تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821150670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهايي از راديو


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: خبرهايي از راديو
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

**راديو تهران*

*چمران در راديو تهران

بحث روز شبكه راديويي تهران با نزديك شدن به انتخابات سومين دوره شوراياري هاي محلات ميزبان چمران رئيس شوراي اسلامي شهر تهران خواهد بود.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، علي‌رضا محمدي سردبير اين برنامه گفت: با توجه به اين كه شوراياري‌ها رابط مردم و اعضاي شورا هستند ما در نظر داريم با حضور چمران رييس و احمد مسجد جامعي رييس كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر تهران، از كيفيت برگزاري انتخابات شوراياريها ، دستاوردها وبازخوردهاي آن از دو دوره گذشته تا كنون بپردازيم.

همچنين ارزيابي عملكرد شوراياري‌ها از ديگر مباحث مطروحه در اين برنامه است كه در روز سه شنبه ـ‌١٩ شهريور ماه ساعت ‌١٣:30 پخش خواهد شد.

**راديو فرهنگ*

*برنامه‌ي زنده هنر هشتم ساعت ‌١١با حضور مديركل روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيك به روي‌ آنتن مي‌رود. موضوع گفت‌وگوي اين برنامه تدابير و تمهيدات ترافيك در روز اول مهر است. هنر هشتم به سردبيري و تهيه‌كنندگي مرتضي صداقت‌گو و مسووليت علي‌اكبر خدابخش و هماهنگي زهره كرمعلي تهيه و پخش مي‌شود.

گفتني است برنامه‌ي «و خدايي كه دراين نزديكي است» نيز كاري از گروه فرهنگ و انديشه شبكه‌ي راديويي فرهنگ است. اين برنامه فردا با حضور دكتر نصرالله حكمت استاد دانشگاه و مولف كتاب ايمان باوري (انتشارات الهام) به موضوع ايمان باوري مي‌پردازد. اين برنامه ساعت ‌١٦ به روي آنتن مي‌رود.

**راديو جوان*

*سيروسياحت راديو‌جوان در فرهنگ عامه رمضان

«رمضان در فرهنگ عامه» ويژه‌ برنامه‌اي است كه با هدف شناسايي آيين‌ها و سنت‌هاي ايرانيان در نواحي مختلف كشور و حفظ اين گنجينه‌هاي فرهنگي توسط جوانان روي آنتن شبكه‌ي راديويي جوان مي‌رود.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، استقبال از رمضان، رويت هلا‌ل ماه، آيين‌هاي بيدارباش، سنت‌هاي پسنديده‌ در ماه رمضان، شب‌نشيني‌هاي ماه رمضان، روزه گرفتن كودكان، افطاري، مجالس ختم قرآن و ... از جمله موضوعاتي است كه توسط عوامل برنامه در ارتباط تلفني با كارشناسان نواحي مختلف ايران به آن پرداخته مي‌شود. اين برنامه‌ي كاري از گروه جوان و فرهنگ راديو‌جوان است كه با سردبيري «زينت‌ صالح‌پور»، اجراي «آرزو جعفرپور» و تهيه‌كنندگي «اكبر لك‌لري» ساعت ‌١٣:45 در ايام ماه مبارك رمضان از شبكه‌ي راديويي جوان پخش مي‌شود.

**راديو تجارت*

*" سوي توسعه " با تحولات اقتصادي

برنامه‌ي " سوي توسعه " از برنامه‌هاي زنده است كه روزهاي دوشنبه هر هفته از شبكه راديويي تجارت پخش مي‌شود.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، موضوع روز دوشنبه هيجدهم شهريور ماه برنامه " سوي توسعه " بررسي تحولات اقتصادي دولت و تاثير آن روي اصل ‌٤٤ قانون اساسي است. در اين برنامه ميهماناني از سازمان خصوصي سازي حضور دارند. اين برنامه از ساعت ‌١١:35 تا ‌١٢:55 از راديو تجارت پخش مي‌شود. اين برنامه با سردبيري فاضل و اجراي صداقتي ارائه مي‌شود.

*" سرمايه فردا " با مسائل بورس

برنامه " سرمايه فردا " در روز دوشنبه هيجدهم شهريور ماه با موضوع بورس تقديم علاقمندان مي‌شود.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، در اين برنامه در ادامه موضوع هفته گذشته در مورد بورس و اصطلاحات اختصاصي آن توضيحاتي ارائه مي‌شود. اين برنامه از ساعت ‌١٣:15 تا ‌١٣:55پخش مي شود و حسيني مقدم بعنوان كارشناس بازار بورس و اوراق بهادار حضور دارد. برنامه سرمايه فردا كاري از گروه دانش و تجارت است كه بصورت توليدي از راديو تجارت پخش مي‌شود. سردبير تهيه برنامه برعهده بنائي و اجراي برنامه با احسان غفاري است.

**راديو گفت‌وگو*

*كمدي راديويي در گفت و گو با جلال سميعي

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، برنامه طنز گفتار راديو گفت وگو با حضور جلال سميعي ويژگي هاي طنز راديويي را بررسي مي كند.

سردبير برنامه طنزگفتار گفت : جلال سميعي در اين برنامه كمدي راديويي و طنز شنيداري را تشريح و خصوصيات هر يك از آنها را مورد بحث و بررسي قرار مي دهد.

محمود فرجامي با بيان اين مطلب كه سميعي در راديو جوان سردبيري برنامه " جواني به وقت فردا" را بر عهده داشت ، خاطرنشان كرد: نقدهاي مطرح شده به اين برنامه و مقايسه آن با ديگر نمونه هاي طنز راديويي از ديگر بخش هاي اين برنامه است.علاقه مندان به بخش دوم اين برنامه مي توانند آن را سه شنبه ‌١٩ شهريور ماه ساعت ‌٢٣ بر روي موج اف. ام رديف ‌١٠٣.9 مگاهرتز بشنوند.

*بررسي كيفيت زندگي در شهر تهران

"پروژه مطالعاتي شناخت كيفيت زندگي در شهر تهران" در برنامه گفت وگوي روز راديو گفت و گو سه شنبه ‌١٩ شهريور ماه ساعت ‌١٨ مورد تحليل و ارزيابي قرار مي گيرد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، سردبير برنامه گفت وگوي روز گفت: در اين برنامه با حضور اعضايي از مركز مطالعات و برنامه ريزي شهر ، شوراي شهر و يكي از معاونين شهرداري تهران ، اين پروژه و محورهاي آن بررسي مي شود

**راديو سلامت*

*نقد سلامت: عنوان برنامه اي است از گروه عصر گاهي راديو سلامت كه به نقد عملكرد سازمان ها و نهادهاي مرتبط با نظام سلامت مي پردازد . اين برنامه روز دو شنبه با حضور دكتر مقيمي مدير كل دفتر آسيب ديدگان بهزيستي و دكتر عيسي جلالي به موضوع آسيب شناسي اجتماعي طلاق مي پردازد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، نقد سلامت به سردبيري زهرا كاظمي روز دوشنبه ساعت ‌١٥ تا ‌١٦ پخش مي‌شود.

*لحظه‌هاي عبور: عنوان برنامه‌اي است كه به دوران نوجواني و رفتارهاي پر خطر اين دوران مي پردازد و با حضور كارشناسان روانشناس و جامعه شناس و خود نوجوانان اين دوران را مورد بررسي قرار ميدهد . اين برنامه روز دوشنبه با حضور دكتر بهرامي به موضوع بلوغ زود رس نوجوانان مي‌پردازد. لحظه‌هاي عبور دوشنبه‌ها به سردبيري لعيا متين پارسا ساعت ‌١٤/٣٠ پخش مي‌شود.

*گپ و گفت:عنوان برنامه‌اي است كه هر روز با يكي از شخصيت‌هاي مطرح عرصه‌هاي هنر، پزشكي، ورزشي و.... نشسته و با ورود به زندگي خصوصي آن‌ها پي به عادات غذايي، بهداشتي و شخصي او مي‌برد اين برنامه فردا با حضوردكتر بهپور متخصص عفوني و كوهنورد ساعت ‌٩/٠٥ پخش مي شود.

*فراسو:عنوان برنامه‌اي است كه هر روز به يكي از بيماريها، موضوعات پزشكي و روانشناسي مي‌پردازد. اين برنامه با حضور كارشناسان و متخصصان كه از اعضاي هيات علمي دانشگاههاي معتبر هستند به سوالات شنوندگان پاسخ مي دهد . اين برنامه فردا با حضور دكتر ليلا اتفاق متخصص طب فيزيكي و توانبخشي به موضوع پيشگيري از مشكلات اسكلتي عضلاني شايع در خانم هاي خانه دار مي‌پردازد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، اين برنامه هر روز ساعت ‌٨ و ‌١٥ دقيقه پخش مي‌شود.

انتهاي پيام
 يکشنبه 17 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 404]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن