تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812802581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعضاي باند سارقان مامورنما در فرودگاه امام (ره) متلاشي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اعضاي باند سارقان مامورنما در فرودگاه امام (ره) متلاشي شدند
رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ گفت: اعضاي باند سارقان مامورنما كه در مسير فرودگاه هاي امام (ره) و مهرآباد از مسافران سرقت مي كردند با تلاش كارآگاهان پليس شناسايي و دستگير شدند.


سرهنگ عباسعلي محمديان روز يكشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعي ايرنا افزود: اواخر تيرماه گذشته مردي 47 ساله به نام اميرحسين ، مقيم آمريكا با مراجعه به پليس آگاهي از سرقت 25 هزار دلار و مدارك خود توسط سرنشينان يكدستگاه پژو 405 نقره ايي خبر داد.
وي تصريح كرد: اين شخص اعلام كرد بامداد همان روز مراجعت از آمريكا در مسير فرودگاه امام (ره) به مركز شهر خودروي حامل وي توسط يك دستگاه پژو 405 نقره اي به حاشيه اتوبان تهران - قم هدايت شد و سه نفر از سرنشينان پژو با ارائه كارت شناسائي پليس و همراه داشتن بي سيم و اسلحه بدليل مظنونيت اقدام به بازرسي بدني من كرده ولي به محض حركت خودرو مذكور متوجه سرقت اموال خود شدم.
سرهنگ محمديان اظهار داشت: شاكي شماره پلاك خودرو مذكور را به پليس ارايه كرد و تحقيقات كارآگاهان اداره پنجم پليس آگاهي آغاز شد تا اينكه مشخص شد شماره پلاك مربوط به يك دستگاه خودرو سمند داراي اصالت و فاقد سابقه سرقت است.
وي تاكيد كرد: كارآگاهان در اين شرايط احتمال جعلي بودن پلاك يا تغيير در ارقام آن قوت گرفت، بدين منظور سوابق دهها هزار شماره پلاك در بررسي كارآگاهان اين پرونده قرار گرفت و در نهايت از بين 16 دستگاه خودرو،‌ خودرو مورد نظر شناسايي شد.
وي تاكيد كرد: با دستگيري سارق مامورنماي حرفه اي و چاپ عكس بدون پوشش وي در جرائد كثيرالانتشار،‌ چندين نفر از شاكيان وي را شناسايي كرده و از آنجايي كه همدستان اين متهم با دستگيري او اقدام به تغيير مخفيگاه خود كرده بودند در نتيجه تلاش هاي كارآگاهان ثمري نداشت.
وي يادآور شد: با گشايش پرونده جديد و شناسايي فرهاد همدست فراري سارق دستگير شده پليس با تعقيب و مراقبتهاي ويژه مخفيگاه ساير اعضاي باند را در " قرچك ورامين" شناسايي و در يك عمليات پليسي و غافلگيرانه تعداد چهار عضو ديگر و در بازرسي از مخفيگاه آنان سه دستگاه خودرو پژو " پارس سفيد رنگ ، 405 نقره اي و 206 مشكي را به همراه كارت شناسايي جعلي پليس، بيسيم و اسلحه قلابي و پلاك جعلي كشف گرديد.
رييس پليس آگاهي پايتخت خاطرنشان كرد: از آنجايي كه تعداد سرقت هاي ثبت شده به شيوه فوق در مسير فرودگاه امام (ره) و مهرآباد از سال گذشته تاكنون 22 فقره بوده لذا با دعوت از مالباختگان و مواجهه حضوري آنان با سارقان دستگير شدگان را به عنوان سارقين اموال خود شناسايي كردند.
وي ارزش تقريبي اموال مسروقه از 20 فقره سرقت شناساي شده را بيش از دو ميليارد ريال اعلام كرد و گفت: سارقين با شناسنامه جعلي حسن رضائي و حسن محمدي تراول چك هاي مسروقه را وصول مي كردند.
به گفته وي، اتهامات ديگر اعضاي اين باند "ورود و خروج غير مجاز از كشور، جعل كارت شناسايي پليس، شناسنامه، پلاك، سرقت مسلحانه و جعل عنوان است در حالي كه تعدادي از مالباختگان نيز از اتباع خارجي مي باشند.
رييس پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: افراد دستگير شده علاوه بر موارد فوق اعتراف به سرقت هاي متعدد در شرق تهران و شهرستان ري كرده كه از اين طريق از همه شهرونداني كه به شيوه فوق از آنان سرقت شده دعوت ي شود جهت شناسايي سارقين به اداره پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان وحدت اسلامي مراجعه نمايند.
 يکشنبه 17 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن