تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815436660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رونالدينيو هم افت مي‌كند اكبرپور: تشنه‌ي گلزني‌ام تازه واردهاي استقلال مراقب حاشيه‌ باشند حاشيه‌هاي دوران جواني من را از تيم ملي دور كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: "رونالدينيو" هم افت مي‌كند اكبرپور: تشنه‌ي گلزني‌ام تازه واردهاي استقلال مراقب حاشيه‌ باشند حاشيه‌هاي دوران جواني من را از تيم ملي دور كرد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران گفت: حاشيه‌سازان تيم را نااميد خواهيم ساخت.

سياوش اكبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: شرايط استقلال در حال حاضر بسيار خوب و حتي ايده‌آل‌تر از بسياري از تيم‌هاي ليگ برتر است، با اين حال استقلال دشمنان زيادي دارد و با مسايلي چون گل نزدن مهاجمان براي تيم حاشيه‌سازي مي‌كنند.

وي افزود: هنوز ابتداي ليگ است و تيم‌ها در حال جا افتادن هستند، استقلال نيز تاكنون به نسبت بسياري از باشگاه‌هايي كه با هزينه گزاف وارد ليگ برتر شده‌اند عملكرد قابل قبول‌تري داشته است. بي‌ترديد اين كارشناسان و صاحب نظران فوتبال هستند كه بايد درباره تيم‌ ما نظر دهند نه كساني كه حتي يك بار از مقابل درب باشگاه استقلال هم رد نشده‌اند.

اكبرپور تصريج كرد: استقلال در اين فصل تغييرات بسياري داشته و بازيكنان جديدي را جذب كرده است و بايد به اين تيم براي رسيدن به هماهنگي فرصت داد.

وي افزود: نمي‌دانم چرا از ابتداي فصل حاشيه‌هاي بسياري در اطراف دو باشگاه استقلال و پرسپوليس ايجاد شده است، گويا عده‌اي نمي‌خواهند اين دو باشگاه موفق شوند اما، اين كار به ضرر فوتبال ايران خواهد بود چرا كه عبور از دو قطب فوتبال كشور به سودمان نخواهد بود.

اكبرپور در ادامه با اشاره به انتقادهاي مطرح شده درباره ضعف گلزني مهاجمان استقلال نيز به ايسنا گفت: هر مهاجمي براي گلزني نياز به فضاسازي بازيكنان مياني دارد، به عنوان نمونه در بازي با مس كارشناسان مي‌توانند بگويند كه تا چه اندازه براي من فضاسازي صورت گرفت، درهر صورت اين مباحث بيشتر حاشيه‌اي است چرا كه بزرگترين گلزنان جهان چون "نيستلروي" نيز در سال‌هاي اخير با فراز و نشيب‌هاي زيادي روبه‌رو بوده‌اند، ‌بازيكني چون رونالدينيو كه الگوي فوتبالي من است به اندازه‌اي افت كرد كه بارسلونا به راحتي از او گذشت، البته قصد ندارم خودم را با آنها مقايسه كنم اما، قصدم اين است كه هواداران را قانع كنم كه اين افت و خيزهاي بازيكنان طبيعي است و نبايد آنها تحت تاثير حاشيه‌سازي‌ها قرار بگيرند.

وي ادامه داد: مغرضان بايد بدانند كه آنها چه بخواهند و چه نخواهند استقلال و پرسپوليس هوادار دارند و تلاش‌هاي اين آقايان براي ناكام گذاشتن اين دو تيم به جايي نمي‌رسد، در هفته اي كه گذشت خبرنگاري با من تماس گرفت و از قول مجتبي جباري حرف‌هايي به من زد تا ما را با يكديگر دچار اختلاف كند اما، من مي‌دانستم كه مجتبي چنين صحبت‌هايي را انجام نمي‌دهد، به همين دليل وارد حاشيه نشدم، ‌اما در استقلال بازيكنان تازه واردي حضور دارند كه شايد به اين مسايل و حاشيه‌سازي‌ها عادت نداشته باشند. به عنوان بازيكني كه سال‌ها در استقلال بوده‌ام به مسايل اطراف تيم عادت كرده‌ام اما، بازيكنان جوان و جديد استقلال بايد مراقب خود باشند چرا كه بيرون آمدن از اين حاشيه‌ها بسيار دشوار است.

اكبرپور كادرفني استقلال را يكي از نقاط قوت اين تيم دانست و افزود: امير قلعه‌نويي كاپيتان استقلال و تيم ملي، صمد مرفاوي بهترين گلزن، محمود فكري يكي از باسابقه‌ترين و حميد بابازاده يكي از موفق‌ترين دروازه‌بان باشگاه استقلال كادرفني تيم را تشكيل مي‌دهند، در واقع به كساني كه به طور مداوم چشم‌شان به نيمكت پرسپوليس است بايد بگويم كه در استقلال نيز اسطوره‌هاي باشگاه بر روي نيمكت قرار دارند و آنها بي‌ترديد اجازه نمي‌دهند تيم بزرگ استقلال از اين حاشيه‌ها ضربه بخورد، ضمن آنكه يك روانشناس خوب به نام دكتر منتظري داريم كه توانسته از نظر روحي شرايط بازيكنان را بهبود ببخشد، من و ساير بزرگترهاي تيم استقلال نيز تلاش مي‌كنيم تا نفرات جوان و كم تجربه‌تر تيم از اين حاشيه‌ها ضربه نخورند.

اكبرپور ادامه داد: هر كدام از اين بازيكنان جوان را به چشم سياوش اكبرپور در دوراني كه به تازگي از مقاومت شهيد سپاسي به استقلال آمده بود مي‌بينم، در آن زمان بسيار كم تجربه و احساسي بودم و به سرعت اسير حاشيه شدم اما، اكنون پس از تجربه بازي در استقلال و امارات به پختگي كامل رسيده‌ام و ضمن دوري از حاشيه به ساير بازيكنان تازه وارد نيز كمك مي‌كنم تا به فضاي كار در تيم استقلال آشنا شوند.

اكبرپور افزود: بازي با صباي قم بسيار دشوار است، البته اين فصل تمامي ديدارها سخت خواهد بود، تصورم اين است كه قهرمان اين فصل ليگ برتر از پنجاه امتياز فراتر نخواهد رفت چرا كه تمامي تيم‌ها قدرتمند هستند و بي‌ترديد همه تيم‌ها از ملوان گرفته تا برق و ذوب آهن حريفانشان را متوقف مي‌كنند.

وي ادامه داد: ديگر فوتبال به نام بازيكنان نيست بلكه به ارزش بازيكنان است و سهم مسايل خارج از زمين را نيز نبايد اندك دانست، در هر صورت صباي قم بازيكنان قدرتمند و سرمربي خوبي چون فيروز كريمي دارد كه بي‌ترديد روز دشواري را براي استقلال رقم خواهند زد اما، ديگر هيچ حريفي براي ما تفاوت ندارد و استقلال تهران با هدف برد به ميدان مي‌رود. مي‌خواهيم پيروز شويم چه حريف‌مان صباي باتري باشد و چه بارسلونا.

اكبرپور افزود: هدف تمامي بازيكنان شكست دادن تمامي تيم‌ها است، نفرات استقلال بسيار كم حاشيه هستند، بازيكنان ما كساني نيستند كه به دليل پاس نشدن يك چك قهر كنند، ما دو فصل پيش با نفري 40 ميليون تومان استقلال را قهرمان ليگ برتر كرديم چرا كه بازيكنان استقلال تنها به عشق هواداران به ميدان مي‌روند، هواداراني كه همواره حامي بازيكنان هستند.

اكبرپور در ادامه با انتقاد از برخي رسانه‌ها گفت: متاسفانه برخي خبرنگاران كه البته تعدادشان اندك است خبرهايي غير واقعي را منتشر مي‌كنند، به همين دليل از هواداران استقلال مي‌خواهم تنها مصاحبه‌هاي خود بازيكنان را باور كنند نه شايعات منتسب به آنها را، البته اين صحبت را با هواداراني كه از صميم قلب استقلال را دوست دارند انجام مي‌دهم نه كساني كه با نيت‌هاي ديگر به تيم نزديك شده‌اند.

مهاجم تيم استقلال معتقد است كه اين تيم شانس بالايي براي قهرماني در ليگ برتر دارد و مي‌گويد: براي قول قهرماني كمي زود است اما، اطمينان داشته باشيد استقلال يكي از پايه‌هاي قهرماني ليگ هشتم است.

وي افزود: استقلال بايد در ليگ قهرمانان آسيا نيز به ميدان برود، بي‌ترديد در آن رقابت‌ها كه جنبه ملي دارد ما نماينده 60 ميليون ايراني خواهيم بود و در آنجا با غيرت ايراني به دنبال حفظ آبروي فوتبال ايران هستيم. حتي من زماني كه پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا به ميدان برود به عنوان يك ايراني براي اين تيم آرزوي پيروزي خواهم كرد. در هر صورت من كارنامه‌ام يك جام قهرماني آسيا كم دارد كه اميدوارم آن را در اوج جواني فوتبالي‌ام با استقلال كسب كنم.

اكبرپور افزود: زماني كه فوتبال امارات در آسيا، چهار سهميه دارد بايد نمايندگان ايران به گونه‌اي در اين رقابت‌ها ظاهر شوند كه مشخص شود فوتبال ايران چه برتري‌هايي به امارات دارد. در هر صورت من حتي زماني كه در امارات بودم به طور مداوم بازي‌هاي استقلال را دنبال مي‌كردم، با شكست‌هاي اين تيم ناراحت مي‌شدم اما، حتي در روزي كه تيم من در امارات مغلوب شد با برد استقلال خوشحال مي‌شدم و اكنون اميدوارم با استقلال در آسيا موفق شوم.

مهاجم استقلال درباره تلاشش براي حضور در تيم ملي فوتبال نيز به ايسنا گفت: پس از رقابت‌هاي بوسان به طور مداوم به تيم ملي دعوت شده و خط مي‌خوردم، حاشيه‌هاي دوران جواني نيز من را از تيم ملي دور كرد. در هر صورت از آنجا كه حق را گرفتني مي‌دانم تمام تلاشم را انجام مي‌دهم تا بتوانم نظر علي دايي را جلب كنم، به همين دليل طي اين مدت درباره تيم ملي صحبت نكردم تا بتوانم با تلاش و تمرين به تيم ملي راه پيدا كنم، در هر صورت زماني كه بازي در امارات من را راضي نكرد بار ديگر به استقلال بازگشتم تا در خانواده خود بازي كنم تا هم به تيم ملي و هم به بازي در اروپا نزديك شوم.

سياوش اكبرپور در پايان به ايسنا گفت: بي‌ترديد استقلال ليگ هشتم در مقايسه با تيم‌هاي دولتي و خصوصي ديگر ليگ برتر بسيار مظلوم است، اما اطمينان مي‌دهم كه اين بهترين تيم تاريخ استقلال است و در نهايت اين فصل به هواداران قهرماني را هديه خواهد كرد.

انتهاي پيام
 يکشنبه 17 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن