تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815327919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نگراني مديران جشنواره تورنتو از تغيير زمان برگزاري جشنواره ونيز


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نگراني مديران جشنواره تورنتو از تغيير زمان برگزاري جشنواره ونيز
خبرگزاري فارس: در پي انتشار خبر تغيير تاريخ برگزاري جشنواره فيلم ونيز توسط «مارك مولر»، رييس اين جشنواره، برگزاركنندگان جشنواره فيلم تورنتو ابراز نگراني كردند.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از سايت سينمايي ورايتي، «ماركو مولر» رييس جشنواره فيلم ونيز از تغيير تاريخ برگزاري اين جشنواره در سال آينده خبر داد و گفت: اين جشنواره در سال آينده با چند روز تأخير، دوم سپتامبر، اولين چهارشنبه ماه سپتامبر برگزار خواهد شد.
وي افزود: البته دو سال پس آن نسبت به سال‌هاي قبل تغيير خاصي در اين جشنواره نخواهيم داشت، سال‌هاي 2011 و 2012 شاهد افتتاح جشنواره فيلم ونيز و تورنتو با اختلاف تنها يك روز از هم خواهيم بود، آنچنان كه در سال 2011 جشنواره ونيز 7 سپتامبر (چهارشنبه) و جشنواره تورنتو 8 سپتامبر (پنج‌شنبه) برگزار خواهد شد، سال بعد از آن نيز اين تاريخ‌ها به ترتيب پنجم و ششم سپتامبر خواهد بود.
رئيس جشنواره فيلم تورنتو نيز در واكنش به اين خبر گفت: جشنواره تورنتو بيش از 30 سال است كه همواره در اولين پنج‌شنبه ماه سپتامبر برگزار مي‌شود.
وي ضمن تأكيد بر اين مسئله كه فيلم‌هاي نمايش داده شده در رقابت‌هاي ونيز تنها بهترين‌هاي موجود در بازار بين‌المللي فيلم طي نيمه دوم سال بوده است، افزود: ما امسال نيز بيش از آنكه توجه‌مان را روي تكرار موفقيت‌هاي سال‌هاي گذشته خود متمركز كنيم، خلاقيت و نوآوري را هدف اصلي خود قرار داده‌ايم.
وي گفت: ما هردو (ونيز و تورنتو) اعضاء معتبر فدراسيون بين‌المللي انجمن‌هاي تهيه‌كنندگي فيلم هستيم كه تاريخ برگزاري جشنواره‌هاي فيلم را تعيين مي‌كند، ما طي ساليان سال با جشنواره ونيز رابطه فوق‌العاده‌اي داشته‌ايم ولي در اين ميان نه «ماركو» درباره اين تغيير با من صحبت كرده است و نه فدراسيون بين‌المللي انجمن‌هاي تهيه‌كنندگي فيلم من را از اين تغيير تاريخ مطلع كرده است.
«ماركو مولر» در يكي از مصاحبه‌هاي خويش ضمن تاييد خبر تغيير تاريخ برگزاري جشنواره ونيز بر اين مسئله نيز تاكيد كرد كه سرمايه‌گذاري در جشنواره سال آينده به صورتي خواهد بود كه از خريدارن بيشتري از آمريكاي شمالي براي شركت در اين جشنواره و بازار آن دعوت خواهيم كرد و هم‌اكنون نيز در حال گفتگو با شركا خود براي برنامه‌ريزي‌هاي لازم براي سال آينده هستيم.
مولر افزود: طي سال‌هاي اخير بالاخص امسال، ما در ونيز دو فاكتور را از دست داده‌ايم، يكي بهترين‌هاي هاليوود و ديگري فيلم‌هاي ديدني كه مي‌توانستند سرگرم كننده باشند، اين فيلم‌ها مثل چاشني سالاد مي‌مانند، ما سال آينده اين‌ها را لحاظ خواهيم كرد.
رييس جشنواره ونيز در ادامه گفت: درباره انتقادات خشمگينانه‌اي كه به طور ويژه از سوي رسانه‌هاي ايتاليايي نسبت به جشنواره امسال، مبني بر عدم حضور شخصيت‌هاي برجسته سينماي ملي (ايتاليا) در اين رقابت‌ها، شد، بايد بگويم، حاضران در اين رقابت‌ها بهترين‌هاي بودند كه دسترسي بدان‌ها ممكن بود و من در اين ميان هيچگونه جاي خالي مشاهده نكردم، برخي نيز آثارشان تا اكتبر و يا حتي ديرتر نيز آماده نمي‌شد.
به گزارش فارس، شصت و پنجمين جشنواره بين‌المللي فيلم ونيز، شب گذشته با اعطاء جوايز بخش‌هاي مختلف به برترين‌هاي اين دوره از رقابت‌ها به كار خود پايان داد.
انتهاي پيام/ا
 يکشنبه 17 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن