تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815400505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جوانان و سربازي حرفه‌اي - 5 اعطاي گواهينامه فني، انگيزه سربازان را براي كسب مهارت افزايش مي‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جوانان و سربازي حرفه‌اي - 5 اعطاي گواهينامه فني، انگيزه سربازان را براي كسب مهارت افزايش مي‌دهد
خبرگزاري فارس: نماينده مجلس شوراي اسلامي ضمن تأكيد بر برگزاري دوره‌هاي مهارت آموزي در پادگان‌ها، گفت: ارائه گواهي‌نامه فني و حرفه‌اي به سربازان، پس از پايان دوره‌هاي آموزشي استقبال آنان را به دنبال خواهد داشت.


داوود محمدجاني در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس، با اشاره به مدت دو ساله خدمت سربازي گفت: طي اين مدت 2 سال، جوانان مي‌توانند فعاليت‌هاي زيادي را انجام دهند و بهره زيادي از اين زمان ببرند.
اين نماينده مجلس شوراي اسلامي افزود: 2راهكار وجود دارد يكي اين‌كه مدت سربازي كاهش يابد، ضمن اين‌كه با اين روش به سريع سپري شدن اين دوران كمك كرده‌ايم و مشغله فكري سربازان نسبت به گذران اين دوران كاسته مي‌شود.
وي ادامه داد: راه ديگر اين است كه پادگان‌ها براي آموزش سربازان در زمينه‌هاي مختلف و متعدد برنامه ريزي ‌كنند تا سربازان به وسيله برگزاري اين دوره هاي آموزشي توان‌مندي‌هاي خود را ارتقا دهند؛ ضمن اين‌كه مناسب است حتي در زمينه مسائل اجتماعي آموزش‌هايي را كسب كنند.
محمدجاني اظهار داشت : نيروهاي انتظامي و نظامي براي فراهم كردن اين امكانات نياز به بودجه دارند، براي اجراي اين‌ چنين برنامه‌هايي لازم است بودجه‌اي هم در نظر گرفته شود.
اين نماينده مجلس شوراي اسلامي تأكيد كرد: اگر فكر جمعي در مسئولان كشور باشد و به كمك مسئولان نظامي بيايند، به طور قطع اين مشكل نير رفع خواهد شود.
وي ادامه داد: نيروهاي انتظامي از اين كه سربازان را در پادگان ها بدون هرگونه استفاده‌اي نگهداري كنند، ناراضي هستند و از اين طرح استقبال خواهند كرد، اما نبايد فراموش كنيم كه لازم است براي اجراي چنين طرحي زمينه را از هر جهت آماده كنيم. به ويژه اين‌كه نبايد بودجه‌ مورد نياز اين طرح‌ را نيز از ياد ببريم.
محمدجاني درباره نقش و عملكرد مجلس در اين زمينه گفت: با توجه به شناختي كه از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي دارم، مطمئن هستم اكثريت نمايندگان از اين راهكار حمايت و استقبال مي‌كنند.
وي با تأكيد بر حمايت دولت و متوليان خدمت وظيفه از برگزاري دوره‌هاي آموزش فني و تخصصي براي سربازان، اظهار داشت: اين گونه برنامه‌‌ها و طرح‌ها به بودجه‌ ويژه‌اي نياز دارد اما بخشي از اين هزينه‌ها در رابطه با آموزش و آموزش‌ دهنده‌ها است.
نماينده مجلس شوراي اسلامي گفت: با كسب مهارت و تخصص جوانان در رابطه با اشتغال‌‍‌زايي و آينده جوانان برنامه‌ريزي مي‌كنيم ، مهترين كار ، حل مشكل اشتغال جوانان است.
وي با اشاره به برگزاري آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي براي دانش‌آموزان، تصريح كرد: اگر براي سربازان نيز همين‌گونه عمل كنيم و پس از پايان برگزاري دوره‌هاي تخصصي مدارك فني و حرفه‌اي به سربازان ارائه شود، بي‌شك استقبال سربازان در حد قابل قبولي خواهد بود.
انتهاي پيام/ز
 يکشنبه 17 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن