تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815204508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در حاشيه حضور احمدي نژاد درمراسم افتتاح بازي‌هاي پاراالمپيك پكن


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: در حاشيه حضور احمدي نژاد درمراسم افتتاح بازي‌هاي پاراالمپيك پكن
ورزش. احمدي نژاد . پارالمپيك. حاشيه
پكن - هواپيماي حامل دكتر محمود احمدي نژاد رييس جمهوري اسلامي ايران ساعت نه و سي دقيقه صبح شنبه در فرودگاه بين‌المللي پكن به زمين نشست و دختري خردسال با شاخه‌هاي گل به رسم ميهمان نوازي ايرانيان از رييس جمهوري استقبال كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا از پكن، اين دختر خردسال كه فرزند يكي از كاركنان سفارت ايران در پكن است، در حاليكه لباس سنتي و محلي ايراني بر تن داشت شاخه گلي را تقديم آقاي احمدي نژاد كرد.

رييس جمهوري نيز درحاليكه صورت دختر خردسال را بوسيد به او گفت : تو خودت گل بودي براي چي گل آوردي .

حضور اين دختر خردسال و همچنين جانباز سرافراز كشورمان توجه بسياري از عكاسان را به خود جلب كرده بود.

** ميرزايي قهرمان پرتاب ديسك كشور كه از جانبازان دفاع مقدس است در پاي پلكان هواپيما با تقديم دسته گلي به آقاي احمدي نژاد حضور رييس جمهوري در چين را خيرمقدم گفت.

رييس جمهوري هم به گرمي به ابراز احساسات اين قهرمان كشورمان پاسخ گفت و بر سر و صورت او بوسه زد.

** قبل از پياده شدن رييس جمهوري از هواپيما / جواد منصوري سفير ايران در چين براي عرض خيرمقدم به رييس جمهوري از پلكان هواپيما بالا رفت.

** در فرودگاه در صف مستقبلين علاوه بر كارشناسان و اعضاي نمايندگي جمهوري اسلامي ايران در پكن / حجت‌الاسلام و المسلمين راشد يزدي كه به عنوان روحاني در كاروان مهرعلوي به چين سفر كرده است، حضور داشت .

** اولين كسي كه در پاي پلكان هواپيما به رييس جمهوري خوشامد گفت ، جاي جون دستيار وزير خارجه چين بود.

** مسير تردد هيات ايراني از فرودگاه تا هتل محل اقامت آقاي احمدي نژاد بدون كوچكترين توقفي و با ماشين‌هاي تشريفات و اسكورت طي شد .

** رييس جمهوري پس از استراحتي كوتاه در هتل كراون پلازا در نزديكي استاديوم لانه شهر پكن بلافاصله راهي دهكده بازيهاي پارالمپيك شد.

** يكي از جلوه‌هاي اين سفر حضور رييس جمهوري در جمع اعضاي كاروان ورزشي ايران اعزامي به رقابت‌هاي المپيك پكن بود.

** شادابي و سرزنده بودن اعضاي كاروان به گونه‌اي بود كه كسي باور نمي كرد اين كاروان پارالمپيك است .

** احمدي نژاد درحالي وارد ميدان پرچم دهكده بازيهاي پارالمپيك شد كه همه اعضاي كاروان يكصدا سروداي ايران را زمزمه مي‌كردند.

** ذكر صلوات و شعار صل علي محمد ياور رهبر آمد از شعارهايي بود كه ورزشكاران در گرامي داشت مقدم رييس جمهوري سر دادند.

** مجري مراسم رحمان نظام اسلامي بود كه مثل هميشه با دكلمه‌هايي كه خواند حال و هواي جبهه‌هاي جنگ را در اذهان همه زنده كرد . بويژه كسانيكه سالها در سنگرهاي دفاع مقدس در دفاع از حريم ايران و اسلام مبارزه كرده بودند واكنون برخي از آنان روي ويلچر نشسته بودند.

** مجري مراسم بارديگر از ملي پوشان ايراني خواست تا سرود را اين بار به افتخار ميهمان گرامي اجرا كنند و الحق و والانصاف چندان سرودي زمزمه شد كه همه شاهد بودند بسياري دانه‌هاي اشك شوق بر صورتشان جاري شده بود.

** قبل از سخنان رييس جمهوري آقايان خسروي وفا رييس فدراسيون ورزشهاي جانبازان ومعلولان / كارگري سرپرست كاروان ورزشي / راشد يزدي روحاني اين كاروان سخنراني كردند و همه براين نكته تاكيد كردند كه حضور رييس جمهوري در اين مراسم و تحمل سفري هشت ساعته با هواپيما نشان از عشق و ارادت خالصانه احمدي نژاد به جانبازان ومعلولان دارد.

** ديدار رييس جمهوري اسلامي ايران با همتاي چيني خود ظهر شنبه انجام شد و رييس جمهوري در ساعت ‪ ۱۶‬و سي دقيقه براي ديدار در جمع صدها نفر از ايرانيان كه در هتل محل اقامت ايشان گردهم آمده بودند، حضور يافت.

** ديدار رييس جمهوري با ايرانيان حدود دوساعت به طول انجاميد .

** در هنگام حضور رييس جمهوري برخي از هموطنان مسايل و مشكلات خود را با رييس جمهوري بدور از هرگونه تشريفاتي مطرح كردند.

** يكي از جوانان خطاب به آقاي احمدي نژاد گفت : آقاي رييس جمهوري امشب مسابقه تيم‌هاي فوتبال عربستان و ايران است آيا شما اين مسابقه را تماشا خواهيد كرد؟
احمدي نژاد گفت : مسابقه ساعت چند برگزار مي‌شود ؟
- به وقت پكن حدود سه ونيم صبح
رييس جمهوري گفت : يعني امشب را هم بايد تا صبح بيدار باشيم.

** يكي ديگر از هموطنان از اينكه برخي رسانه‌هاي خارجي تعمدا نام خليج فارس را خليج بكار مي‌برند، گلايه كرد.

رييس جمهوري در جواب گفت : خليج فارس هميشه خليج فارس بوده و خواهد بود.

** يكي از جوانان از ميان جمعيت خطاب به رييس جمهوري گفت : آقاي رييس جمهوري امروز من دچار تب و لرز شديد شده بودم اما به شوق ديدار با شما به اينجا آمده ام .

اين جوانان درباره خصوصي‌سازي تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال نظر آقاي احمدي نژاد را جويا شد و رييس جمهوري گفت كه اين دو تيم جزو تيم‌هاي خوب ما هستند و بايد آنها را حفظ كنيم تا رشد و پيشرفت كنند.

** رييس جمهوري سخنان خود در جمع ايرانيان را با اين جمله به پايان برد كه ايران با همت شما و به فضل الهي در همه جا خواهد درخشيد.

** در حاشيه ديدار رييس جمهوري بسياري از خانواده‌ها نيز با رييس جمهوري عكس يادگاري انداختند.

** رييس جمهوري اسلامي ايران كه صبح شنبه وارد پكن شد بامداد يكشنبه پكن را به مقصد تهران ترك خواهد كرد.
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن