تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815416454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حال و هواي تازه در تمرين امروز پرسپوليس با حضور كريمي


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: حال و هواي تازه در تمرين امروز پرسپوليس با حضور "كريمي"
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

با حضور علي كريمي در تمرين‌هاي عصر امروز (شنبه) تيم فوتبال پرسپوليس، اين تمرين حال و هواي تازه‌اي به خود گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تمرين تيم فوتبال پرسپوليس عصر امروز (شنبه) از ساعت 17 و 10 دقيقه با حضور بيش از 200 نفر از هواداران اين تيم و همچنين بيش از 50 خبرنگار و عكاس رسانه‌هاي ورزشي آغاز شد.

پيش از شروع اين تمرين، علي كريمي كه عصر امروز قراردادش را با تيم پرسپوليس به ثبت رسانده بود، در ساعت 16 و 30 دقيقه در ميان استقبال هواداران سرخ پوش وارد محل تمرين شد و بلافاصله به رختكن رفت و با بازيكنان و مربيان پرسپوليس احوال‌پرسي كرد.

در ابتداي اين تمرين، بازيكنان با دويدن به دور زمين بدن‌هاي خود را گرم كرده و سپس به انجام حركات كششي و نرمش‌هاي سبك پرداختند.

پس از آن پاسكاري به صورت دو به دو و همچنين پرش و ضربه سر در قالب دو گروه، از برنامه‌ي تمريني بازيكنان پرسپوليس بود كه پس از آن، اين تمرين در قالب پاسكاري در حال حركت با رويكرد تعويض جناحين‌ دنبال شد.

در مرحله بعدي افشين قطبي بازيكنان را به دو گروه اصلي‌ها و نفرات ذخيره تقسيم كرد. گروه اول در زمين كوچك زير نظر وي به بازي فوتبال مقابل يكديگر پرداختند. در تيم سبز پوش بازيكناني چون سپهر حيدري، مازيار زارع، عليرضا محمد، فرانك آتسو، توره، نوري و مسعود زارعي بودند. در تيم زرد نيز حميد علي‌عسگر، محمد منصوري، باقري‌ها، علوي، پترويچ، نيك‌نفس و فرهاد خيرخواه حضور داشتند.

كريم باقري و علي كريمي در اين فوتبال به عنوان بازيكن ليدر انجام وظيفه مي‌كردند. اولين گل اين بازي را علي كريمي به ثمر رساند كه به شدت مورد تشويق هواداران قرار گرفت.

گروه ديگري از بازيكنان كه بيشتر بازيكنان ذخيره را تشكيل مي‌دادند، در نيمه ديگري از زمين زير نظر افشين پيرواني در قالب دو گروه پاسكاري و شوت به سمت دروازه را كار مي‌كردند.

نكته قابل توجه حضور عليرضا نيكبخت در ميان اين بازيكنان بود.

در تمرينات امروز پرسپوليس پنج دروازه‌بان آزماشي زير نظر عابدزاده تمرين مي‌كردند.

در آخرين مرحله از تمرينات امروز پرسپوليس، كريم باقري، نوري،‌ پترويچ، توره، نيكبخت و علي كريمي زير نظر مستقيم قطبي به تمرين شوت به دروازه با دروازه‌باني حقيقي و واعظي پرداختند و ساير بازيكنان با دويدن به دور زمين‌ بدن‌هاي خود را سرد كردند.

بنا بر اعتقاد كارشناسان پس از تمرين‌هاي شوت به دروازه، احتمال دارد افشين قطبي به عنوان مهاجم از علي كريمي در تيم خود بهره ببرد.

حسين هدايتي رييس هيات مديره باشگاه پرسپوليس در محل تمرين سرخ‌پوشان حاضر شد و به شدت مورد تشويق هواداران قرار گرفت. وي پس از اتمام تمرين‌ها بازيكنان تيم را جمع كرده و با آنان گفت و گو كرد.

انتهاي پيام
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن