تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806755074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اسامي بازيکنان مورد نظر صنعت نفت اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: اسامي بازيکنان مورد نظر صنعت نفت اعلام شد



سخنگوي باشگاه صنعت نفت آبادان تمامي بازيکنان مورد نظر اين تيم براي حضور در رقابتهاي فصل آينده ليگ برتر را اعلام کرد.



--------------------------------------------------------------------------------


علیرضا خلیلی نیا در خصوص اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: اردوی آماده‌سازی این تیم از دوم تیرماه در دو مرحله 10 روزه در محل کمپ تمرینی کردان کرج زیر نظر کادر فنی برگزار می شود.

وی در خصوص بازیکنان فصل گذشته صنعت نفت عنوان کرد: آقای پیروانی از میان 30 بازیکن موجود در لیست نفرات تیم ما 15 نفر را به باشگاه معرفی کردند که با آنها قرارداد تمدید کنیم که به غیر از یک نفر از آنها توانستیم 14 نفرشان را حفظ کنیم و تنها حسن هوری که یکی از بهترین درواز‌بانان فوتبال ایران است را به دلیل عدم توافقات مالی نتوانستیم حفظ کنیم.

خلیلی نیا افزود: در واقع حسن هوری، ضیا الدین نیک نفس، میلاد رخشان عراقی، سید رسول میر طرقی، وحید پالوچ، شعبان اسدی، محمد عزیزی، امانوئل دسوزا، فرهاد آل خمیس، عیسی ترائوره، محمرضا ذوالفنون، پژمان قرمزی، هادی محمدی، هادی نظرپاک، میلاد بهلولی، و منوچهر محمدزاده از تیم ما جدا شدند.

مدیر روابط عمومی صنعت نفت آبادان در خصوص صحبت برخی از هواداران که باشگاه صنعت نفت آبادان همیشه در جذب بازیکنان در دقیقه 90 وارد عمل می‌شود، گفت: ما اولین تیمی بودیم که تمرینات خود را آغاز کردیم و تا کنون با 17 نفر هم قرارداد بستیم و از دوم تیر وارد اردوی آماده ‌سازی می شویم و چند بازیکن کلیدی نیز در اردو به ما اضافه خواهند شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان اعلام کرد: تاکنون هادی رمضانی دفاع فصل گذشته تیم پاس همدان و میثم امیری مدافع و فونی کی سه فوروارد فصل گذشته تیم ایران جوان را جذب کرده‌ایم.
خلیلی نیا در مورد نفراتی که احتمال پیوستن آنها به صنعت نفت وجود دارد، اظهار داشت: ما صحبت‌هایی را با محمد محمدی (استقلال تهران)، سیامک کوهنورد (نفت تهران)، رضا خالقی فر (سایپا)، مصطفی صبری (سایپا)، جهانگیر عسگری (پیکان)، ستار زارع (شاهین بوشهر)، سکوبرت (پرسپولیس)، سامان سعید (تیم ملی عراق)، والری الکساندر (تیم ملی ارمنستان) و هاشم بیک‌زاده (سپاهان) انجام داده ایم و کماکمان در حال پیگیری مذاکرات هستیم و امیدواریم که مابقی سهمیه لیگ برتری مان از میان این نفرات جذب کنیم.

مدیراجرایی طلایی‌پوشان آبادان تصریح کرد: ما همچنین با ادینیهو (مس کرمان) و عمادرضا (شاهین بوشهر) مذاکره کردیم ولی به خاطر مسائل مالی به توافق نرسیدیم، با عبدالله کرمی نیز در حال مذاکره بودیم که متوجه شدیم با فولاد خوزستان قرارداد امضا کرده است. داوود حقی نیز برای حضور در نفت آبادان تمایل داشت ولی خانواده اش حاضر نبودند در این شرایط جوی زندگی کنند که این مسئله یکی از مواردی است که ما را در جذب بازیکن دچار معذوریت می کند.

خلیلی نیا در خصوص رفع نواقص ورزشگاه تختی آبادان که مورد تاکید بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز قرار گرفته بود، اظهار داشت: در این خصوص تاکنون دو جلسه با مدیران پالایشگاه آبادان برگزار کردیم، و با توجه به دستور مدیرعامل پالایشگاه، مراحل مقدماتی کار انجام شده و از هفته آینده نصب آسانسور آغاز شده و سایر نواقص نیز برطرف خواهند شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه صنعت نفت آبادان در مورد سقف قراردادها در باشگاه صنعت نفت آبادان نیز گفت: نظر ما نیز مطابق نظر سازمان لیگ برتر است زیرا در حال حاضر تیم ها دولتی هستند و با توجه به هزینه کردشان از بیت المال باید در این خصوص بیشتر رعایت کنند و هر زمان که تیم ها خصوصی شدند و دارای ترازنامه مثبت بودند به هر بازیکن هر چقدر که می خواهند پول بدهند و هزینه کنند





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن