تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816861260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کاشاني:سرمربي بدون حب و بغض انتخاب شد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: کاشاني:سرمربي بدون حب و بغض انتخاب شد



سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: من مي توانستم در انتخاب کميته فني افرادي را انتخاب کنم که خروجي آن چيز ديگري باشد. فکر مي کنم آنهايي که ذره اي انصاف داشته باشند، اذعان مي کنند که اين کميته فني نشان مي دهد که بدون حب و بغض نسبت به هيچ کدام از کانديداها اين کار را کردم.


--------------------------------------------------------------------------------


حبیب کاشانی پس از اعلام نام علی دایی به عنوان سرمربی فصل آینده پرسپولیس در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که خیلی ها فکر می کردند گزینه مورد نظر باشگاه فرد دیگری است، تصریح کرد: طبیعتا من می دانم در بین پیشکسوتان پرسپولیس چه کسی از چه کسی خوشش می آید و چه کسی از چه کسی بدش می آید. اما شما نگاه می کنید سمت و سوی کمیته فنی، یک سمت و سوی تجربی و علمی است و افرادی در آنجا هستند که واقعا منطق، عدالت و انصاف را مد نظر قرار داده اند.

وی ادامه داد: فکر می کنم این حرف و این انتخاب من نشان می دهد که من به سمت هیچ گزینه ای نبوده ام کما اینکه می توانستم در انتخاب کمیته فنی افرادی را انتخاب کنم که خروجی آن چیز دیگری باشد. فکر می کنم آنهایی که به اندازه ذره ای وجدان و انصاف داشته باشند اذعان می کنند که این کمیته فنی این را نشان می دهد که من بدون ذره ای حب و بغض نسبت به هیچ کدام از کاندیداها این افراد را انتخاب کردم که الحمدالله انتخابشان بجا بود. دوستان کمیته فنی گواهی می دهند که من شرایط را طوری فراهم کردم که آنها با آرامش کار خودشان پیگیری کنند تا انشاءا... آن کاری که به نفع باشگاه و هواداران است اتفاق بیفتد و این کمترین کاری بود که من می توانستم انجام بدهم.

کاشانی در پاسخ به این سوال که در این انتخاب چقدر سهم داشتید گفت: من حق شخصی خودم را یعنی حقی که مدیریت باشگاه برای انتخاب سرمربی دارد به پیشکسوتان باشگاه تنفیذ کردم. پیشکسوتانی که از تجربه علمی و ورزشی کاملی برخوردارند. امیدوارم این نظر که می تواند گره گشا باشد، کمک کند که ما بتوانیم با توجه به اینکه فصل نقل و انتقالات شروع شده است و تیم ها باید کار بدنسازی را انجام دهند، کارمان را زودتر شروع کنیم.

کاشانی درباره انتخاب سرمربی از سوی کمیته فنی که برای اولین بار در تاریخ باشگاه پرسپولیس اتفاق می افتاد، گفت: این یک روش جدید در انتخاب سرمربی بود که به شکر خدا با وجود آقایان ذوالفقارنسب، پنجعلی و زادمهر انجام شد. امروز آقای قلعه نوعی هم در تماسی که با من داشتند؛ اعلام کردند می خواهند کارشان را با تشکیل یک کمیته فنی در تیم جدیدشان آغاز کنند. امیدوارم این روندی که باشگاه پرسپولیس در پیش گرفت، روندی باشد که همه تیم ها با استفاده از آن در لیگ برتر از پیشکسوتانشان استفاده کنند و از همفکری آنها بهره مند شوند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوال های متعدد خبرنگاران در خصوص تحلیل ها و شایعاتی مبنی بر صوری بودن تشکیل کمیته فنی گفت: علیرغم همه گمانه زنی ها و شایعات، کمیته فنی با طیب خاطر به امر انتخاب سرمربی برای پرسپولیس دست زد و آنچه که به باشگاه و هواداران کمک می کرد را انجام دادند. امیدوارم این تصمیم که پشت آن فکر و استدلال است بتواند به فوتبال و هواداران ما کمک کند. تلاش خواهیم کرد در فصل نقل و انقالات آن خواسته هایی که آقای دایی داشتند را با قدرت و قوت پیگیری کنیم که بتوانند فصل جدید را با قدرت شروع کنند.

کاشانی در پاسخ به این سوال که آیا با اختلاف سلیقه ای که بین شما و آقای دایی وجود داشت امکان همکاری وجود دارد، گفت: در حال حاضر نباید درباره این چیزها صحبت کرد. این تصمیمی است که با ساعت ها کار کارشناسی گرفته شده و کمیته فنی خواستار ارائه نظر آقای دایی شده است. پس از اعلام نظر آقای دایی می توانیم بنشینیم و صحبت کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت های خود تصریح کرد: از خبرنگاران و اصحاب رسانه تشکر می کنیم که لحظه به لحظه پیگیری انتخاب سرمربی تیم پرسپولیس بودند. خدا را شکر می کنیم که دوستانمان در کمیته فنی با آشنایی به وظیفه خطیرشان تا پاسی از شب اینجا بودند و تلاش کردند تا ما بتوانیم اطلاعات را دقیق تر به استحضار مردم شریفمان برسانیم.

کاشانی همچنین با تشکر از اعضای کمیته فنی تاکید کرد: دوستانی که برای کمیته فنی انتخاب شدند، نزدیک به 24 ساعت است که به طور مستمر با تلاش بسیار، پیگیر انتخاب سرمربی پرسپولیس بودند. جا دارد از زحمات شان تشکر کنم چرا که انتخاب سرمربی کاری بود که با فشار و استرس و پیگیری هایی زیادی همراه بود اما دوستان من ابتدا برای رضای خدا و بعد کسب نظر هواداران کار خودشان را بدون هیچ چشم داشت مادی انجام دادند. امیدوارم سرمربی منتخب بتواند خدمات شایسته ای را به باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران خوبش ارائه کند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن