تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815574007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معافيت پزشكي


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: مراحل اقدام براي دريافت معافيت پزشكي

- مشمولان براي ثبت درخواست معافيت پزشكي به نزديكترين دفتر مركز خدمات الكترونيك انتظامي (پليس+10) در محل سكونت خود مراجعه و پس از دريافت دفترچه راهنماي خدمت وظيفه عمومي، نسبت به تكميل مدارك مربوط به معافيت پزشكي و تحويل آن به دفتر مذكور اقدام نماييد.
- پس از ثبت درخواست در سامانه وظيفه عمومي، حداكثر ظرف مدت 15روز نامه معرفي به بيمارستان براي انجام معاينه تخصصي از طريق پست به آدرس اعلامي ارسال خواهد شد كه لازم است پس از دريافت معرفي نامه مذكور در تاريخ تعيين شده يا حداكثر بمدت 30 روز از تاريخ نامه، به بيمارستان مراجعه تا نسبت به انجام معاينات لازم پزشكي اقدام گردد.

- مشمولاني كه داراي نقص عضوي يا بيماريهاي مشهود مي باشند نيازي به مراجعه به بيمارستان نخواهند داشت.

- بعد از انجام معاينه تخصصي در بيمارستان نيازي به پيگيري حضوري نبوده و دعوتنامه حضور در جلسه شوراي پزشكي وظيفه عمومي حداكثر ظرف مدت 30 روز بعد از معاينه در بيمارستان به آدرس اعلامي ارسال خواهد شد كه لازم است مشمولان در زمان تعيين شده به وظيفه عمومي شهرستان محل سكونت خود مراجعه نمايند.

- مشمولاني كه قبل از موعد اعزام، به بيماري مبتلا شوند لازم است براي ثبت بيماري جديد خود به وظيفه عمومي مراجعه نمايند.


نكات مهم درخصوص معافيت پزشكيمشمولان شاغل به تحصيل در مقاطع دبيرستان و دانشگاه تا زمانيكه مشغول به تحصيل بوده و از معافيت تحصيلي استفاده مي‌نمايند نمي‌توانند درخواست معافيت پزشكي نمايند .
دارندگان كارت معافيت پزشكي درصورت بهبودي و سلامت كامل مي‌توانند با احراز شرايط درخواست ابطال كارت مذكور را داده تا پس از بررسي و اثبات سلامتي كامل توسط شوراي پزشكي ويژه وظيفه عمومي به خدمت دوره ضرورت اعزام گرديده و از كارت پايان خدمت استفاده نمايند.

-مشمولان براي اطلاع از چگونگي احراز شرايط ابطال كارت معافيت پزشكي به وظيفه عمومي شهرستان محل سكونت مراجعه نمايند و لازم به ذكر است اينگونه افراد حتماً مي‌بايست بطور كامل دوره ضرورت را طي نموه و حق بهره‌مندي از معافيتهاي مقرر در قانون را نداشته و فقط درصورت داشتن سابقه خدمت قبلي يا كسرخدمت بواسطه عضويت فعال در نيروي مقاومت بسيج از مدت دوره ضرورت كسر خواهد شد.

برابر ماده 15 آئين نامه اجرايي معاينه و معافيت پزشكي مشمولاني كه توسط شوراي پزشكي معاينه و معاف از خدمت تشخيص داده نشوند به خدمت اعزام خواهند شد و حق اعتراض به نظر شورا را ندارند.





رسيدگي به درخواست ابطال كارت معافيت پزشكي با تقاضاي مشمول و تشخيص شوراي پزشكي مربوطه مي‌باشد كه در صورت احراز سلامت كامل مشمول الزاماً به خدمت اعزام خواهند شد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 251]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن