تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812972323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فاطمه آجرلو: با مردان بد پوش نیز برخورد کنید!!!!!!!!!!


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: یک نماینده مجلس با بیان اینکه اسلام مسئله رعایت حیا و پوشش مناسب را به مردان نیز تذکر داده است، گفت: طرح امنیت اجتماعی به صورت یکسان در جامعه اجرا شود و با مردانی که پوشش نامناسب دارند، برخورد شود.
فاطمه آجرلو در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: قوانین ایران برخواسته از اصول اساسی دین اسلام است و بر اساس اصول اسلامی رعایت حجاب و عفت موجب حفظ کرامت افراد و ایجاد امنیت در جامعه می‌شود.

وی افزود:‌ افرادی که هنجارها، خرده فرهنگ‌ها، اصول و ارزش‌های جامعه را حفظ می‌کنند به شأن خود و تک تک افراد جامعه احترام گذاشته و با کنترل درونی بر رفتارهایشان خود را موظف به رعایت اصول و قوانین جامعه می‌کنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه نیروی انتظامی و قوه قضائیه باید با هنجار شکنان برخورد کرده و آنها را ملزم به حرکت در چارچوب قوانین جامعه کنند،‌ گفت: باید با افرادی که از قانون تخطی می‌کنند برخورد شود چرا که قانون مداری و احترام به کرامت و آسایش افراد در جامعه اهمیت فراوانی دارد.

آجرلو ادامه داد: برخی افراد بد حجاب را که از روی جهل حجاب را رعایت نمی‌کنند می‌توان از طریق فرهنگ سازی با فلسفه عفاف و حجاب آگاه کرد اما عده‌ای دیگر از روی قصد به ارزش‌های کشور بی توجهی کرده و هنجار شکنی می‌کنند که باید با آنها برخورد قاطع و قانونی کرد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه برخورد مقطعی با بدحجابی نمی‌تواند به عنوان یک حرکت تأثیرگذار در جامعه باشد، عنوان کرد: گسترش حجاب در کشور نیازمند اقدام مستمر و کار فرهنگی دقیق است وزارت آموزش و پرورش، آموزش عالی، وزارت فرهنگ و ارشاد و‌حوزه‌‌های علمیه در ترویج عفاف و حجاب تأثیر گذار هستند.

وی اضافه کرد: اسلام مسئله رعایت حیا و پوشش مناسب را به مردان نیز تذکر داده است، علاوه بر اینکه زنان در سطح جامعه باید با حجاب و پوشش مناسب ظاهر شوند مردان نیز با به ظاهر خود توجه کنند.

آجرلو گفت: طرح امنیت اجتماعی به صورت یکسان در جامعه اجرا شود و با مردانی که پوشش نامناسب دارند، برخورد شود.
رجانیوز






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن