تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816367130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در جلسه الهام با خبرنگاران مطرح شد: انتقاد از صدا و سيما، توضيح درباره مدرك كردان و مواضع مشايي(‪(۶‬


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: در جلسه الهام با خبرنگاران مطرح شد: انتقاد از صدا و سيما، توضيح درباره مدرك كردان و مواضع مشايي(‪(۶‬
سياسي. سخنگوي دولت . الهام
سخنگوي دولت درباره اجلاس چهار جانبه دمشق گفت: مداخله‌هاي فرا منطفه اي مشكل ساز است و اين مسئله نيز در قفقاز مشكل ساز شده است .

غلامحسين الهام روز شنبه در ادامه گفت و گو با خبرنگاران در پاسخ به سوالي درباره اجلاس چهار جانبه دمشق و اينكه ايران چه پيامي از اين اجلاس دريافت مي‌كند، اظهار داشت: تداوم اشغالگري و نقض معيارهاي بين‌المللي براي جامعه جهاني دردسر ساخته كه محور اين دردسر رژيم اشغالگر قدس است .

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، سخنگوي دولت تاكيد كرد: اگر اجلاس دمشق و گفت و گوها يي كه در اين اجلاس صورت مي‌گيرد به اين سمت برود كه دوره اشغال و زور گويي پايان يابد، فضا به نفع طرح رييس جمهوري اسلامي ايران براي برگزاري همه پرسي وتحقق دولتي فلسطيني پيش مي‌رود .

الهام گفت: جمهوري اسلامي ايران معتقد است با روحيات رژيم اشغالگر قدس و عدم پايبندي آن به همه نورم‌ها و معيارها، افق صلح، افق روشني نيست .

سخنگوي دولت تاكيد كرد: پايان دادن به زور گويي‌ها هزينه زيادي ندارد .

الهام با بيان اينكه سوريه نيز از رژيم صهيونيستي آسيب ديده است ابراز اميدواري كرد كه بتواند خود را از زورگويي‌ها و آسيب‌هاي اين رژيم محافظت كند و در حفظ تماميت ارضي، حفظ حقوق و تسلط بر تمامي مناطق سرزميني خود موفق شود .

سخنگوي دولت تصريح كرد موضع جهان اسلام در خصوص رژيم اشغالگر در روز قدس متبلور خواهد بود .

** پاسخ الهام درباره مشايي
خبرنگاري از سخنگوي دولت درباره اظهارات اسفنديار رحيم مشايي معاون رييس جمهوري و رييس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري درباره دوستي با مردم اسراييل پرسيد؟ سخنگوي دولت پاسخ داد: اكنون موضع ما دربرابر رژيم اشغالگر قدس موضع روشني است .

سخنگوي دولت خطاب به اين خبرنگار گفت : اتقوا من مواضع التهم .

سخنگوي دولت درپاسخ به سوالي درباره مدرك تحصلي وزير كشور اظهار داشت:
ريس جمهور با هيچ كس تعارفي ندارد و دستور بررسي داده است، وزارت علوم نيز بعد از كامل كردن بررسي‌ها اعلام خواهد كرد .

سخنگوي دولت در عين حال تصريح كرد: اعتبار و جايگاه وزارت به مدرك تحصيلي نيست و پايه تصدي مسوليت‌هاي اجرايي نيز نيست كه مد نظر رييس جمهور باشد
** جزاير سه گانه
خبرنگار ديگري از الهام درباره تكرارادعاها درباره جزاير سه گانه ايراني سوال كرد، سخنگو دولت در پاسخ گفت: مالكيت جمهوري اسلامي بر اين جزاير، مسلم و خدشه ناپذير است و اين مسئله محل ترديد و تشكيك نيست .

الهام ادامه داد : تكرار برخي مسايل تاثيري بر مبناي حقوقي بحث ندارد .

وي گفت: مسائل مان با منطقه را هميشه مي‌توان با تعامل و ارتباط و انجام روابط دوجانبه ارتقا داد و پيش برد.

سخنگوي دولت تاكيد كرد: حفظ تعامل خوب و مفيد و حفظ مالكيت جمهوري اسلامي بر همه جزاير دو موضوع قابل جمع است .

خبرنگاري از الهام پرسيد : آمريكاييها حفاظت از اردوگاه اشرف را به عراقي‌ها سپرده‌اند و اين در حالي است كه دولت عراق تلاش مي‌كند تا گروهك منافقين را ازكشورش اخراج كند ارزيابي شما از اين مسئله چيست؟
الهام درپاسخ گفت: آن گروهك، گروهكي تروريستي است و همه مجامع جهاني نيز خطر اين گروهك تروريستي را تاييد مي‌كنند .

سخنگوي دولت تصريح كرد: بهره برداري از گروهك تروريستي هميشه نتيجه معكوس داشته است. تصميمم دولت عراق تصميم درست و بجايي بود، زيرا اين گروهك در ناامني در منطقه وكشور عراق نقش آفرين است .

الهام تصريح كرد كه تصميم گيرنده اصلي در اين موضوع دولت عراق است، ضمن اينكه اشغالگران بايد بپذيرند كه در حفظ امنيت اين كشور مسووليت دارند .

سخنگوي دولت اضافه كرد: منتظر اجرايي شدن تصميم دولت عراق در اين خصوص هستيم.

** انعكاس مطالبم در صدا و سيما ناقص بود
خبرنگاري با اشاره به اظهارات اخير سخنگوي الهام درباره انتقاد از عملكرد صدا و سيما، پرسيد: آيا قوه مجريه ، رسانه ملي را به طور كامل از آن خود مي‌خواهد و آيا دولت هيچ ضعفي را در اطلاع رساني خود ندارد و همه ضعف ها به رسانه ملي باز مي‌گردد؟
الهام در پاسخ به اين سوال گفت كه صدا و سيما اظهارات وي را به صورت ناقص و در نتيجه نادرست محور قرار داده و بر اساس آن گزارشاتي تهيه شد كه درست نبوده است.

سخنگوي دولت، اين گزارش‌ها را ناقص و تقطيع شده خواند و گفت: نتيجه اين گزارش‌ها اين شد كه گويا دولت مي‌خواهد كه رسانه ملي را در اختيارش قرار دهند.

الهام افزود: بحث من روي ساختارها بود كه اين موضوع منعكس نشد اما رسانه ملي پاسخ به من را انعكاس دارد . اگر قرار باشد پاسخ موضوعي از رسانه پخش شود، ابتدا بايد اصل موضوع منعكس شود.

سخنگوي دولت با تاكيد بر اينكه نبايد با بحث‌هاي ساختاري و كارشناسي، احساسي برخورد كرد، گفت: رسانه ملي در زمينه اطلاع رساني داراي مسووليت مستقيم و نه مسووليت كارگزاري است.

الهام تاكيد كرد: رسانه ملي كارگزار دولت نيست بلكه مسووليت افكار عمومي و مديريت افكار عمومي را بر عهده دارد.

** ساماندهي اجاره مسكن در دستور كار دولت
الهام در ابتداي نشست خبري خود به ارايه گزارشي از عملكرد دولت در بخش مسكن پرداخت و اظهار داشت: شوراي مسكن به صورت فعال كارهاي خود را دنبال مي كند و در اين زمينه اختيارات ويژه‌اي به استانداران داده است كه تا سهميه تسهيلاتي كه بوسيله بانكها تامين مي‌شود، روي ساخت مسكن متمركز شود.

سخنگوي دولت با بيان اينكه رشد ساخت و ساز روند خوبي در كشور دارد، گفت:
در چهارماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ‪ ۲۰‬درصد بيشتر پروانه ساخت داده شده است.

وي با بيان اينكه روند فعاليت‌هاي ساخت مسكن ادامه دارد، افزود: اگر فضاي بورس بازي روي مسكن مهار شده و ركود يافته باشد، مناسب است.

الهام تصريح كرد: سامانه اطلاعات مسكن در مراحل نهايي است و در زمان پيش يعني شده يعني در آذرماه تكميل و به بهره برداري مي‌رسد.

سخنگوي دولت ادامه داد: هماهنگي بين وزارت بازرگاني و ثبت اسناد براي انجام معاملات با شناسه مشترك در حال پيگيري است و طبق برنامه ريزي صورت گرفته در آذرماه تكميل مي‌شود.

الهام با بيان اينكه پروژه مسكن مهر همچنان فعال است گفت: طبق بازرسي صورت گرفته از سوي وزير مسكن در دو استان ، اين پروژه روند خوبي دارند.

سخنگوي دولت از تهيه مقدماتي براي ساماندهي اجاره مسكن خبر داد و گفت كه دولت در صدد است تا با نظارت در بخش اجاره مسكن، آن را در حد خوبي كاهش دهد.
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن