تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820405177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مستند تازه « مايكل مور » جهاني شد «شورش فراري‌ها» در اينترنت


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: مستند تازه « مايكل مور » جهاني شد «شورش فراري‌ها» در اينترنت


تهران – خبرگزاري ايسكانيوز:مايكل مور فيلم تازه خود "شورش فراري‌ها" را از روز 23 سپتامبر به مدت سه هفته براي كاربران منطقه آمريكاي شمالي رايگان روي شبكه جهاني اينترنت قرار مي‌دهد.

به گزارش گروه فرهنگي هنري باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" ، اسوشيتدپرس اعلام كرد فيلم تصاوير تور مستندساز جنجالي آمريكايي در 62 شهر اين كشور در آستانه انتخابات رياست جمهوري سال 2004 براي گرد هم آوردن راي‌دهندگان جوان است و « مور »قصد داشت آن را مانند "فارنهايت 911" خود در آستانه انتخابات در سينماها اكران كند.
اما در عوض تصميم گرفت "شورش فراري‌ها" را براي قدرداني از طرفداران خود در بيستمين سال اكران عمومي نخستين فيلمش "راجر و من" رايگان در اختيار علاقمندان قرار دهد. به اين ترتيب فيلم 97 دقيقه‌اي مور نخستين فيلمي خواهد بود كه پيش از اكران در سينماها سر از اينترنت درمي‌آورد.
اگر قرار بر تكرار تاريخ باشد، مستند جديد مايكل مور هم مي‌تواند مانند دو فيلم قبلي او در اكران عمومي موفق و پرفروش باشد. "سيكو" و "فارنهايت 911" مستندهاي پيشين مور هستند كه به ترتيب با 24 و 119 ميليون دلار فروش در اكران عمومي، هر دو در ميان سه مستند پرفروش تاريخ سينما قرار مي‌گيرند.
البته "سيكو" پيش از اكران عمومي در اينترنت به صورت گسترده پخش شد و بسياري از مردم نسخه اينترنتي و غيرقانوني آن را ديدند. مور مدعي است كيفيت "شورش فراري‌ها" بسيار بهتر از فيلم‌هاي سايت معروف يو تيوب خواهد بود. او اين فيلم را با دو ميليون دلار هزينه ساخته و نيمي از آن را از جيب خود پرداخته است.
مايكل مور پس از انتشار كتاب "راهنماي انتخابات مايك 2008" در هفته گذشته، اين روزها مشغول كار روي پروژه جديد سينمايي خود است كه آمريكا را مانند يك امپراتوري تصوير مي‌كند، اما مستندساز جنجالي ترجيح مي‌دهد اطلاعات بيشتري از آن منتشر نكند./120
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن