تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819969160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دنيرو از پروژه لبه تاريكي خارج شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دنيرو از پروژه "لبه تاريكي" خارج شد
بازيگر برنده اسكار كه قرار بود در پروژه سينمايي "لبه تاريكي" به كارگرداني مارتين كمبل در كنار مل گيبسن بازي كند، به طور غيرمنتظره از حضور در اين فيلم كناره‌گيري كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ورايتي اعلام كرد فيلمبرداري از 18 اوت (28 مرداد) در ماساچوستس آغاز و رابرت دنيرو هفته پيش سر صحنه فيلمبرداري حاضر شد. سخنگوي بازيگر 65 ساله گفت: گاهي اوضاع خوب پيش نمي‌رود كه مي‌توان آن را به خاطر تفاوت ديدگاه در مورد نحوه انجام كار دانست.

دنيرو قرار بود در "لبه تاريكي" نقش مامور از بين بردن شواهد را بازي كند. گيبسن در "لبه تاريكي" نقش تامس كريون كارآگاه ويژه قتل اداره پليس بوستن را دارد كه وقتي دختر 24 ساله‌اش روي پله‌هاي خانه به قتل مي‌رسد، او فرض را بر اين مي‌گذارد كه خودش هدف اين حمله بوده، اما بازجويي‌هاي تامس او را در مسيري ديگر مي‌اندازد.

فيلمنامه را ويليام موناهان نوشته كه سال 2007 براي "مردگان" مارتين اسكورسيزي اسكار بهترين فيلمنامه اقتباسي را برد و داني هيوستن، شاون رابرتز و بويانا نوواكوويچ ديگر بازيگران فيلم هستند. سازندگان "لبه تاريكي" دنبال جايگزين دنيرو هستند و تا آن زمان فيلمبرداري ادامه دارد.

"لبه تاريكي" با اقتباس از يك مجموعه تلويزيوني شش ساعتي به همين نام ساخته مي‌شود كه سال 1985 به كارگرداني كمبل با بازي باب پك، جو دان بيكر و جون ولي در شبكه بي بي سي توليد و از تلويزيون ايران نيز پخش شد. دنيرو فيلم "قتل موجه" جان ايونت را آماده نمايش دارد كه در آن 12 سال پس از فيلم "مخمصه" بار ديگر با آل پاچينو همبازي شده است.

دو بازيگر افسانه‌اي در اين فيلم نقش دو كارآگاه را بازي مي‌كنند كه در تعقيب يك قاتل زنجيره‌اي هستند. دنيرو بازي در "همه خوبند" به كارگرداني كرك جونز را نيز به پايان رسانده كه در آن با درو باريمور، كيت بكينسل و سام راك‌ول همبازي است. فيلم جديد او بازسازي فيلم جوزپه تورناتوره با بازي مارچلو ماستروياني و ميشل مورگان است كه سال 1990 ساخته شد.

دنيرو شش بار نامزد اسكار بوده و دو بار براي فيلم‌هاي "پدرخوانده 2" (1974) و "گاو خشمگين" (1980) برنده شده است. وي اخيرا جايزه گوي بلورين افتخاري چهل و سومين جشنواره فيلم كارلووي واري را دريافت كرد.
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن