تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815126516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش فيلم‌هاي سينمايي آغاز هفته‌ي سيما پخش «كلاه» ژان پيرملويل از «سينما اقتباس»


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: گزارش فيلم‌هاي سينمايي آغاز هفته‌ي سيما پخش «كلاه» ژان پيرملويل از «سينما اقتباس»


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

آغاز ماه مبارك رمضان و پخش سريال‌هاي مناسبتي از حجم فيلم‌هاي روزهاي آغازين هفته‌ي سيما هم كاسته است و در شرايطي كه تنها دو برنامه «سينما اقتباس» و «سينما پنج» هرهفته فيلم‌هاي جديدي را براي مخاطبان پخش مي‌كردند، يكي از اين دو برنامه در ماه رمضان حذف شده است.

***

به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانجشويان ايران (ايسنا)، پخش برنامه‌ي «سينما پنج» كه شب‌هاي يكشنبه به روي آنتن مي‌رفت تا پايان ماه رمضان متوقف شده و سريال «مامور بدرقه» در اين باكس قرار گرفته است.

براين اساس تنها فيلم جديد سيما در روزهاي آغازين هفته به برنامه‌ي «سينما اقتباس» اختصاص دارد؛ چرا كه شبكه‌ي چهار سيما در ماه رمضان سريالي را پخش نمي‌كند.

«كلاه» به كارگرداني ژان‌ پيرملويل عنوان فيلم اين هفته‌ي «سينما اقتباس» است كه يكشنبه (17 شهريورماه) ساعت 20و 30 دقيقه پخش خواهد شد. اين فيلم كه در سال 1962 درمدت زمان 108 دقيقه ساخته شده درامي جنايي و دلهره‌ است و بازيگراني چون ژان پل‌بلموندو و سرگئي رجياني در آن بازي كرده‌اند.

داستان فيلم «كلاه» درباره‌ي سارق سابقه‌داري است كه پس از قتل دونفر به زندان مي‌افتد . او پس از رهايي از زندان سعي مي‌كند سرقت ديگري انجام دهد، اما به‌وسيله‌ي پليس زخمي مي‌شود.

***

درهفته‌ي جاري پخش فيلم‌هاي «سينماگلخانه» در شبكه‌ي سه سيما ادامه مي‌يابد و فيلم‌هاي «نور خورشيد» و «پليس بورلي‌هيز» (قسمت اول و دوم) طي روزهاي شنبه، يكشنبه و دوشنبه از اين برنامه پخش مي‌شوند.

«نور خورشيد» درسال 2007 توسط دني بويل كارگرداني شده است و فيلم علمي ـ تخيلي محسوب مي‌شود. دراين فيلم بازيگراني چون سيليان مورفي، كريس ايوان و راس بايرن ايفاي نقش كرده‌اند.

قسمت اول فيلم «پليس بورلي‌هيز» توسط مارتين برست در سال 1984 ساخته شده و ادي مورفي دراين اكشن كمدي ايفاي نقش كرده است.

درقسمت دوم اين فيلم اگرچه ادي مورفي با هم ايفاي نقش كرده است، اما كارگرداني آن را توني اسكات برعهده داشته است. اين فيلم در سال 1987 ساخته شده است.

***

شبكه‌ي تهران به رغم حذف برنامه‌ي «سينما پنج»، پخش برنامه‌ي تماشاخانه را ادامه مي‌دهد. براين اساس انيميشن‌هاي «عصر يخبندان 2» و «كارآگاهان جوان» روزهاي شنبه و يكشنبه به روي آنتن مي‌رود.

برنامه‌ي تماشاخانه هم‌چنين فيلم «شهردار مدرسه» را دوشنبه ساعت 13 و30 دقيقه پخش خواهد كرد. اين فيلم رقابت بچه‌ها براي انتخاب به‌عنوان شهردار را نشان مي‌دهد.

انتهاي پيام
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن