تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820903045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چيت بافي و گيوه بافي در ايلام دوباره احياء شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: چيت بافي و گيوه بافي در ايلام دوباره احياء شد
ايلام - خبرگزاري مهر: سرپرست معاونت صنايع دستي استان ايلام از احيا رشته هاي صنايع دستي منسوخ شده چيت بافي و گيوه بافي در اين استان خبر داد.

علي اصغر احمدي در گفتگو با خبرنگار مهر در ايلام اظهار داشت: معاونت صنايع دستي استان ايلام امسال براي اولين بار اقدام به آموزش رشته هاي صنايع دستي چيت باقي و گيوه بافي كرد.

وي بيان داشت: آموزش يكي از اصلي ترين راههاي احياء رشته هاي منسوخ شده صنايع دستي است كه در حال حاضر آموزش چيت بافي و گيوه بافي در استان ايلام باعث احياء دوباره آنها شده است.

اين مسئول با اشاره به اينكه 95 درصد استقبال كنندگان از آموزش رشته هاي صنايع دستي استان ايلام زنان هستند، خاطرنشان كرد: در حال حاضر مهمترين محصول صنايع دستي استان ايلام گليم نقش برجسته است كه مبتكر آن يك زن ايلامي بوده است.

احمدي عنوان كرد: در حال حاضر هشت هزار صنعتگر صنايع دستي در استان ايلام فعاليت دارند و سالانه در نمايشگاه هاي متعدد شركت مي كنند.

اين مسئول از آموزش مجازي گليم نقش برجسته در استان ايلام خبر داد و گفت: آموزش مجازي گليم نقش برجسته هم اكنون بر روي سايت ميراث فرهنگي و گردشگري استان ايلام قرار دارد و علاقمندان مي توانند با اين هنر اصيل بيشتر آشنا شوند.
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 607]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن