تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816507603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تركيب و شرايط ايران و عربستان در آستانه بازي امشب اعلام شد آغاز التهاب جام جهاني از رياض‌


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: تركيب و شرايط ايران و عربستان در آستانه بازي امشب اعلام شد آغاز التهاب جام جهاني از رياض‌
جام جم آنلاين: امروز دور اصلي رقابت‌هاي فوتبال راهيابي به جام جهاني 2010 آفريقاي‌جنوبي در منطقه آسيا، آغاز مي‌شود و در يكي از حساس‌ترين مسابقات تيم هاي ملي ايران و عربستان در ورزشگاه ملك فهد شهر رياض به مصاف هم مي‌روند.


اين ديدار از ساعت 45/23 به وقت تهران برگزار مي‌شود. در حالي كه پيش‌بيني مي‌شود دماي هوا در آن ساعت در ورزشگاه حدود 33 درجه بالاي صفر باشد كه بازي در چنين شرايط جوي براي ملي‌پوشان حاضر در ليگ ايران يا امارات تازگي ندارد، ولي قطعا براي نيمه لژيونرهاي حاضر در اروپاي تيم ملي، دشواري‌هاي زيادي به وجود مي‌آورد.

عربستان تيمي كه در سازماندهي و برنامه‌ريزي فني، سبك مشخص و قدرتمندي را داراست نسبت به سال‌هاي گذشته كاملا جوان‌تر و داراي سرعت بازي بالاتري شده است و بنا بر اظهار خبرنگار روزنامه الرياض با تركيب النجمي (درون دروازه)‌ البحري، تكر، هوساوي و عبدالغني (در خط دفاع)‌ عطيف، عزيز و الشلهوب (در خط مياني)‌ و قحطاني و حارثي در خط حمله سود مي‌برد يازدهمين بازيكن حاضر در تركيب پسران صحرا هم شايد مالك معاذ (به شرط رهايي كامل از مصدوميت)‌ باشد.

هر چند فشار زيادي روي ناصر الجوهر (مربي عربستان)‌ وجود دارد كه وليد عبدالله با تجربه‌تر را درون دروازه به كار گيرد. ضمن اين كه ترديدي نيز در كاپيتاني ياسر القحطاني يا حسين عبدالغني وجود داشت.

نكته منفي ديگر اردوي عربستان نيز يك اخطاره بودن 8 بازيكن اين تيم است كه شرايطي محتاطانه را در بازي آنان به وجود مي‌آورد.

در سوي ديگر ايران كه از تلفيق بازيكنان جوان پرانگيزه با پرتجربه‌هاي موثر سود مي‌برد در آستانه بازي، پاداش صعود به اين دور را دريافت و شارژ مالي شده است.

به نظر مي‌رسد در بازي امشب سيدمهدي رحمتي (درون دروازه)‌، مجيد غلام‌نژاد، سيدجلال حسيني، سيدهادي عقيلي و ستار زارع (خط دفاعي)‌ جواد نكونام،‌ آندرانيك تيموريان، غلامرضا رضايي، مسعود شجاعي سليماني و فريدون زندي (خط مياني)‌ و وحيد هاشميان (مهاجم)‌ تركيب اصلي تيم ملي ايران را تشكيل دهند.

در حالي كه تمرين‌هاي تيم ملي در 2 ورزشگاه زيباي فيصل بن فهد و ملك فهد، حول هماهنگي هر چه بيشتر لژيونرهاي اروپايي با ساير بازيكنان مي‌چرخد، اين اميدواري وجود دارد كه لژيونرهاي اروپايي دعوت شده (به جز هاشميان)‌ در دور قبلي بازي‌ها نيز در كنار ساير بازيكنان به هماهنگي قابل قبولي رسيده بودند به گونه‌اي كه در برابر تيم‌هاي عربي مثل سوريه، كويت، و امارات كارنامه‌اي شكست‌ناپذيرانه از خود ارائه كرده‌اند.

جواد نكونام كاپيتان تيم در مرحله پيشين با توجه به همه شرايط توصيف شده و ديگر قراين ذهني خود به همه چنين قول داده است كه «مطمئن باشيد عربستان به هيچ وجه نمي‌تواند ايران را شكست دهد.»

ميزباني خوب عرب‌ها

تيم ملي ايران پنجشنبه پس از سفري 3 ساعته، حدود ساعت 45/16 به وقت محلي وارد فرودگاه رياض شدند. در بخش كنترل ويزا، با تمهيدات دولت عربستان، ملي‌پوشان در مدت‌زمان كمي از گيت ويژه عبور كردند و مورد استقبال مسوولان سفارت ايران قرار گرفتند.

اعضاي تيم ملي پس از برگزاري مراسم استقبال با يك دستگاه اتوبوس به سمت هتل هالي‌دي راهي شدند. نكته‌ جالب اين بود كه كليد اتاق‌هاي بازيكنان در اتوبوس بين آنها پخش شد و بازيكنان به محض ورود به هتل به داخل اتاق‌هايشان رفتند و بدون كمترين معطلي در اتاق‌هايشان ساكن شدند.

تمرين پشت درهاي بسته‌

تيم ملي شب گذشته پشت درهاي بسته آخرين جلسه تمريني‌اش را در ورزشگاه ملك فهد رياض برگزار كرد. البته عربستاني‌ها هم براي آخرين تمرينشان در ورزشگاه فيصل بن عبدالعزيز، اجازه حضور هيچ خبرنگار و عكاسي را ندادند.

پاسخ منفي دايي‌

دايي پنجشنبه‌شب به درخواست شبكه‌ يك تلويزيون عربستان براي گفتگو پاسخ منفي داد و گفت كه تنها حاضر است پس از بازي با آنها صحبت كند. سرمربي تيم ملي كشورمان ديروز هم به خبرنگاران عرب همين پاسخ را داد.

75 هزار عربستاني در ورزشگاه‌

به گفته يكي از مسوولان روابط عمومي فدراسيون فوتبال عربستان 75 هزار تماشاگر عربستاني براي بازي امشب ايران و عربستان در ورزشگاه ملك فهد حضور خواهند يافت. به دليل اين‌كه ايراني‌هاي بسيار كمي در رياض زندگي مي‌كنند، پيش‌بيني مي‌شود نهايت 30 يا40 نفر تماشاگر ايراني براي اين بازي به ورزشگاه بيايد.

تب جام جهاني در آسيا

امروز علاوه بر بازي ايران و عربستان، 3 بازي حساس ديگر در چارچوب مقدماتي جام‌جهاني در آسيا برگزار مي‌شود برنامه اين ديدارها به شرح زير است:

گروه يك: بحرين با ژاپن، قطر با ازبكستان

گروه دو: امارات با كره شمالي، عربستان با ايران
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن