تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815630819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نظام مهندسي كشاورزي شعبه سيرجان افتتاح شد رئيس نظام مهندسي كشاورزي كرمان: مجوز صدورپروانه گلخانه‌ها، قارچ خوراكي و گل‌هاي زينتي به نظام مهندسي واگذار خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نظام مهندسي كشاورزي شعبه سيرجان افتتاح شد رئيس نظام مهندسي كشاورزي كرمان: مجوز صدورپروانه گلخانه‌ها، قارچ خوراكي و گل‌هاي زينتي به نظام مهندسي واگذار خواهد شد
خبرگزاري دانشجويان ايران - كرمان
سرويس: شهرستان‌ها

مراسم افتتاحيه نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي شعبه شهرستان سيرجان با حضور فرماندار ، نماينده مردم سيرجان وبردسير در مجلس شوراي اسلامي، رئيس سازمان نظامي مهندسي كشاورزي ومنابع طبيعي استان واعضاي شوراي نظام استان وشعبه سيرجان در محل مديريت جهاد كشاورزي شهرستان سيرجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه كوير، قاسمي، رئيس شوراي نظام مهندسي شهرستان سيرجان گزارشي از از فعاليت‌هاي انجام شده توسط شعبه سيرجان را ارائه كرد و در اين گزارش راه‌اندازي كارخانه پلي اتيلن در منطقه توسط شعبه نظام مهندسي كشاورزي سيرجان از جمله طرح‌هاي در دست اقدام ذكر شد.

ميرزابيگي، رئيس سازمان نظام مهندسي كشاورزي استان نيز استفاده از علم، فن وهنر مديريت را براي رسيدن به توسعه پايدار و امنيت غذايي، سلامت مصرف كنندگان و خودكفايي در بخش كشاورزي را اجتناب ناپذير دانست.

حسن پور، نماينده مردم سيرجان و بردسير در مجلس شوراي اسلامي اعلام كرد: باتوجه به استعدادهاي منطقه و تلاش و پشتكار مردم سيرجان اجراز رتبه اول توسعه كشاورزي در استان وحتي عنوان پايلوت در كشور دور از انتظار نيست.

وي همچنين با اعلام آمادگي مجموعه بنياد مستضعفان براي همكاري در زمينه آموزشي، پژوهشي بانظام مهندسي تصريح كرد: ما بايد به دنبال نهضت علمي در بخش كشاورزي منطقه باشيم. حضور دو نفر از نمايندگان استان در كميسيون كشاورزي مجلس فرصت مناسبي براي طرح نظرات و خواسته‌هاي استان در كميسيون كشاورزي مجلس فرصت مناسبي براي طرح نظرات و خواسته‌هاي استان و جلب حمايت مراجع ذي‌ربط است.

مهندس ميرزابيگي، رئيس سازمان نظام مهندسي كشاورزي استان با بيان چالش‌هاي موجود در بخش كشاورزي گفت: ما بايد به دنبال مديريت استراتژيك و مهندسي كردن فرايند توليدات كشاورزي در بخش كشاورزي باشيم تا بتوانيم به عنوان كمك و بازويي هم جهت با مجموعه جهادكشاورزي استان و كشور گام برداريم باتوجه به اصل 44 قانون اساسي و ماده 88 قانون برنامه واگذاري امور به بخش خصوصي بايد تصدي‌گري دولت كمرنگ و تولي‌گري آن پررنگ‌تر شود.

وي از اعضاي شوراي نظام مهندسي سيرجان خواست باتوجه به رويكرد وزارت جهادكشاورزي در استفاده از نظام مهندسي براي گسترش شبكه خدمات مشاوره فني و مهندسي به مركزيت دهستان‌ها به اين مهم توجه ويژه معطوف كنند.

همچنين وي باتوجه به طرح الزام قانوني كشاورزان براي استفاده از مهندسين كشاورزي در متمم مجلس از نماينده سيرجان خواست كه حمايت لازم براي تائيد طرح در صحن علني مجلس با توجه به حضور ده نماينده استان كرمان به عمل آيد.

رئيس سازمان نظام مهندسي كشاورزي استان در پايان از اعضاي شورا خواست ضمن برنامه‌ريزي و برگزاري منظم جلسات شهرستاني و انعكاس مصوبات و پيشنهادات به استان ترتيبي اتخاذ كنند تا تعداد بيشتري از اعضا شورا بتوانند در جلسات شوراي اداري فرمانداري شركت كنند وهمچنين در رابطه با واگذاري امور طرح نويسي به اعضاي نظام مهندسي با بانك كشاورزي شهرستان مذاكره و تصميم سازي وتصميم گيري كنند.

انتهاي پيام
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3291]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن