تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813044178




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه حوادث استان قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه حوادث استان قزوين
خبرگزاري فارس: كشف سيگار قاچاق و سي‌دي مبتذل، دستگيري اتباع بيگانه و كشف سلاح شكاري از اهم اخبار كوتاه حوادث استان قزوين است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، مأموران انتظامي استان قزوين در دو اقدام جداگانه 10 هزار و 870 پاكت سيگار قاچاق و 3 هزار و 360 حلقه سي‌دي غيرمجاز به همراه سه كيس حاوي تصاوير فيلم‌هاي مبتذل كشف و ضبط كردند.
مأموران يگان امداد قزوين حين كنترل محورهاي مواصلاتي در عوارضي قزوين ـ زنجان به يك خودروي سمند مشكوك شده كه پس از متوقف كردن خودرو در بازرسي از داخل آن 10 هزار و 870 پاكت سيگارت قاچاق كشف و ضبط و متهمان را دستگير كردند.
همچنين مأموران انتظامي شهرستان البرز در راستاي اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي از 13 واحد صنفي ويديوكلوپ در سطح شهرهاي الوند، البرز و نصرت‌آباد بازديد كردند كه در نتيجه اين اقدام در مجموع 3 هزار و 360 حلقه سي‌دي غيرمجاز و سه كيس حاوي تصاوير فيلم‌هاي مبتذل كشف و ضبط كردند.

* دستگيري اتباع بيگانه
مأموران انتظامي پاسگاه محمد‌آباد از توابع بويين زهرا حين گشت‌زني در اراضي كشاورزي روستاي محمدآباد 50 نفر تبعه بيگانه كه فاقد مجوز اقامت بودند را دستگير كردند.

* كشف سلاح شكاري
مأموران انتظامي حصار وليعصر از توابع بويين زهرا درپي اطلاع مردمي در بازرسي از يك منزل در روستاي لك، يك قبضه سلاح شكاري تك‌لول كاليبر 16 ساخت تركيه را كشف و ضبط كردند.

*كشف خودرو سرقتي پس از دو ماه
مأموران پليس آگاهي استان قزوين در عوارضي اتوبان قزوين ـ زنجان به يك پرايد مظنون مي‌شوند و دستور ايست مي‌دهند كه خودرو متواري مي‌شود.
مأموران پس از تعقيب و گريز، خودرو را متوقف كرده و مشخص مي‌شود كه خودرو داراي پلاك جعلي بوده و در تيرماه امسال از شهرستان تبريز سرقت شده بوده است كه راننده دستگير و موضوع در حال رسيدگي است.

*وقوع تصادف در جاده شهر صنعتي البرز ـ بويين زهرا
مأموران انتظامي شهرستان البرز از وقوع يك فقره تصادف در جاده شهر صنعتي البرز ـ بويين زهرا مطلع و پس از مراجعه به محل مشخص شد، يك خودروي پژو آردي به رانندگي فردي 36 ساله با يك نفر سرنشين به علل نامعلومي واژگون شده كه در نتيجه اين حادثه هر دو سرنشين خودرو مصدوم و به مراكز درماني منتقل شدند.
علي‌رغم تلاش‌هاي پزشكي راننده خودرو به دليل شدت جراحات وارده درگذشت.
انتهاي پيام/ش
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن