تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816718853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براي انجام دور نهايي مبارزات انتخاباتي و ورود به كاخ سفيدمك‌كين رسما نامزد جمهوري‌خواهان آمريكا شد


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: براي انجام دور نهايي مبارزات انتخاباتي و ورود به كاخ سفيدمك‌كين رسما نامزد جمهوري‌خواهان آمريكا شد
گروه بين‌الملل- سناتور 72 ساله ايالت آريزونا، روز پنجشنبه در مراسم كنوانسيون ملي حزب جمهوري‌خواه به طور رسمي نامزدي حزب خود را براي شركت در رقابت‌هاي رياست‌جمهوري سال 2008 آمريكا پذيرفت.


در سخنراني 50 دقيقه‌اي مك‌كين در مينه‌سوتاي سنت پل موضوعات مهمي چون دفاع، ماليات، آموزش و استقلال در انرژي مطرح شد. هرچند جزئيات برنامه‌هاي مك‌كين در زمينه‌هاي مذكور به مخاطبان ارائه نشد، اما وي قول داد كه به اين زمينه‌ها «بهبود» ‌بخشد و اين پاداش كار سخت او خواهد بود.
صاحب‌نظران در مورد سخنراني مك‌كين بر اين باورند كه او صرفا به عنوان يك جمهوري‌خواه سخنراني نكرد. صرفا به عنوان يك نامزد انتخاباتي هم سخنراني نكرد. جان‌ مك‌كين، خود را به عنوان يك رهبر آمريكايي‌ها به دور از حزب يا وضعيتش نماياند. او گفت: «ما آمريكايي هستيم و اين عنواني است كه براي من بيش از هر عنوان ديگر معنا دارد.»
او نيز مانند اوباما به آمريكايي‌ها گفت: «من ماليات‌ها را در حد پاييني نگه مي‌دارم و هرجا كه قادر باشم آنها را كاهش مي‌دهم. رقيب من آنها را افزايش خواهد داد. من هزينه‌هاي دولت را كاهش خواهم داد، او افزايش مي‌دهد.»
در برابر حضاري كه بادكنك‌هاي سفيد و آبي و قرمز در دست داشتند، همسر وي سيندي مك‌كين و معاونش سارا پيلين و همسرش به مك‌كين پيوستند و به روي صحنه سخنراني آمدند. سارا پيلين روز چهارشنبه موفق شده بود با ايراد يك سخنراني بسيار معقولانه حتي منتقدان خود را نيز به سمت تاييد خود بكشاند.
پيلين هنگام تاييد پذيرش عنوان معاونت رياست‌جمهوري بعدي آمريكا گفت: «از اينكه نامزدي معاونت رياست‌جمهوري آمريكا را مي‌پذيرم، افتخار مي‌كنم. من درخواست كمك به نامزد رياست‌جمهوري حزب جمهوري‌خواه را براي خدمت و دفاع از آمريكا پذيرفتم.»
او افزود: «من عضو يك نهاد سياسي نيستم و به سرعت طي چند روز گذشته آموختم كه اگر عضوي از يك نهاد عالي آمريكايي نباشي، رسانه‌ها تو را فردي بي‌كفايت، آن هم تنها به همين دليل ساده به تصوير مي‌كشند، اما من به خبرنگاران و مفسران خبري مي‌گويم، من براي جلب عقايد و افكار آنها به واشنگتن نمي‌روم، بلكه براي خدمت به مردم كشورم به واشنگتن مي‌روم.»
نظرسنجي‌ها از رقابتي تنگاتنگ و نزديك بين مك‌كين و اوباماي 47ساله كه يك نسل از او جوان‌تر است، حكايت دارد. به نظر مي‌آيد نتيجه نهايي تا حدود زيادي بستگي به ايالت‌هاي صنعتي آمريكا در بخش‌هاي جنوب‌غربي و غرب داشته باشد.
روي تابلوهايي كه حضار در گردهمايي كنوانسيون به دست داشتند عبارت «اول كشور» به چشم مي‌خورد. مك‌كين نيز در سخنان خود عنوان كرد كه اوباما را مي‌ستايد، اما اختلافات زيادي دارند. وي به هواداران خود گفت: ما پيروز اين انتخابات خواهيم بود. بگذاريد يك هشدار به جمعيت پيرو و پرخرجي كه هيچ كاري نمي‌كنند و مي‌گويند اول من و بعد كشورم بدهم: تغيير در راه است.
او قول داد در صورت پيروزي هم از نيروهاي دموكرات و هم از مستقل‌ها در دولت خود استفاده كند. او خطاب به حضار گفت من براي يك حزب، يك منفعت خاص يا براي خودم كار نمي‌كنم، من براي شما كار مي‌كنم.
مك‌كين به مدت پنج سال و نيم تحت اسارت ويتنامي‌ها بود و شكنجه‌ شد. وي در سخنان خود به اين نكته هم اشاره كرد و افزود: «من دوران اسارت را دوست داشتم چون تنها در يك مكان نبودم، بلكه به يك ايده و آرمان تن سپرده بودم كه ارزش جنگيدن را داشت. من متعلق به كشورم بودم.»
بر اساس آماري كه مركز تحقيق رسانه‌هاي نيلسن منتشر كرد، 37ميليون نفر به طور زنده سخنراني مك‌كين را تماشا كردند، ولي تعداد تماشاگران تلويزيوني سخنراني مك‌كين 4/38ميليون نفر بود.
او در جمع‌بندي سخنراني خود وعده داد در صورت پيروزي بر رقيب خود، براي آمريكايي‌ها خواهد جنگيد.
او گفت: بايستيد، بايستيد، بايستيد و بجنگيد! ما آمريكايي‌ هستيم و هرگز تسليم نخواهيم شد. ما هرگز كوتاه نخواهيم آمد. ما از تاريخ پنهان نخواهيم شد، ما تاريخ را خواهيم ساخت.
با پايان مراسم كنوانسيون حزب جمهوري‌خواه، مك‌كين در شرايطي مينه‌سوتا را ترك مي‌كند كه 1/84ميليون دلار از بودجه‌هاي فدرال و حدود 125ميليون دلار نيز كميته ملي حزب جمهوري‌ خواه را در اختيار دارد.
جمع‌كنندگان پول او سعي دارند ظرف دو ماه آينده بين 80 تا 100ميليون دلار ديگر براي او جمع كنند. تنها ظرف دو روز آخر برگزاري كنوانسيون، كميته ملي حزب جمهوري‌خواه توانست 17ميليون دلار پول جمع كند كه 10ميليون دلار آن درست پس از سخنراني پيلين به عنوان معاون رياست‌جمهوري مك‌كين جمع شد. تنها در ماه اوت ستاد انتخاباتي مك‌كين بيش از 47ميليون دلار جمع‌آوري كرده است كه اين بيشترين ميزان جمع‌آوري پول اين ستاد در يك ماه بوده است.
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن