تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805561833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جام ملت های آسیا قرعه کشی شد: ایران در گروهی دشوار


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی سیتی: تیم ملی فوتبال کشورمان در پانزدهمین دوره رقابتهای فوتبال جام ملتهای آسیا با تیم های کره شمالی ، عراق و امارات در گروه چهارم قرار گرفت.







http://u.goal.com/90500/90595_news.jpg



سايت گل ـ‌ دقايقي پيش با انجام قرعه‌كشي جام ملت‌هاي آسيا 2011 تكليف 4گروه دور نهايي روشن شد كه ايران به همراه عراق، كره شمالي و امارات در گروه D اين مسابقات قرار گرفت. با توجه به حضور كره‌شمالي، تيم صعودكننده به جام جهاني، عراق مدافع عنوان قهرماني و ايران، مي‌شود اين گروه را دشوارترين گروه مسابقات دانست.
تيم ملي ايران در جام ملت‌هاي آسيا 1992 با كره شمالي و امارات همگروه بود كه در نهايت به دست ژاپن ميزبان در همان مرحله مقدماتي از مسابقات حذف شد.
اين دوره از مسابقات در كيفتي بالاتر از هميشه برگزار مي‌شود و كنفدراسيون آسيا كشورها را ملزم كرده كه دو هفته پيش از آغاز اين مسابقات ليگ خود را تعطيل كنند و بازيكنان با آمادگي كامل در جام ملت‌هاي آسيا شركت كنند. اولين بازي ايران در اين مسابقات با عراق خواهد بود.

گروه بندی این رقابتها به شرح زیر است:

گروه A : قطر ، کویت ، چین ، ازبکستان

گروه B : عربستان سعودی، سوریه ، اردن ، ژاپن

گروه C : کره جنوبی ، هند ، بحرین ، استرالیا

گروه D : عراق ، کره شمالی ، امارات ، ایران

سابقه رويارويي ايران با حريفان گروه D: تيمهاي هميشه بازنده


سايت گل- تيم ملي ايران در حالي با تيمهاي عراق، کره شمالي و امارات همگروه شده است که سابقه خوبي از رويارويي با اين تيمها در ادوار گذشته جام ملتهاي آسيا دارد. ايران از 10 بار رويارويي با اين تيمها 8 برد، يک تساوي و فقط يک باخت داشته است.
ايران از 4 مصاف با عراق فقط يک بار باخته و سه بار نيز پيروز شده است. در جام ملتهاي 1972 با نتيجه 3- صفر، در جام 1976 با نتيجه 2- صفر و در جام 2000 با نتيجه 1- صفر. ايران در جام ملتهاي 1996 نير 2-1 مغلوب عراق شد.
سه بازي با کره شمالي و 3 برد! در جام ملتهاي 1980 يک بار در مرحله گروهي برد 3-2 و يک بار نيز در بازي رده بندي برد 3- صفر.در جام ملتهاي 1992 نيز ايران 2- صفر کره شمالي را برد.
امارات نيز 3 بار در جام ملتهاي آسيا با ايران روبرو شده است: در جام ملتهاي 1984 برد 3- صفر و در جام 1988 برد 1- صفر و در جام 1992 نيز ايران مقابل اين حريف با تساوي صفر- صفر متوقف شد

‌بررسي گروه‌هاي چهارگانه جام ملت‌هاي آسيا؛
آغاز مأموريت بزرگ قطبي


ما به اميد موفقيتيم و مشتاق لحظه‌اي كه كاپيتان تيم ملي ايران جام را روي دست بگيرد. لحظه‌اي كه نوارها و پولك‌هاي سفيد و قرمز و سبز از پشت او به آسمان شليك شوند. لحظه‌اي كه سال‌هاست آن را در رويا تصور كرده‌ايم.


سايت گل ـ گويي كه نام ايران را در دل خود پناه كرده بود. آخرين قرعه مراسم قرعه‌كشي جام ملت‌هاي آسيا 2011 بود كه 258 روز تا آغاز آن باقيمانده است. افشين قطبي كه به همراه اصغر حاجي‌لو قرعه‌كشي را تعقيب مي‌كرد در لحظه اعلام نام ايران لبخند مرموزي زد.
حريفان ايران در دور اول، عراق(مدافع عنوان قهرماني)، كره شمالي و امارات خواهند بود، سه تيمي كه هر يك مي‌توانند خطري بالقوه براي ايران باشند. نكته مهم اين است كه ايران در صورت صعود در مرحله يك چهارم نهايي به احتمال زياد به يكي از دو تيم استراليا و كره‌جنوبي و به احتمال كمتر بحرين برخورد خواهد كرد.
گروه c اين مسابقات هم با اين سه تيم و هندوستان آرايش يافته كه طبعاً گروه ساده‌اي نيست. اين در حالي است عربستان و ژاپن پرعنوان‌ترين تيم‌هاي جام ملت‌ها در گروه b قرار گرفته‌اند. دو تيمي كه با توجه به قدرت تو همگروه‌شان سوريه و اردن بايد آنها از همين حالا صعود كرده به حساب آورد.
گروه a هم گروه متوسط اما پيچيده‌اي است كه با 4 تيم در كلاس يكسان تشكيل شده است:‌قطر، كويت، چين، ازبكستان كه هر يك مي‌توانند در حد خود خطرناك و يا ضعيف نمايش بدهند.
تيم ملي ايران فاتح سه دوره جام ملت‌هاي آسيا(68، 72، 1976) است. ايران در هشت دوره اخير اين مسابقات هم قالباً در بين 4 تيم حضور داشته است. اما در سال‌هاي 1992(با مربيگري علي پروين)، 2000(با مربيگري جلال طالبي) و 2007 (با مربيگري اميرقلعه‌نويي) از دور مسابقات حذف شده است كه حذف ايران در جام ملت‌هاي آسيا 1992 هيروشيما ضعيف‌ترين نتيجه تيم ملي در 5 دهه گذشته محسوب مي‌شود.
افشين قطبي در شرايط خود را آماده مسابقات خواهد كرد كه دو تيم عراق و كره شمالي به دلايل كاملا واضح مي‌توانند براي ايران دردسر درست كنند. عراق با ستارگان شاغلش در ايران شامل؛ عمادرضا، جاسم كرار و حوارملامحمد با كاپيتاني يونس محمود پاي به مسابقات مي‌گذارد و كره شمالي بعد از تجربه جام جهاني تيمي به مراتب قوي‌تر از گذشته خواهد بود. ضمن اينكه ممكن است جام جهاني زمينه حضور بازيكنان اين تيم در ليگ‌هاي اروپايي را فراهم بياورد كه در اين صورت آنها با اعتماد به نفس بيشتري وارد اين رقابت‌ها خواهند شد.
در حال حاضر قطبي مشكل بزرگ ديگري هم دارد و آن انتظار بسيار زيادي است كه از وي و تيمش وجود دارد. درحال حاضر در ايران هر نتيجه‌اي كمتر از فينال شكستي براي وي محسوب شده و شانس وي را براي ادامه كار در اين پست به صفر خواهد رساند. بنابراين چاره‌اي جز جديت، برنامه‌ريزي و جنگ براي پيروزي وجود ندارد.
در واقع اگر قطبي قصد دارد ناباوري‌ها درباره ميزان توانايي خود در مربيگري را به منتقدانش اثبات كند چاره‌اي جز موفقيت با تيم ملي ندارد. او در جام ملت‌ها بايد نيمكتي با تجربه، يكدست و حريص داشته باشد و خود نيز هوشيارترين فرد تيمي باشد كه باز هم با آرزوهاي بزرگ وارد اين مسابقات خواهد شد. مسابقاتي كه اگر با موفقيت به پايان برسد اتفاقي تازه را در فوتبال ايران ايجاد خواهد كرد.
ما به اميد موفقيتيم و مشتاق لحظه‌اي كه كاپيتان تيم ملي ايران جام را روي دست بگيرد. لحظه‌اي كه نوارها و پولك‌هاي سفيد و قرمز و سبز از پشت او به آسمان شليك شوند. لحظه‌اي كه سال‌هاست آن را در رويا تصور كرده‌ايم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی سیتی]
[مشاهده در: www.p30city.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن