تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806849622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پدري براي ازدواج مجدد، نوزادش را از بيمارستان ربود! +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: آخرین نیوز: ماموران پليس مردي را كه اقدام به ربايش نوزاد چند روزه خود از بيمارستان كرده بود را دستگير كردند.

سرهنگ خوشدل جانشين رييس كلانتري 148 انقلاب در گفت‌وگو با ايسنا، درباره جزييات اين پرونده اظهاركرد: ماموران كلانتري انقلاب در ساعت 14:15 روز شنبه با دريافت گزارش وقوع يك فقره آدم‌ربايي در ميدان توحيد به محل حادثه اعزام شدند. وي افزود: ماموران پليس پس از حضور در محل مشاهده كردند كه فردي كودك حدود 8 روزه‌اي را در بالاي سر خود قرار داد و تهديد مي‌كرد كه اگر فردي نزديك شود، نوزاد را به زمين پرت خواهد كرد. در نتيجه اقدامات تاميني از سوي ماموران كلانتري انجام شد. خوشدل ادامه داد: اين فرد كه از خيابان نصرت به سمت ميدان توحيد حركت كرده بود از سوي ماموران پليس محاصره شد و ماموران با بستن خيابان و همچنين انجام عمليات رواني بعد از 45 دقيقه موفق شدند اين نوزاد چند روزه را از دست پدرش رها ساخته و به مادرش در بيمارستان تحويل دهند. به گفته وي، متهم اين پرونده به نام «مسعود» 25 ساله از سوي پليس بازداشت و براي ادامه تحقيقات به كلانتري منتقل شد. خوشدل خاطرنشان كرد: متهم دستگيرشده در بازجويي‌ها مدعي شده است كه فرزندش در يكي از بيمارستان‌هاي كرج به دنيا آمده و به دليل انجام يك عمل جراحي به بيمارستاني در تهران منتقل شده بود و به دليل آن كه توانايي پرداخت هزينه سه ميليوني عمل جراحي را ندارد، دست به چنين اقدامي زده است. وي خاطرنشان كرد: در ادامه تحقيقات صورت گرفته در اين پرونده مادر اين نوزاد با رد ادعاي متهم عنوان كرد كه شوهرش حدود 6 ماه پيش با دختري آشنا شده و امروز وي را به بيمارستان آورده و اجبار كرده است كه وي بايد با اين دختر زندگي كند و براي تهديدش اين نوزاد را از بيمارستان و از داخل دستگاه، خارج كرده و به خيابان برده است. جانشين رييس كلانتري 148 انقلاب اضافه كرد: تحقيقات بيشتر در مورد اين پرونده همچنان ادامه دارد. همچنين «مسعود» 25 ساله (متهم اين پرونده) درباره انگيزه خود در ارتكاب به چنين عملي با بيان اينكه اعتيادي به موادمخدر ندارم، به ايسنا گفت: در يك لحظه عصبي شدم و دست به چنين اقدامي زدم كه پشيمان هستم. وي با اشاره به تصميم خود براي ازدواج مجدد، افزود: همسر من قبول كرده بود با دختري كه براي زندگي انتخاب كرده‌ام ازدواج كنم، اما امروز كه از اين خانم خواسته بودم به ملاقات همسرم برود وي با ازدواج ما مخالفت كرد و بين ما درگيري به وجود آمد. من هم عنوان كردم كه بچه را نمي‌خواهم و مرتكب اين اقدام شدم. وي مدعي شد كه از بهمن ماه سال گذشته همسرش در جريان آشنايي وي با زن مورد علاقه‌اش بوده است. حتي رضايت داده بود كه به صورت مسالمت‌آميز از وي جدا شود. اين متهم مدعي شد كه سه ماه پس از ازدواجش برسر برخي مسايل با همسرش اختلاف داشته است اما به دليل بالابودن مهريه تاكنون كه دو سال از ازدواج آنها مي‌گذرد، نتوانسته وي را طلاق دهد. متهم در عين حال يكي از دلايل ارتكاب به چنين اقدامي را بحث مالي هزينه‌هاي درمان نوزاد پسرش عنوان كرد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 315]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن