تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815373172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علم‌الهدي: نظام نبايد از ارزش‌ها فاصله بگيرد برخي برنامه‌هاي فرهنگي با شعار حكومت متقين، حكومت مستضعفين نمي‌سازد با هنر و زنان مخالف نيستيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: علم‌الهدي: نظام نبايد از ارزش‌ها فاصله بگيرد برخي برنامه‌هاي فرهنگي با شعار "حكومت متقين، حكومت مستضعفين" نمي‌سازد با هنر و زنان مخالف نيستيم


خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: شهرستان‌ها

خطيب جمعه مشهد گفت: تنها تشكلي در جامعه رسميت دارد كه وابسته به ولايت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه خراسان، حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيداحمد علم‌الهدي، در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه مشهد، افزود: اساس و بنيان انقلاب اسلامي و تداوم آن بر واقعه 17 شهريور استوار است و اگر تشكل يا حزبي در اساسنامه خود پيروي از ولايت و ولي‌فقيه را ذكر نكرده باشد، جرياني است كه به نظام و انقلاب وابسته نيست.

وي با اشاره به اين‌ كه تجديد خاطره جريانات واقعه 17 شهريور براي نسل‌هاي انقلاب، سبب مي‌شود تا راه و خط انقلاب گم نشود، ادامه داد: در 17 شهريور، شعار "حزب فقط حزب‌الله، رهبر فقط روح‌الله" مطرح بود كه ناظر بر 3 آيه 55 و 56 سوره "مائده" و آيه 23 سوره "توبه" است.

حجت‌الاسلام علم‌الهدي در ادامه با تاكيد بر اين‌ كه 17 شهريور بايد براي كساني كه آن زمان را درك نكرده‌اند، تبيين شود كه بدانند انقلاب بر اساس كدام هدف و خط به پيروزي رسيد، گفت: آمريكا در چه فكري است، گروهكي لائيك در اين مملكت مي‌خواهد شوراي صلح را ايجاد كند، حال آنكه پيش از آن، گروهك التقاطي منافقين چه كردند؟ آخر به ذلت رسيدند و آمريكا براي مزدوران خود دريوزگي مي‌كند تا در دنيا براي آنان لانه پيدا كند و هيچ مملكتي آن نجس‌العين‌ها را نمي‌پذيرد.

خطيب جمعه مشهد ادامه داد: مزدوران قسم‌خورده‌ي پرتوان، لائيك و دور از خدا، شوراي صلح درست مي‌كنند، در حالي كه اين انقلاب 30 سال است كه روي خون شهداي 17 شهريور شناور شده است.

وي به "حكومت متقين، حكومت مستضعفين"، شعار ديگري كه در 17 شهريور مطرح شد، اشاره كرد و يادآور شد: در راس حكومت متقين، مجتهد عادل و جامع‌الشرايط است و اگر در برابر بعضي از انحرافاتي كه در تصميم‌ها يا برنامه‌ريزي‌هاي كشور و انحرافاتي كه از ارزش‌هاي حكومت متقين صورت مي‌گيرد، برآشفته مي‌شويم، براي پاسداري از خون شهدايي است كه جان دادند.

حجت‌الاسلام علم‌الهدي گفت: نه با هنر و نه با زنان مخالف نيستيم، اين حرف‌ها كه از سايت‌ها، روزنامه‌ها و وبلاگ‌ها اعلام مي‌شود، درست نيست و پاسداري از خون شهدا رسالتي است كه در نشست نمايندگان خبرگان تبيين شده است و نظام نبايد از ارزش‌ها فاصله بگيرد و بعد از 30 سال بايد پاسدار اين شعار باشيم.

وي تاكيد كرد: برخي از برنامه‌هاي فرهنگي كشور با شعار "حكومت متقين، حكومت مستضعفين" نمي‌سازد، با منظره‌هاي پارك‌ها سازش ندارد و مراكز تفريحي با عياشي دختران و پسران و پايكوبي سازگار نيست؛ مردم كه مديون خون شهدا هستند، اگر نسبت به اين مسايل بي‌تفاوت باشند، اين خون بر گردنشان خواهد بود.

وي در پايان پيشنهاد كرد: براي پاسداشت 23 هزار شهيد استان خراسان،‌ 23 هزار ختم قرآن با هماهنگي ستاد نماز جمعه انجام گيرد.

انتهاي پيام
 جمعه 15 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن