تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803313944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رونالدينيو مد نظر مالكان منچستر سيتي


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: رونالدينيو مد نظر مالكان منچستر سيتي
سليمان الفهيم رئيس شركت ابوظبي يونايتد و مالك جديد باشگاه منچستر سيتي از علاقمندي خود به رونالدينيو ستاره برزيلي ميلان و تلاش بر اي جذب او خبر داد. ضمن آنكه شيخ محمد آل مكتوم نخست وزير امارات بار ديگر براي خريد باشگاه ليورپول ابراز اميدواري كرده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري گل، منچسترسيتي پس از جذب روبينيو ستاره برزيلي رئال مادريد در آخرين روز نقل و انتقالات تابستاني درصدد خريد ستاره‌هاي ديگر فوتبال جهان است. يكي از اين بازيكنان صاحب نام رونالدينيو است.

ششينا واترا مالك سابق سياتي تابستان امسال تلاش زيادي به خرج داد تا اين بازيكن را از بارسلونا به خدمت بگيرد، اما موفق به انجام اين كار نشد و رونالدينيو راهي ميلان شد. الفهيم مالك جديد سيتي به هواداران اين تيم اطمينان خاطر داد رونالدو را از سن سيروي ميلان به ايسفلند سيتي بياورد.

اين عرب ثروتمند رونالدينيو را بازيكن مورد علاقه خود توصيف كرد و گفته است ‌در حال حاضر بازيكن مورد علاقه من در جهان رونالدينيو است كه منچستر ستي هم تلاش داشت او را جذب كند، اما ما دوباره با توافق سرمربي خود براي خريد وي ادامه خواهيم داد و او را به دست خواهيم آورد.

علاوه بر رونالدينيو نام بازيكنان بزرگي مانند ليونل مسي، تورس و كريستيانو رونالدو نيز در فهرست خريدهاي الفهيم قرار دارد. اين مالك 31 ساله گفت: ما نمي‌خواستيم سازندگي كنيم. سيتي باشگاه بزرگي است كه هواداران خوبي دارد و از توان بالقوه اي برخوردار است. هدف ما اين است كه اين توان را افزايش دهيم و باشگاه را به جايي كه مي‌خواهيم برسانيم.

دكتر الفهيم در مورد خريد بازيكن جديد حتما با مارك هيوز مشورت خواهد كرد و ادامه داد: ما مربي بزرگي داريم كه به تيم تعهد زيادي دارد. من در مورد برنامه‌ها با او ديدار و گفتگو خواهم كرد و هر اقدامي براي نقل و انتقال بازيكن با مشورت و نظر كامل او انجام خواهد شد.

تمايل دوباره آل مكتوم براي خريد ليورپول

پس از آنكه منچستر سيتي به يك شركت اماراتي فروخته شد، سران باشگاه ليورپول نيز خود را آماده دريافت پيشنهادي از سوي يك شركت اماراتي ديگر مي‌كنند. شركت بين المللي كاپيتان دوبي كه آل مكتوم نخست وزير امارات رياست آن را بر عهده دارد بار ديگر خواهان خريد سهام اين باشگاه شده است.

آل مكتوم دو سالي است كه به دنبال خريد ليورپول است اما هنوز نتوانسته‌ با تام هيكس و جورج ژيلت مالكان آمريكايي اين باشگاه بر سر مبلغ به توافق برسد. اتفاقات جديد در ليگ برتر شايد مالكان آمريكايي را متقاعد كند ليورپول را بفروشند. آنها كه با هدف سامان دادن به وضعيت ليورپول اين تيم را در فوريه 2007 خريداري كردند در بدو ورود قول ساخت ورزشگاه جديد را دادند اما به دليل تامين نشدن بودجه كار ساخت اين ورزشگاه متوقف شده است.

‌اين دو مالك رابطه خوبي با رافا بنيتس سرمربي تيم ندارند و بارها بر سر جذب بازيكن با او دچار اختلاف شده اند. از نظر نتيجه گيري نيز ليورپول پيشرفتي نداشته و نتوانسته است به مقامي بهتر از چهارمي در ليگ جزيره دست پيدا كند. در حالي كه تيمهاي تاتنهام، اورتون و استون ويلا مقام چهارمي ليورپول را به شدت تهديد مي‌كنند.

هيكس و ژيلت نتوانستند به سود مورد نظر دست يابند و به نظر مي‌رسد به دنبال واگذاري سهام خود هستند تا از اين وضع خلاص شوند. گفته مي‌شود در اين شرايط شركت بين المللي كاپيتان دوبي بار ديگر پيشنهاد خود را مطرح كرده ‌است و اين بار براي خريد ليورپول مصمم تر از قبل است./ش
 پنجشنبه 14 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن