تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816705018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد و مورالس، افطار با يتيمان


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: احمدي نژاد و مورالس، افطار با يتيمان
رئيس جمهور و همتاي بوليويايي خود ديروز در اولين روز از ماه مبارك رمضان ميهماندار جمعي از ايتام تحت پوشش كميته امداد و بهزيستي در نهاد رياست جمهوري بودند.
به گزارش خبرگزاري ها احمدي نژاد هنگام افطار در حالي كه يك طرفش «اوو مورالس» رئيس جمهور بوليوي و در طرف ديگرش كودكان تحت پوشش كميته امداد و بهزيستي نشسته بودند با اين كودكان صحبت كرد و به درد دل هاي آن ها گوش فرا داد. از جمله حاشيه هايي كه بيش از همه براي ايتام جالب توجه بود حضور رئيس جمهور بوليوي بر سفره اي بوده كه آنها نشسته بودند. مورالس در حالي كه با سعيد لو معاون اجرايي رئيس جمهور كشورمان درباره لذيذ بودن غذاهاي ايراني گفت وگو مي كرد جمعي از ايتام تلاش مي كردند تا با وي و احمد نژاد عكس انفرادي و دستجمعي بگيرند.
بنابر اين گزارش پس از افطار هم گروه سرود پيروان ولايت از كميته امداد امام خميني(ره) متشكل از تعدادي از دختران، سرودي درباره حضرت مهدي(عج) و انتظار خواند كه مترجم همراه مورالس نيز مضمون آن را براي وي ترجمه كرد و مورالس نيز با بالا بردن مشت خود نسبت به آنها ابراز احساسات مي كرد.
هم چنين گروه سرود بهشت امام جواد(ع) از بهزيستي استان تهران متشكل از تعدادي از دانش آموزان پسر سرود خواند. در ادامه مراسم از طرف جمعي از ايتام تابلوي نقاشي عصر عاشورا كه توسط دو كودك معلول طراحي شده بود به رئيس جمهور اهدا شد. همچنين تعدادي ديگر از كودكان تحت پوشش بهزيستي تابلويي را كه بر آن با خط نستعليق «و ان يكاد» نوشته شده بود به رئيس جمهور هديه دادند. مجري برنامه نيز هنگام اهداي اين تابلو به احمدي نژاد گفت: آقاي رئيس جمهور مسئول اين بچه ها به من گفت: بچه ها به خاطر عشق و علاقه به رئيس جمهورشان، پول هاي توجيبي خود را جمع كردند تا اين تابلوها را براي رئيس جمهوري تهيه كردند تا در اين مراسم به او اهدا كنند.
بنابر اين گزارش در اين مراسم كه تعدادي از وزرا از جمله وزير صنايع، وزير علوم، وزير آموزش و پرورش، وزير رفاه، سعيدلو معاون اجرايي رئيس جمهور و همچنين جمعي از مسئولان كميته امداد و بهزيستي از جمله انواري رئيس اين كميته و فقيه رئيس سازمان بهزيستي حضور داشتند، انواري رئيس كميته امداد به ارائه گزارشي از فعاليت هاي اين كميته پرداخت و گفت: ما نزديك به 090 هزار دانش آموز و دانشجو را تحت پوشش قرار داده ايم و در واقع رويكردمان رويكرد توانمندسازي است تا بتوانيم براي اين عزيزان اشتغال هاي كوچك ايجاد كنيم.
وي هم چنين از رئيس جمهور خواست در جشن رمضان كه به مدت 03 شب برگزار مي شود، حضور پيدا كند. رئيس جمهور نيز در پايان اين مراسم در كنار در مسجد سلمان نهاد رياست جمهوري ايستاد و با تك تك مهمانان كوچك گفت وگو كرد و هدايايي به عنوان يادگاري به آنها داد.
 پنجشنبه 14 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن