تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816489460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نشست خبرگزاري مهر-6/دستان از خواننده سالاري پرهيز مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نشست خبرگزاري مهر-6/"دستان" از خواننده سالاري پرهيز مي كند
گروه موسيقي "دستان" ضمن اينكه از خواننده سالاري پرهيز مي كند اما اين پتانسيل را دارد كه از يك خواننده جوان و آينده دار در حوزه موسيقي ايراني نيز حمايت كند.

سعيد فرجپوري نوازنده كمانچه با بيان اين مطلب در خصوص چگونگي حمايت از خواننده هاي جوان در گروه "دستان" درنشست نقد و بررسي اين گروه كه در محل خبرگزاري مهر برگزار شد گفت : يكي از خصوصيات گروه "دستان" پرهيز از خواننده سالاري است و اين نوع نگاه درخصوص نوازندگان هم صادق است با اين تفاسير حمايت از خواننده هاي جوان در اين گروه با حساسيت هايي مواجه است يعني گروه نمي تواند به صرف اينكه يك جوان فقط خواننده است اعتبارش را خرج كند بنابراين يك خواننده بايد ويژگي هاي بالا و منحصربه فردي داشته باشد.

وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا بر تعداد اعضاي گروه دستان افزوده مي شود يا نه گفت : گروه موسيقي "دستان" گروهي مستقل است كه با هزينه هاي شخصي خودش سفر مي كند و شيوه كار ما نيز ايجاب مي كند كه مدام در سفر باشيم و چون از هيچ نهاد ويا ارگاني حمايت نمي شويم اين امكان وجود ندارد كه به تعداد افراد گروه اضافه كنيم.

حسين بهروزي نيا در ادامه صحبت هاي فرجپوري خاطرنشان كرد : من نه به عنوان عضو گروه "دستان" بلكه به عنوان برنامه ريز اين گروه در كانادا و يا آمريكا طي سالها كنسرت برگزار كردن در خارج ازكشور اين تجربه را كسب كردم كه وقتي با آن برنامه گزار در شهرهاي مختلف براي برگزاري كنسرت وارد مذاكره مي شم اگر خواننده معروف باشد استقبال مي كنند و به راحتي با جمعيت دو هزارنفري سالن ها پر مي شود در نتيجه آنها هم سالني بزرگ تر با صرف هزينه بيشتر آماده مي كنند و دراختيار گروه قرار مي دهند اما زماني كه يك خوانندده غير معروف را معرفي مي كنم با ترديد جواب مي دهند و من بايد آنها را به سختي توجيه كنم كه اين ريسك را بپذيرند تا سالن در اختيار ما بگذارند بنابراين با درنظرگرفتن اين مسائل نمي توانيم از هرخواننده اي حمايت كنيم .

وي افزود : خيلي از خواننده هاهستند كه دوست دارند با ما همكاري داشته باشند و پيغام هم مي فرستند اما شيوه كار اعضاي گروه به اين صورت است كه وقتي آهنگسازي اثري را مي سازد متد اوليه را براي گروه مي آورد و گروه درصورت توافق ازآهنگساز مي خواهد كه خواننده پيشنهادي خود را نيز معرفي كند كه اگر گروه هم موافق باشد با خواننده موردنظر صحبت هاي لازم انجام مي شود و در نهايت اگر خواننده هم موافقت كند دور هم جمع مي شويم و كار را آغاز مي كنيم.

در پايان نشست نقد و بررسي گروه موسيقي "دستان" بهرنگ تنكابني مدير روابط عمومي اين گروه كه در اين نشست حضور داشت درخصوص تاثير پذيري گروههاي موسيقي جوان از "دستان" گفت : رنگ آميزي سازها، استفاده از تكنيك هاي خاص نوازندگي و همچنين وجود قطعات ريتميك گروه دستان موجب تاثيرپذيري گروههاي موسيقي جوان در شيوه آهنگسازي شده است.

وي در ادامه به تفاوت هاي آواز همايون شجريان در كنسرت گروه "دستان" با ساير آثار او اشاره كرد و گفت : همايون شجريان تا پيش از هممكاري با "دستان" در 5 آلبوم به شيوه كاملا متفاوت ظاهر و به جامعه موسيقي معرفي شده بود اما همكاري او با "دستان" عملا فصل جديدي در روند كاري همايون شجريان محسوب مي شود؛ همكاري كه بعد از تور اروپايي او با "دستان" به تهران رسيد و فرصت نقد شدن و ديده شدن را پيدا كرد.

مدير روابط عمومي گروه "دستان" درباره عمدي بودن يا نبودن قطع برق در تالار وزارت كشور گفت : نمي توانم بگويم كه قطع برق عمدي بوده است اما مسئله اي كه وجود داشت عدم پاسخگويي مسئولان وزارت كشور بود و آنگونه كه بايد همكاري لازم را نكردند؛ تالاركشور بابت هرصندلي پنج هزارتومان از برگزار كننده پول دريافت مي كند كه اين هزينه تنها براي صندلي نيست بلكه امكانات سالن مانند تهويه ، نور، صدا و برق اضطراري را شامل مي شود و اين درحالي است كه شب آخر اجراي كنسرت حدود 80 دقيقه طول كشيد تا برق اضطراري وصل شد ولي متاسفانه كسي پاسخگو نبودوبرخي از مسئولان مي گفتند كه علت قطع برق را از شركت دل آواز بپرسيد.
 چهارشنبه 13 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 255]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن