تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814217592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

باند توزيع كريستال در بجنورد متلاشي شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: باند توزيع كريستال در بجنورد متلاشي شد
خبرگزاري فارس: يك باند تهيه و توزيع كريستال در بجنورد مركز خراسان شمالي با شناسايي و دستگيري اعضاي آن متلاشي شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از خراسان شمالي، رئيس پليس امنيت خراسان شمالي پيش از ظهر امروز در نشست خبري با خبرنگاران در بجنورد گفت: اعضاي اين باند در سطح وسيعي اقدام به تهيه و توزيع كريستال و مواد مخدر در بين جوانان مي‌كردند.
ستار بزرگمهر افزود: در پي دريافت گزارشات در خصوص فعاليت يك باند توزيع كريستال و مواد مخدر در بجنورد، مأموران با انجام كارهاي اطلاعاتي ضمن كسب صحت موضوع، با عمليات منسجم و غافليگرانه، اعضاي اين باند را شناسايي و دستگير كردند.
وي اظهار داشت: از اعضاي اين باند چهار نفره كه سه مرد و يك زن اعضاي آن را تشكيل مي‌دادند، يك كيلو و 200 گرم كريستال، دو كيلو گرم ترياك، دو دستگاه موتور سيكلت، 3 ميليون و 280 هزار تومان وجه نقد و تعدادي سلاح سرد و گرم كشف شد.
وي به خانواده‌ها توصيه كرد بيشتر مراقب فرزندان خود بوده تا در دام اعتياد گرفتار نشوند.
اين مسئول با اشاره به فرا رسيدن ماه مبارك رمضان بر حفظ حرمت‌ها از سوي عموم شهروندان تأكيد كرد.
وي گفت: از تمامي شهروندان كه به هر دليل قادر به گرفتن روزه نيستند تقاضا داريم تا در اماكن عمومي از خوردن، آشاميدن و استعمال دخانيات بپرهيزند.
رئيس پليس امنيت خراسان شمالي اضافه كرد: اماكن پذيرايي از مسافران و زائران عبوري از اين استان نيز برابر با دستور‌العلمل‌ها و ضوابط ضمن پوشش مناسب واحد پذيرايي، خدمات دهي كنند.
وي به كاهش 25 در صدي ميزان تذكرات لساني به بانوان بد‌حجاب در خراسان شمالي نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره كرد و ياد‌آور شد: طي پنج ماه نخست امسال به 20 هزار و 439 خانم بد‌حجاب تذكر لساني داده شده، از 321 نفر تعهد اخذ و 7 بد‌حجاب به دستگاه قضايي معرفي شدند.
بزرگمهر كشف 72 قبضه سلاح غير‌مجاز، دستگيري 106 تبعه بيگانه، كشف 17 هزار و 669 ليتر مشروبات الكي را از جمله اقدامات پليس امنيت خراسان شمالي طي پنج ماه نخست سال بر شمرد.
وي همچنين از پلمپ سه باشگاه ورزشي بدنسازي در سطح اين استان خبر داد و گفت: در اين باشگاه‌هاي ورزشي برخي مواد نيرو‌زا و حجم‌دهنده بدن كه عوارض فراواني براي جوانان دارد، عرضه مي‌شد.
اين مسئول خاطر‌نشان كرد: از باشگاه‌هاي ورزشي متخلف پنج كيلوگرم انواع مواد نيرو‌زا و هورموني كشف شد.
انتهاي پيام/ر
 چهارشنبه 13 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن