تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815386574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با دولت مدارا كرديد يا با ملي‌مذهبي‌ها و اصلاح‌طلب‌ها؟


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: با دولت مدارا كرديد يا با ملي‌مذهبي‌ها و اصلاح‌طلب‌ها؟
امام جمعه نيشابور به شدت از هاشمي رفسنجاني به دليل اظهارات چندي قبل او در مشهد مقدس مبني بر مدارا با دولت در طول 3 سال گذشته انتقاد خاطرنشان كرد: آقاي هاشمي حتي يكبار در خطبه‌هاي نمازجمعه و سخنراني‌هايش درباره عملكرد غلط ملي‌مذهبي‌ها و مشاركتي‌ها و اصلاح‌طلب‌ها چيزي نگفت و با آنها مدارا كرد و اگر خودش با حرف‌ها و كارهاي آنها موافق بود، اين بدتر!

به گزارش رجانيوز، آيت الله عبدالجواد غرويان در خطبه‌‌هاي نمازجمعه اين هفته، ضمن برشمردن خصوصيات دولت شهيد رجايي اظهار داشت: شهيد رجايي در راستاي آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و اجراي عدالت و رسيدگي به حال محرومين و مستضعفين در آن روزها كه استكبار جهاني و مافقين و ملي‌گراها به شدت در پي براندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي بودند، شجاعانه در ميدان بود و بارها اعلام كرده بود كه آماده شهادت است.

وي در باب خصوصيات شهيد رجايي و دكتر احمدي‌نژاد اظهار داشت: ايمان قوي، ولايت‌مداري، ساده‌زيستي، عدالت‌محوري، استكبار ستيزي و شجاعت از خصوصيات بارز اين دو مرد فداكار در نظام ما بوده و هست.

آيت‌الله غرويان به فرمايشات مقام معظم رهبري در ديدار با دكتر احمدي‌نژاد و هيأت دولت و همچنين در ديدار خبرگان رهبري اشاره كرد و گفت: فرمايشات و رهنمودهاي ولايت فقيه براي ما حجّت است و ما حمايت از دولت خدمتگزار آقاي احمدي‌نژاد را وظيفه‌ خود مي‌دانيم و كساني كه با اسم انتقاد، اقدام به تخريب دولت مظلوم احمدي‌نژاد مي‌نمايند، بايد در پيشگاه خداوند پاسخ‌گو باشند.

امام جمعه نيشابور با اشاره به سخنان هاشمي رفسنجاني مبني بر اينكه "با دولت 3 سال مدارا كرده‌ايم و چيزي نگفته‌ايم"، اظهار داشت: بدون رودربايستي مي‌گويم، هركس هم مي‌خواهد اين خطبه را ضبط كند، سخنان آقاي هاشمي رفسنجاني درباره دولت بسيار تعجب‌برانگيز بود. شما دقت كنيد كه آقاي هاشمي رفسنجاني در زمان رياست‌جمهوري خودشان، با اصلاح‌طلب‌هاي مفسد، با ملي‌مذهبي‌ها، با دوم‌خردادي‌ها و... مدارا مي‌كرد، با دشمنان اسلام كه در پي براندازي نظام بودند، مدارا مي‌كرد، اين برخلاف اصول اوليه انقلاب است، آيا با دشمنان كه ضرباتي را به نظام و انقلاب وارد مي‌كنند، بايستي مدارا كرد؟

وي ادامه داد: هر چه آقاي هاشمي عقب‌نشيني كردند، دشمنان خارجي و داخلي جلوتر آمدند و اين غلط است. آقاي هاشمي حتي يكبار در خطبه‌هاي نمازجمعه و سخنراني‌هايش درباره عملكرد غلط ملي‌مذهبي‌ها و مشاركتي‌ها و اصلاح‌طلب‌ها چيزي نگفت و با آنها مدارا كرد و اگر خودش با حرف‌ها و كارهاي آنها موافق بود، اين بدتر!

امام جمعه نيشابور اضافه كرد: مثلاً‌ در زمان عطاء‌الله مهاجراني كه وزير فرهنگ ارشاد و اسلامي بود، آنقدر برخي اشخاص و روزنامه‌ها به اسلام، به پيغمبر اكرم صلي‌الله عليه و آله و سلم، ائمه معصومين، توهين كردند و حتي كتاب‌هاي ناروا نوشتند، چرا ايشان هيچ چيز نگفتند؟ بدتر از اينها كه انسان شرم دارد بگويد، فائزه خانم دختر ايشان از اينجا حركت كرد رفت به خارج كشور و شروع كرد عليه جمهوري اسلامي صحبت كردن و آخر هم رفت كنار قبر شاه ملعون و عذرخواهي كرد. آقاي هاشمي كه پدر ايشان بود يك كلام به ايشان نگفت كه چرا اين كارها را مي‌كني، اين بود كه اگر دقت كرده باشيد در انتخابات رياست جمهوري گذشته، مردم اين جور چيزها را از او ديدند، و بعد تفاوت آراي ايشان و آراي آقاي احمدي‌نژاد حدود 5/7 ميليون رأي بود، مردم زرنگ هستند، مردم مي‌فهمند كه بالاخره به چه كسي رأي بدهند و به چه كسي بايد رأي ندهند. اين مردم چندين سال هست كه آزموده شده‌اند و مطالب را مي‌فهمند.

آيت‌الله غرويان گفت: پس از سخنراني آقاي احمدي‌نژاد، آيت‌الله خزعلي سخناني ايراد كرد و فرمود آقاي احمدي‌نژاد عزت اسلام و مسلمين را به رخ جهانيان و استكبار جهاني و صهيونيستهاي غاصب كشيد و با منطق و بيان شيوا و با صبوري نقشه‌ دشمنان اسلام را نقش بر آب كرد و حداقل 500 ميليون جمعيت جهان كه مستقيم سخنان احمدي‌نژاد را گوش مي‌كردند و تصوير دانشگاه و جلسه را مي‌ديدند، او را تحسين كردند و به بي‌ادبي رئيس دانشگاه كلمبيا پي بردند.

امام جمعه نيشابور ادامه داد: اعتماد به نفس احمدي‌نژاد در سخن و عمل و تلاش و پي‌گيري مستمر ايشان در اجراي مصوبات دولت در كشور و به ويژه در مناطق محروم از مهم‌ترين ويژگي‌هاي رئيس‌جمهور است.

ايشان با تعادل حرف مي‌زند و همان‌طور عمل مي‌كند. سفرهاي استاني از مهم‌ترين اقدامات دولت در پيشرفت متوازن كشور است. طرح‌هاي ساختاري براي پيشرفت مبتني بر عدالت و جلوگيري از حيف و ميل بيت‌المال و مبارزه با فساد در ابعاد مختلف از اقدامات مثبت دولت نهم است. سركشي رئيس‌جمهور از خانه‌هاي محرومين و رسيدگي به حال آنها الگويي است براي همه مديران كشور و اين از اهداف بزرگ حضرت امام و مقام معظم رهبري بوده و هست. مجلس خبرگان رهبري هم كه در جهت حفظ شرايط رهبري نظام انجام وظيفه مي‌كند به تأسي از مقام معظم رهبري از اقدامات دولت در موضوع مهم طرح تحول اقتصادي و استفاده از انرژي صلح‌آميز هسته‌اي و اقدامات دولت در مقابل دشمنان حمايت كردند. وضعيت اقتصادي كشور براساس آمار و ارقام و تحت تأثير زحمات شبانه‌روزي دولت احمدي‌نژاد با دولت‌هاي ديگر قابل مقايسه نيست، كشور به سرعت در حال پيشرفت است، آمار بي‌كاري كاهش يافته، توليد ناخالص ملي افزايش يافته، حجم سرمايه‌گذاري در صنايع زيرساختي كشور افزايش يافته، و همه‌چيز در راستاي برنامه چشم‌انداز به سرعت در حال پيشرفت است و شكست‌خوردگان انتخابات نهم رياست‌جمهوري نمي‌خواهند اين خدمات دولت را بفهمند.

آيت‌الله غرويان امام جمعه نيشابور در پايان خطبه‌ها با توجه به عملكرد مثبت دولت در پيشرفت كشور و حمايت‌هاي منطقي و مستدل رهبر معظم انقلاب اسلامي از اين دولت، از آقاي هاشمي رفسنجاني و ديگران خواستند اگر از دولت نمي‌توانند حمايت كنند، حداقل سكوت كنند.

نظرات كاربران:

وژدان بيدار مردم محروم و دوراز عنايات دولتهاي قبلي

تاريخ بهترين و روشنترين و كاملترين كارنامه افراد است به نظر بنده بدون نگاه به تاريخ در اصل نمي شود جرياني و يا افرادي را مورد ارزيابي قرارداد. حضرت آقا روزي فرمودند يك بسيجي بايد صداي فرمانده خود را در دل تاريكي شب بشناسد يعني افرادي زرنگ هستند كه بفهمند اگر من مي گويم از همه ي دولت ها حمايت كرده ام و از اين دولت هم حمايت مي كنم يعني چه؟ اگر خوب بنگريم مي بينيم كه در تاريخ چند سال پيش حضرت آقا چندين بار در نماز جمعه تذكرات شديدي را به دولت آقاي خاتمي دادند و در چندين جلسه حسابي به بعضي از افراد كابينه از جمله مهاجراني و معين گلايه شديد فرمودند ولي چه ثمري داشت و يا آقاي خاتمي چه عكس العملي نشان داد . و حالاهم با كمي تفكر در عملكرد آقاي هاشمي به راحتي مي توان بر صحت سخنان آيت الله غرويان مهر تائيد زد و اين هم همان اتقادي است كه خود آقايان هاشمي و ديگر دوستانشان دائم از دولت محترم دارند . پس نبايد ناراحت شوند .

ابراهيم

مصلحت انقلاب درسنجيده اظهارنظركردن است

امير

ورود افراد به مصاديق كار اشتباهي است مگر در موارد خاص.از همه بدتر اينكه يك امام جمعه از يك تريبوني كه بايد از آن صداي وحدت و ايمان شنيده شود.ايشان اگر انتقادي دارند مي توانستند بصورت غيرمستقيم هم بگويند.افراد بايد احساسات خود را كنترل و معقولانه صحبت كنند.

محمدي

حرفهاي آقاي غروي واقعيتهاي تلخي است كه برخي نمي توانند و يا نمي خواهند بپذيرند. ضمناً ملت به آقاي خاتمي اعتماد كرد ولي در انتخابات بعدي پشمياني خود را از اين انتخاب نشان داد. چون ملت ايران هر روز داناتر و با شناخت تر از روز قبل مي شود.

ميثم

امام رضوان الله تعالي عليه در وصيت نامه گهربارشان به اين مضمون فرموده اند كه ممكن است در بعضي ايام از برخي افراد به سبب رفتارشان تعريف هايي كرده باشم اما ملاك وميزان رفتار فعلي ايشان است

مهدي

بسمه تعالي اللهم عجل لوليك الفرج و العافيت والنصر هرچند جنگ جمل تمام شد ولي در هر دوره اي خطر جمليان در كمين است يا رب اهدنا الصراط المستقيم والسلام عليكم

ابراهيم

جناب آقاي رفسنجاني نور چشم مردم و ماهستند از يك انسان به اين برزگواري اين همه دشمني با رئيس جمهور مورد حمايت مردم و اقشار محروم و....متعجب هستيم ايشان حتي يك بار در طول دوران رياست جموري (اين مرد بزرگ) نام احمدنزاد به زبان نياورده است !!!!!!! مردم اين نوع برخورد ها را نمي بخشند.

سلام خدا بر هاشمي و ياران او

hassan

سلام ملي مذهبي ها از بين رفته اند چيزي كه از بين رفته در موردش حرف زدن فايده ايي ندارد و مقام آقاي هاشمي از اينها بالاتر است كه بخواهد در مورد مشاركتيها حرف بزند

خيلي دلم ميخاد روز قيامت بشه اسرار هويدا شه و مشخص شه معني 3 سال تعامل ( سنگ اندازي )آقايون با دولت مردمي

حرفهاي ايشان كاملاً صحيح و منطقي است. آقاي هاشمي هنوز در شوك انتخابات 3 تير هستند. مي خواهند هرطور و با هر ابزار كه شده براي انتقام به دولت خدمتگزار ضربه بزند. شما فرض كنيد اگر در اين 3 سال عمر دولت نهم حمايت آقاي هاشمي هم از دولت چاشني كار مي شد چه كارهاي بزرگتري كه مي شد انجام داد و چه پروژه هايي با سرعت بيشتري انجام مي شدند.

حميد

آقاي هاشمي زحمات زياد شما براي اين انقلاب قابل انكار نيست ولي سعي نكنيد اين زحمات را با برخي حركات نسنجيده باطل كنيد. اطرافيان شما در پي آن هستند كه به شما و اين انقلاب ضربه بزنند كم نبودند كساني كه فدايي اسلام بودند ولي در ادامه خون به دل امام كردند.

اگر ايشان زرنگي مردم را در راي دادن ملاك مي داند همين مردم 8 سال قبل ازاين دولت به خاتمي راي بيش اينها راي دادند كه امثال آقاي غروي خاتمي را كافر فرض مي كردند ضمنا ايشان بهتراست نظرات خودش را بفرمايد بداند مقام معظم رهبري فرمودندمن از همه دولتها حمايت مي كنم. ضمن اينكه هيچ كس برايم هاشمي نمي شود پس رهبري ....

مرزهاي حق و باطل را مخلوط نكنيد و بر اساس منفعت شخصي حرف نزنيد كه جمع و جور كردن آن كار آساني نيست
 چهارشنبه 13 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن