تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816516924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

3برادر سارق،شيفته‌سرقت خودرو پرايد بودند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: 3برادر سارق،شيفته‌سرقت خودرو پرايد بودند
جام جم آنلاين: 3 برادر كه با سرقت خودروهاي پرايد، آنها را با مدارك خودروهاي تصادفي مي‌فروختند، دستگير و به 38 فقره سرقت خودرو اعتراف كردند.


سرهنگ عباسعلي محمديان رئيس پليس آگاهي تهران از دستگيري 4 سارق حرفه‌اي خودرو خبر داد و گفت: شهريور سال گذشته مردي به اداره دوم پليس آگاهي تهران مراجعه و با ارائه شكايتي، از سرقت خودروي پرايدش كه در جنوب شرق پايتخت متوقف كرده بود، خبر داد.

به دنبال اين شكايت، شكايت‌هاي مشابه ديگري به مركز پليس ارسال شد. ماموران در بررسي از شكايت‌ها پي بردند كه خودروهاي آنها در مناطق جنوب شرق و شهرري و به يك شيوه، شبانه به سرقت رفته است. ماموران با بررسي شيوه‌هاي سرقت خودروهاي پرايد، پي بردند افراد سابقه‌دار مرتكب اين سرقت‌ها شده‌اند.

آلبوم مجرمان راز سارقان را برملا كرد

رئيس پليس آگاهي تهران ادامه داد: ماموران با بررسي سابقه مجرمان به 3 برادر سارق ظنين شدند كه درخصوص سرقت خودرو داراي سابقه كيفري بودند. با مشخص شدن هويت سارقان، پاتوق‌هاي احتمالي متهمان به صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفت تا اين كه معلوم شد، اين 3 برادر سارق هر روز با مدل‌هاي مختلف خودروهاي پرايد در شهر تردد مي‌كنند.

ماموران به آنها مشكوك شدند و چند روز قبل اين 3 برادر را در يكي از محله‌هاي جنوب تهران دستگير كردند و به تحقيق از آنها پرداختند تا عاقبت متهمان به سرقت‌هاي گسترده خود اعتراف كردند.

اعتراف خودرودزدي به سبك خانوادگي‌

حسين - مرد سارق - در اظهاراتش به پليس گفت: من پس از آزادي از زندان سرقت‌هايم را با همدستي 2 برادرم (محمدتقي و رضا)‌ و دوستم (اكبر)‌ آغاز كردم. چهارنفري نيمه‌هاي شب در شهرري و جنوب شرق تهران پرسه مي‌زديم و خودروهاي پرايد پارك شده در خيابان يا مقابل فروشگاه‌ها را به سرقت مي‌برديم وبه 2 كارگاهي كه در جاده خاوران داشتيم، منتقل مي‌كرديم.

به دنبال اعتراف 3 برادر سارق، ماموران اداره دوم پليس آگاهي تهران پس از هماهنگي قضايي با داديار قندي‌زاده، رئيس شعبه هشتم دادسراي امور جنايي تهران به اين 2كارگاه اعزام شدند و در آن محل، اسناد و مدارك خودرو، 3 خودروي تصادفي و 3 خودروي پرايد مسروقه را كشف و ضبط كردند و در ادامه تحقيقات موفق به كشف 25 فقره خودروي مسروقه ديگر شدند.

در ادامه تحقيقات از متهمان، ماموران اكبر سارق فراري ديگر و 6 خريدار و واسطه معامله خودروهاي مسروقه را شناسايي و دستگير كردند.

مردشياد ملك زن سالخورده را معامله مي‌كرد

سرهنگ محمديان در ادامه با اشاره به پرونده يك مرد كلاهبردار افزود: روز 23 خرداد امسال مردي از طريق آگهي روزنامه پس ازآشنايي با يك مشاوره املاك در خيابان آيت‌الله كاشاني تهران، براي خريد يك ملك به آن محل مراجعه كرد و پس از توافق با فروشنده ملك، قرار شد آن را به مبلغ 683 ميليون تومان معامله كند.

ابتدا 200 ميليون تومان به مرد فروشنده پرداخت كرد و قرار شد هفته ديگر هنگام ثبت سند به نام وي در دفترخانه‌اي در تهران، بقيه مبلغ را پرداخت كند. پس از يك هفته وقتي به مركز مشاوره املاك مراجعه كرد، متوجه شد مالك آن مركزش را تعطيل و همراه فروشنده ملك ناپديد شده است.

به دنبال شكايت اين مرد در پايگاه دوم پليس آگاهي تهران، تحقيقات براي دستگيري مرد كلاهبردار و همدستش آغاز شد تا اين كه 2 مرد ديگر هم به مركز پليس مراجعه و شكايت‌هاي مشابهي را ارائه كردند.

با بررسي ماموران بر روي اين 3 پرونده و اطلاعاتي كه از شاكيان به دست آمد، معلوم شد متهمان فراري در هر 3 پرونده نقش داشته‌اند و ملك فروخته شده به شاكيان، متعلق به زن سالخورده‌اي است كه در خارج از كشور زندگي مي‌كند.

جستجو براي يافتن مرد كلاهبردار و همدستش ادامه داشت تا اين كه چند روز قبل وي كه قصد فريب مرد ديگري را داشت در غرب تهران دستگير شد و تحقيقات تكميلي از وي ادامه دارد.
 چهارشنبه 13 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن