تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817019623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
انفجار لابراتور مواد روان گردان در تهران
پرونده وقوع انفجار در يك لابراتور ساخت مواد روان گردان در دادسراي ناحيه 19 تهران بررسي مي شود.مقارن 6 صبح چهارم شهريورماه سال جاري در اثر صداي مهيب انفجار اهالي خيابان پيروزي متوجه آتش سوزي در يك واحد آپارتماني شدند و مراتب را به نيروي انتظامي و آتش نشاني اطلاع دادند. بعد از تحقيقات مشخص شد يك خانم 41 ساله مشغول ساخت مواد روان گردان در داخل لابراتور بوده كه بر اثر تركيب مواد، انفجار ايجاد شده و او دچار سوختگي شديد شده است. از لابراتور، ادوات ساخت مواد روان گردان جمع آوري و متهم به بيمارستان منتقل شد.متهم بعد از انجام معاينات اوليه و از آنجايي كه ميزان صدمات سوختگي شديد بود فعلا با قرار آزاد شده و كار مداواي وي در حال انجام است. اتهام ساخت و توليد داروهاي روان گردان به اين متهم كه داراي ليسانس مترجمي است تفهيم شده و او با قبول اتهام عنوان كرده است كه سه ماه مشغول فعاليت در اين لابراتور بوده و تا كنون آن را به بازار عرضه نكرده و به تنهايي اقدام به ساخت اين مواد مي كرده است. گفتني است وقوع انفجارهاي متعدد در ماه جاري ناشي از فعاليت در لابراتورها كه در يك مورد منجر به فوت نيز شده است به خاطر عدم تجربه و فرمول هاي ناقص عده اي افراد سودجو است كه اقدام به تركيب اين مواد مي كنند و سبب ايجاد آسيب براي خودشان و جامعه مي شود كه علاوه بر آن اين مواد عوارض جانبي سنگيني نيز دارد.

انهدام گروه خشن كيف قاپي
شش كيف قاپ حرفه اي كه در قالب يك شبكه به كمين شهروندان تهران مي نشستند با تلاش پليس دستگير شدند. رسيدگي به اين پرونده از بهار 1387 در حالي آغاز شد كه زن جواني به نام «مريم-و» به سراغ پليس گشت تهران رفت و از يك موتور سوار شكايت كرد.وي گفت: در خيابان انقلاب بودم كه پسر موتور سواري كيفم را قاپيد و گريخت.به دنبال اين شكايت و چندين مورد مشابه، ماموران به چهره نگاري پرداختند و با كشف سرنخها، دو نفر از مجرمان چاقوكش به نام هاي «كوروش» و «احسان» را بازداشت كردند.دزدان پيشينه دار كه ابتدا خود را بي گناه خواندند پس از ديدن مدرك هاي دادگاه پسند و رويارويي با شاكيان، چاره اي جز بيان حقيقت نيافتند و از 30 فقره كيف قاپي در قالب شبكه شش نفره در جنوب و مركز پايتخت، پرده برداشتند.به دنبال اين اعترافها، همدستان فراري «كوروش» و «احسان» به دام افتادند و به دادسراي ناحيه 27 تهران معرفي شدند.

نزاع 2 برادر با مرگ يكي تمام شد
دعواي دو برادري كه با انگيزه نامشخص با يكديگر درگير شده بودند، با مرگ يكي از آنها خاتمه يافت. ظهر روز گذشته ماموران كلانتري 106 نامجو از وقوع فوت مشكوك يك مرد ميانسال داخل بيمارستان امام حسين با خبر شدند. ماموران با حضور در صحنه دريافتند مرد ميانسال 43 ساله اي به نام محسن بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقو به بدنش مجروح شده و پيش از آنكه اقدامات درماني درخصوص وي موثر واقع شود به قتل رسيده است. بررسي از مسئولان بيمارستان نشان داد مقتول توسط فردي به نام جواد به بيمارستان منتقل شده است. جواد فردي كه مقتول را به بيمارستان منتقل كرده بود از سوي ماموران بازداشت شد و در بازجويي درخصوص آشنايي با مقتول و همچنين چگونگي وقوع حادثه مدعي شد مقتول توسط برادرش به قتل رسيده است. جواد مدعي شد مقتول با بردارش درگير شده و در اين درگيري از ناحيه قفسه سينه و شكم مورد اصابت ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و پس از رسيدن به بيماراستان فوت كرده است. تحقيقات در خصوص دستگيري برادر مقتول كه متهم اصلي پرونده است آغاز شده است.

دختري با انجام جراحي زيبايي به كما رفت
داديار شعبه دوم دادسراي جرايم پزشكي از بررسي پرونده دختر جواني كه بعد از انجام دو بار جراحي زيبايي به كما رفته است، در اين ناحيه از دادسرا خبر داد. حميده جهانگيري در تشريح اين پرونده به ايسنا گفت: دختر 27 ساله اي بعد از انجام دو بار جراحي زيبايي در حين انجام عمل به كما رفته است. وي با بيان اين كه اين دختر جوان 15 روز در كما به سر مي برد، افزود: مادر وي با حضور در اين شعبه دادسراي جرايم پزشكي از كادر پزشكي اين اتاق عمل شكايت كرده است. داديار شعبه دوم دادسراي جرايم پزشكي افزود: پرونده جهت تعيين قصور احتمالي كادر پزشكي به كميسيون پزشكي ارسال شده است.

پاساژ علا» الدين طعمه حريق شد
ابتكار - پاساژ علا» الدين، بزرگترين مركز خريد و فروش گوشي تلفن همراه در تهران صبح ديروزدچار حريق شد. به گزارش روابط عمومي آتش نشاني تهران، صبح ديروز پس از اطلاع از حريق، نيروهاي ايستگاه هاي 106 و 101 و 108 اين سازمان به محل حادثه واقع در خيابان جمهوري، تقاطع حافظ اعزام شدند.در اين حادثه دو فروشگاه گوشي تلفن همراه در طبقه همكف اين پاساژ 12 طبقه دچار آتش سوزي شد كه آتش نشانان از دو جهت با لوله آبدهي فشار قوي كانون آتش را كه فضايي به مساحت 60 متر مربع بود خاموش كردند و از سرايت حريق به طبقات فوقاني جلوگيري كردند.
 سه شنبه 12 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن