تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798623360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يادداشت


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: يادداشت
آغاز نصب ايستگاه هاي طولانيترين خط ويژه اتوبوسراني تهران
مديركل هماهنگي امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران از آغاز عمليان نصب ايستگاه هاي طولاني ترين خط ويژه تهران كه قابليت تبديل شدن به خطوط تندرو را دارد خبر داد. مهندس آقايي در گفتگو با سما با بيان اين مطلب، اظهار كرد: در حال حاضر نخستين ايستگاه اين خط در ضلع جنوب ميدان آزادي واقع در بزرگراه آيت الله سعيدي نصب شده و زير سازي ساير ايستگاه ها نيز در حال اجراست.وي ادامه داد: در اين خط 26 ايستگاه در مسير رفت و 26 ايستگاه در مسير برگشت وجود دارد كه تمام ايستگاه ها به صورت پيش ساخته آماده شده اند كه پس از اجراي زيرسازي هاي لازم به زودي عمليات نصب آن ها آغاز مي شود.مدير كل هماهنگي امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران با بيان اينكه اين خط اتوبوسراني حدود 18 كيلومتر طول دارد و از مناطق 5،9،10،11،12،14 و 15 عبور مي كند، گفت: در صورتي كه مشكل خاصي پيش نيايد عمليات نصب اين ايستگاه ها تا مهرماه به اتمام خواهد رسيد.وي خاطر، نشان كرد: طول اين ايستگاه ها بر اساس تعداد مسافران هر ايستگاه متغيير است و ايستگاه هاي اين خط از 26 تا 52 متر طول دارند.مهندس آقايي، تصريح كرد: تعريض هاي مسير اين خط اتوبوسراني صورت گرقته و تنها يك مورد در خيابان قزوين روبروي پمپ بنزين امينالملك باقي مانده كه طي دوهفته آينده اين معارض نيز رفع خواهد شد.وي تاكيد كرد: ايستگاه هاي اين خط براي حفظ ايمني مسافران اختلاف سطح با زمين دارند و مسائل ايمني براي آن ها درنظر گرفته شده تا مكاني ايمن براي مسافران باشند و از حوادث احتمالي جلوگيري شود.

صدور روزانه 3 هزار كارت اعتباري جديد مترو
مدير عامل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه گفت: روزانه سه هزار كارت اعتباري جديد مترو صادر مي شود و مسافران استقبال بسيار خوبي از كارت هاي اعتباري داشته اند. مهندس ربيعي اظهار كرد: در حال حاضر تقريبا 61 درصد از مسافران مترو، از بليت هاي اعتباري استفاده مي كنند كه پيش بيني مي شود، ميزان استفاده از اين نوع بليت ها با آغاز مهر ماه و شكل گيري سفرهاي آموزشي افزايش يابد. وي افزود: وضعيت ايده آل اين است كه 80 درصد از مسافران از بليت هاي اعتباري استفاده كنند كه تا پايان سال به نظر نمي رسد، به اين هدف برسيم، اما اميدورايم در سال هاي آتي تنها 20 درصد از مسافران از بليت هاي تك سفره و دوسفره استفاده كنند. مدير عامل شركت مترو در ادامه تصريح كرد: كساني كه از بليت هاي اعتباري استفاده مي كنند، حدود 30 درصد براي سفرهايشان تخفيف مي گيرند و در واقع مسافران مي توانند، با انتخاب بليت هاي اعتباري مناسب، هزينه سفرهاي خود را به حداقل برسانند. وي تاكيد كرد: اگرچه جايگزيني بليت هاي اعتباري به جاي بليت هاي تك سفره مي توان،د كمي هزينه هاي مترو را كاهش دهد، اما با تخفيفي كه به مسافران داده مي شود، در واقع سود اصلي را مسافران مي برند، علاوه بر اين كه وقتشان در صف هاي خريد بليت تلف نمي شود. مهندس ربيعي خاطر نشان كرد: تاكنون اكثر افرادي كه كارت منزلت شهرداري تهران را دارند، بليت هاي اعتباري خود را دريافت كرده اند، اما كساني كه هنوز موفق به اين كار نشده اند، مي توانند با مراجعه به ايستگاه امام خميني (ره) كارت اعتباري خود را دريافت كنند.

كاهش يك ساعته زمان طرح ترافيك
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ از كاهش يك ساعته اجراي طرح ترافيك و طرح و زوج و فرد خودروها در ماه مبارك رمضان خبر داد.سرهنگ هاشمي، رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ گفت: ساعت اجراي طرح زوج و فرد از ساعت شش صبح آغاز و ساعت هجده و سي دقيقه پايان مي يابد.وي افزود: همچنين ساعت اجراي طرح ترافيك نيز از ساعت شش صبح آغاز مي شود و ساعت 16 به پايان مي رسد. رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ گفت: در گذشته ساعت پايان محدوده طرح ترافيك 17 بعد از ظهر و ساعت پايان محدوده زوج و فرد 19 و 30 دقيقه بعد از ظهر بود.رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ همچنين از آماده باش 100 درصدي كليه عوامل پليس براي كنترل ترافيك در ماه رمضان و خصوصا در زمان قبل از افطار در تهران خبر داد. وي درباره ساعات پيك ترافيك در ماه رمضان گفت: قبلا پيك ترافيك در تهران از ساعت 30:16 آغاز و تا 10 شب ادامه داشت كه پيش بيني مي كنيم اين ساعت در ماه رمضان به 14 تا 16 و 30:16 تا 20 منتقل شود. وي ادامه داد: ماموران پليس راهنمايي و رانندگي تا ساعت 23 شب در تمامي معابر حضور خواهند داشت و بعد از اين ساعت نيز تيم هاي شبانه پليس در شهر مستقر خواهند شد.

توقيف 70 خودروي مزاحم نواميس در تهران
در اجراي طرح امنيت اجتماعي 70 دستگاه خودرو به علت ايجاد مزاحمت براي نواميس و آلودگي صوتي طي 24 ساعت گذشته در تهران توقيف شد. سرهنگ مهدي احمدي رئيس مركز اطلاع رساني پليس تهران در حاشيه اجراي طرح امنيت اجتماعي و برخورد با مزاحمان نواميس كه روز گذشته بنا به درخواست مردم منطقه تهران پارس در آن مكان اجرا شد، گفت: پليس همان گونه كه اعلام كرده بود با مزاحمت هاي خياباني ، آلودگي صوتي و افراد بد پوشش برخورد خواهد كرد. وي ادامه داد: در همين راستا مردم منطقه شمال شرق تهران طي درخواست هاي متعدد از پليس خواستار برخورد با مزاحمان خياباني در اين منطقه شدند كه پليس با اجراي طرح امنيت اجتماعي در اين منطقه با متخلفان برخورد كرد. وي گفت: افرادي كه با اتومبيل براي زنان ايجاد مزاحمت كنند خودرو آن ها از يك هفته تا يك ماه توقيف مي شود و راننده خودرو به مراجع قضايي معرفي خواهد شد.

اختصاص350 ميليارد ريال به اوقات فراغت جوانان
ابتكار -مدير كل دفتر ساماندهي امور جوانان در سازمان ملي جوانان، از اختصاص 350 ميليارد ريال بودجه در راستاي اجراي 470 برنامه مرتبط با اوقات فراغت از سوي دستگاه هاي عضو ستاد ملي ساماندهي امور جوانان خبر داد. مهندس عليرضا مختاري با اشاره به اختصاص 350 ميليارد و 278 ميليون و 940 هزار ريال اعتبار به برنامه هاي اوقات فراغت جوانان بر اساس گزارش اعلام شده از سوي دستگاه هاي اجرايي، گفت: اين 479 برنامه، 25 ميليون و 672 هزار و 494 نفر برنامه را تحت پوشش قرار خواهد داد كه از اين تعداد 11 ميليون و 862 هزار و 323 نفر، برنامه به پسران جوان و 13 ميليون و 810 هزار و 171 نفر، برنامه به دختران جوان اختصاص دارد.

بررسي مشكلات پايتخت در مجلس
مشاور شهردار تهران در امور مجلس گفت: مجمع نمايندگان مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي، از شهردار تهران دعوت به عمل آورده، تا با حضور در اين مجمع، ضمن ارايه گزارشي از آخرين وضعيت و اقدامات صورت گرفته در شهر تهران، به بررسي مشكلات شهر تهران كه نيازمند همكاري ساير دستگاه هاست، بپردازند. دكترسيدامير طالبيان اظهار كرد: در اين نشست كه روز چهارشنبه و در آستانه آغاز سال تحصيلي جديد برگزار مي شود، شهردار تهران ضمن ارايه گزارشي از وضعيت فعلي شهر تهران و اقدامات صورت گرفته، برنامه ها و اهداف شهرداري را با تاكيد بر مسايل مربوط به حوزه حمل ونقل و ترافيك ارايه خواهد كرد، تا نمايندگان شهر تهران، با آگاهي از وضعيت كنوني شهر، اقدامات لازم را براي حل مشكلات پيش روي شهرداري انجام دهند. وي با اشاره به اين كه اين نشست براساس درخواست طرفين صورت گرفته است، گفت: شهرداري تهران همكاري بسيار خوبي با مجلس دارد و به طور مرتب نمايندگان شهرداري در كميسيون هاي مختلف حضور پيدا مي كنند، اين جلسه نيز در راستاي ارتباطات و تعاملات با مجلس صورت مي گيرد، تا نمايندگان مردم تهران بتوانند، در حل مشكلات پيش روي پايتخت به شهرداري ياري برسانند. مشاور شهردار تهران خاطر نشان كرد: اين جلسه در روز چهارشنبه 13 شهريور ماه در مجلس برگزار مي شود.

شرايط فرزند خواندگي تسهيل مي شود
معاون اجتماعي سازمان بهزيستي از ارايه لايحه اي به مجلس شوراي اسلامي خبر داد كه در صورت تصويب آن شرايط فرزند خواندگي در حد چشمگيري تسهيل مي شود. در قانون فعلي تنها همسراني مي توانند تقاضاي فرزند خوانده كنند كه نه تنها فرزندي نداشته باشند و ناباروري آنها تاييد شده باشد، بلكه پنج سال نيز از مدت ازدواج آنها زمان سپري شده باشد. امابراساس اصلاحات جديد شرط گذشت پنج سال از زمان ازدواج حذف شده و در صورتي كه پزشك ناباروري زوجين را تاييد كنند، امكان واگذاري فرزند به آنها به وجود مي آيد.
 سه شنبه 12 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن