تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816514272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با مصوبه شوراي شهر تهران؛ ستاد هماهنگي دستگاههاي اجرايي حوزه‌هاي فني و خدماتي شهر تهران تشكيل مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: با مصوبه شوراي شهر تهران؛ ستاد هماهنگي دستگاههاي اجرايي حوزه‌هاي فني و خدماتي شهر تهران تشكيل مي‌شود
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - شهري

با مصوبه شوراي شهر تهران در راستاي حذف هزينه‌هاي اضافي و خدماتي شركتها و سازمانهاي ستاد هماهنگي دستگاههاي اجرايي حوزه‌هاي فني و خدماتي شهر تهران تشكيل مي‌شود.

به گزارش خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در جلسه يكصد و بيست و چهارم علني شوراي شهر تهران رسول خادم، رييس كميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر تهران با اشاره به مصوبه قبلي شورا در مورد اختصاص 30 ميليارد تومان اعتبار براي فاضلاب شهر تهران گفت: مشكل اصلي در حال حاضر جذب اين اعتبار توسط شهرداريهاي مناطق است و بايد تك تك جلساتي با شهرداريها شركتهاي گاز و برق، مشكل اين هماهنگي را برطرف كنيم و به نظر مي‌رسد با تشكيل ستاد هماهنگي دستگاههاي اجرايي حوزه‌هاي فني و خدماتي شهر هزينه‌هاي سنگين اين پروژه‌ها برطرف مي‌شود.

به گزارش ايسنا، مهدي چمران، رييس شوراي شهر تهران در توضيح گفته‌هاي خادم به قول شركت ملي گاز براي آماده سازي جايگاههاي گاز اشاره كرد و گفت: براي احداث جايگاههاي گاز قول دو هفته اي داده‌اند ، اما همين چند روز پيش اعلام كردند كه فقط براي حفاري برق و گاز جايگاه نياز به يك ماه زمان نياز دارند.

وي گفت: طبق توافقنامه بايد 6 جايگاه فعلي گاز تعمير و 5 ايستگاه ديگر توسط وزارت دفاع ساخته شود، ولي در حال حاضر مهمترين مشكل به هماهنگي با شركت گاز و برق بر مي‌گردد.

حمزه شكيب، رييس كميسيون توسعه و عمران شوراي شهر تهران هم در اين مورد گفت: مصوبه اي را در مورد اين ستاد و عملكرد آن و دستورالعمل‌هاي مشابه داشته‌ايم كه حدود 100 صفحه داشت و حتي كميته‌اي نيز با مسؤوليت شهردار تهران تشكيل شد.

وي تاكيد كرد: اين موضوعات مربوط به خدمات شهر بايد به مديريت شهري واگذار شود و گفت كه به طور معمول تا دو طرف شهرداري و سازمان مربوطه به توافق برسند پول زيادي ردوبدل مي‌شود و زمان زيادي هدر مي‌رود.

شكيب به مشكل نصب علمكهاي گاز منازل مسكوني و حفاري آن در كوچه‌ها اشاره كرد و گفت: اين موضوع كه چندان هم بزرگ نيست هنوز حل نشده و به دليل تعدد شهرداريها به نتيجه نرسيده‌ايم.

وي پيشنهاد داد كه يا طرح قبلي شوراي شهر تهران در اين زمينه بازنگري شود و يا مسووليت اين شركتها واگذار شود.

وي ادامه داد: اين طرحهاي تكراري فرصت را براي تحقق مديريت شهري از شورا مي‌گيرد، در حالي كه اختيارات شورا بسيار بالاتر است.

در ادامه اين بحث خادم مجددا توضيح داد: كه متاسفانه ضرورت تشكيل مديريت واحد شهري در دستگاههاي اجرايي احساس نشده و حتي در صورت موافقت مديران بدنه مجموعه‌ها مقاومت مي‌كنند و به همين دليل هزينه و سرمايه هاي زيادي از جيب مردم تهران خارج مي‌شود.

وي به پاسخگو نبودن دستگاههاي مختلف اجرايي در مقابل شهرداريها اشاره كرد و گفت: در صورت تصويب اين مصوبه دستگاههاي اجرايي در مقابل شوراي شهر تهران پاسخگو خواهند بود.

چمران، رييس شوراي شهر تهران نيز گفت: در اين موضوع مهم زمان اهميت دارد و به دليل اين كه تشكيل مديريت واحد شهري نياز به زمان زيادي دارد و هنوز در مورد آن به نتيجه اي نرسيده‌ايم و حداقل به سال بعد موكول خواهد شد، لازم است براي مشكل هماهنگي بين دستگاهها چاره‌اي كوتاه‌مدت بينديشيم.

به گزارش ايسنا، يك فوريت اين طرح پس از بحث و بررسي به تصويب رسيد.

در جلسه امروز همچنين اعتراض فرمانداري تهران نسبت به مصوبه چگونگي ايمن‌سازي و استاندارد بيمارستانها و مراكز درماني و تشخيصي شهر تهران مورد بحث و بررسي قرار گرفت كه در نهايت به تصويب شورا رسيد.

همچنين در جلسه امروز طرح شناسايي و معرفي محلهاي زندگي، فعاليت و آرامگاه مشاهير و مفاخر تهران كه يك فوريت آن در جلسه يكصد و شانزدهم شوراي شهر تهران به تصويب رسيده بود، بررسي و با اصلاحاتي به تصويب رسيد.

در جريان بررسي اين طرح ملاصالحي، مديرعامل سازمان زيبا سازي شهر تهران با بيان اين كه 675 نقطه در شهر تهران شناسايي شده است كه در آن ابنيه و مفاخر قرار دارند كه 195 مورد آن مربوط به بناي مفاخر و آرامگاهها بوده است، گفت: 100 نقطه ديگر نيز اجرايي و داراي شناسنامه و سرلوحه ساختمان هستند.

وي يادآورشد: اين نقاط شناسايي شده از مفاخر و آرامگاههاي مشاهير شهر تهران در قالب يك كتاب ارائه خواهد شد.

به گزارش ايسنا، همچنين مهلت شناسايي و معرفي محلهاي زندگي مشاهير و مفاخر شهر تهران به دليل بيشتر شدن فرصت براي كار اجرايي از دو به 4 سال افزايش يافت.

در جلسه امروز همچنين طرح الزام شهرداري تهران به تغيير الگو و كاهش مصرف كيسه‌ها، ظروف و محصولات يكبار مصرف پلاستيكي و جايگزين كردن مواد قابل بازيافت غيرپلاستيكي در كليه مراكز وابسته به شهرداري تهران مورد بحث و بررسي قرار گرفت، اما به دليل به نتيجه رسيدن اعضا در مورد آن ادامه بررسي آن به دو هفته ديگر موكول شد.

در جلسه امروز همچنين موضوع نامگذاري «پل روگذر تقاطع اوين ـ دركه» واقع در محدوده منطقه 2 شهرداري تهران به نام «سيد علي اكبر ابوترابي» و بررسي نامگذاري مجموعه ورزشي الجديد احداث واقع در محدوده منطقه 20 شهرداري تهران به نام «حميد سوريان» با صلاحديد رييس شوراي شهر تهران به زمان ديگري موكول شد اما نامگذاري 11 مورد ديگر به تصويب رسيد.

به گزارش ايسنا، در پايان جلسه امروز شوراي شهر تهران مهدي چمران ، خطاب به اعضاي شوراي شهر تهران گفت: به دليل افزايش مكرر غيبتهاي اعضا از هفته آينده غيبتها را اعمال مي‌كنيم.

وي ادامه داد: خانم معصومه آباد در جلسه امروز 20 دقيقه، آقاي حمزه شكيب 20 دقيقه، خانم ابتكار 40 دقيقه و آقاي كاشاني 60 دقيقه تاخير داشته‌اند.

معصومه آباد در اين حين خطاب به مهدي چمران گفت: به قرآن قسم مي‌خورم كه من بموقع حاضر شدم و اعضاي شوراي شهر تهران نيز گفته‌هاي وي را به شوخي گرفتند و گفتند، قسم نخوريد.

حمزه شكيب، رييس كميسيون توسعه و عمران شوراي شهر تهران نيز خطاب به چمران گفت: چرا اضافه كاريهاي ما را حساب نمي‌كنيد، همچنين اگر غيبتهاي اعضا محاسبه مي‌شود، ‌غيبتهاي هيات رييسه هم محاسبه شود.

اعضاي شوراي شهر تهران همچنين در زمان اعلام مدت زمان غيبت حبيب كاشاني، ‌خزانه‌دار شوراي شهر تهران به دليل طولاني‌تر بودن مدت غيبت وي نسبت به ديگران براي سلامتي وي يك صلوات فرستادند.

انتهاي پيام
 سه شنبه 12 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 280]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن