تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816446724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

داديار شعبه 4 دادسراي جنايي جزييات پرونده را بيان كرد دختران پولدار، طعمه‌ خواهر و برادر شياد


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: داديار شعبه 4 دادسراي جنايي جزييات پرونده را بيان كرد دختران پولدار، طعمه‌ خواهر و برادر شياد
با اعترافات متهم بلافاصله ماموران مخفيگاه اين خواهر و برادر را در يكي از محله‌هاي غرب تهران شناسايي كرده و با مجوز قضايي با ورود به اين محل مرد متهم را دستگير و در بازرسي از محل دختر 17 ساله‌اي كه دست و پاي او بسته شده بود، نجات دادند.
آفتاب: خواهر و برادري كه پس از اغفال و فريب دختران به بهانه ازدواج اقدام به اخاذي مي‌كردند به اتهام آدم‌ربايي دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي آفتاب، اميراسماعيل رضوانفر، داديار شعبه 4 دادسراي جنايي در اين باره گفت: «چند روز پيش والدين دختر 17 ساله‌اي با مراجعه به دادسرا با ارايه شكايتي عنوان كردند، فرزند آنها از چندي پيش اقدام به برقراري تماس‌هاي مشكوك مي‌كرد و در مقابل پرسش خانواده درخصوص اين تماس‌هاي تلفني پاسخ مناسب ارايه نمي‌كرد».

آنها اضافه كردند: «سه روز پيش دختر 17 ساله خانواده بدون آنكه مشكلي در جمع خانوادگي وجود داشته باشد با باقي گذاشتن نامه‌‌اي از خانه متواري شده است».

آغاز تحقيقات
داديار دادسراي جنايي افزود: «پس از ارايه اين شكايت دستور قضايي براي پيگيري و تحقيق در اين زمينه صادر و پرونده به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران ارسال شد».

رضوانفر در ادامه گفت: «در حالي كه جست‌وجو براي دستگيري دختر فراري از خانه ادامه داشت بار ديگر والدين دختر جوان با مراجعه به دادسرا عنوان كردند، فردي در تماس با آنها بيان كرده است كه فرزند آنها را ربوده و بايد براي آزادي او 20 ميليون تومان پرداخت شود».

وي ادامه داد: «در پي اين اظهارات دستور قضايي صادر شد و با آموزش مناسب به والدين دختر 17 ساله، مشخص شد اين تماس‌ها از سوي زن و مرد جواني صورت مي‌گيرد».

رضوانفر گفت: «با جمع‌بندي اين اطلاعات وانجام عمليات رواني، سرانجام محل قرارها از سوي آدم‌رباها تعيين و هنگامي كه جوان موتورسواري در محل حاضر شده و قصد دريافت پول را داشت در يك اقدام ضربتي دستگير شد».

نجات دختر 17 ساله
رضوانفر ادامه داد: «با تحقيق از مرد جوان وي بيان كرد، در يك پيك موتوري فعاليت مي‌كند و فردي در تماس با محل كار وي درخواست كرده است به اين محل مراجعه كرده و امانتي او را دريافت كند».

به دنبال اين اظهارات و آموزش مناسب به جوان موتورسوار هنگامي كه وي عازم آدرس مورد نظر آدم‌رباها شد تا بسته امانتي را دراختيار آدم‌رباها قرار دهد، دختر جواني كه براي تحويل گرفتن بسته مراجعه كرده بود، دستگير شد.

وي اظهار داشت: «اين دختر در تحقيقات مقدماتي اعتراف كرد كه با همدستي برادرش دختر 17 ساله را اغفال كرده و پس از فريب وي به بهانه ازدواج اكنون قصد اخاذي 20 ميليون توماني از خانواده‌اش را داشته‌اند».

با اعترافات متهم بلافاصله ماموران مخفيگاه اين خواهر و برادر را در يكي از محله‌هاي غرب تهران شناسايي كرده و با مجوز قضايي با ورود به اين محل مرد متهم را دستگير و در بازرسي از محل دختر 17 ساله‌اي كه دست و پاي او بسته شده بود، نجات دادند.

ازدواج؛ بهانه فريب
داديار شعبه 4 دادسراي جنايي اظهار داشت: «با دستگيري خواهر و برادر آدم‌رباها مرحله ديگري از تحقيقات آغاز و مشخص شد، دختر متهم پس از پرسه زدن در محل‌هاي مختلف واز جمله مراكز خريد و يا آموزشگاه‌ها پس از ارتباط و آشنايي با دختران جوان و اطلاع از شرايط خانوادگي و مالي آنها، با جلب اعتمادشان عنوان مي‌كرده است كه قصد انتخاب دختري براي ازدواج با برادرش را دارد و در ادامه وي زمينه‌هاي ارتباط دختران اغفال شده با برادرش را فراهم كرده و به بهانه‌هاي مختلف از جمله تهيه فيلم و عكس‌هاي غيراخلاقي از آنها اخاذي مي‌كرده‌اند. آدم‌رباها در آخرين مرحله از اقدام مجرمانه خود پس از فريب و اغفال دختر 17ساله، با زنداني كردن وي قصد اخاذي 20 ميليون توماني از خانواده‌اش را داشته‌اند».

داديار جنايي تصريح كرد: «با دستور قضايي هر دو متهم براي ادامه تحقيقات و بررسي سوابق در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفتند كه تاكنون چند نفر از شاكيان كه قرباني اميال پليد اين خواهر و برادر شده‌اند، شناسايي و عليه آنها شكايت كرده‌اند».

گفت‌وگو با دختر متهم

اسم؟
«فرزانه – الف» هستم و 24 سال دارم.

ميزان تحصيلات؟
ديپلم.

چرا تصميم به اغفال و فريب دختران گرفتيد؟
به درخواست برادرم بود. او پس از اخراج از محل كار خود از من خواست به سبك فيلم‌هاي سينمايي يا فريب دختراني كه از امكانات مالي برخوردار بودند با آنها ارتباط برقرار كرده و سپس از آنها سوءاستفاده‌ كنيم.

نحوه ارتباط با دختر جوان چگونه بود؟
ابتدا به بهانه‌هاي مختلف با دختران آشنا مي‌شدم و پس از آن كه عنوان مي‌كردم والدينم در خارج از كشور به سر مي‌برند و من به اتفاق برادرم به ايران آمده‌ايم تا يك همسر ايراني براي برادرم انتخاب كنيم و زمينه‌هاي فريب آنها را فراهم مي‌كردم.

نحوه اخاذي از دختران فريب خورده چگونه بود؟
سوءاستفاده از فيلم، عكس و يامواردي كه آنها پس از اعتماد به من و برادرم بيان كرده بودند، موجب مي‌شد تا با تهديد و ارعاب از آنها اخاذي كنيم.

چرا آدم‌ربايي كرديد؟
دختر 17 ساله از شرايط مالي خوبي برخوردار بود و تصور مي‌كرديم به راحتي قادر به دريافت پول از خانواده‌اش خواهيم شد.

او نسبت به رفتارهاي شما اعتراضي نمي‌كرد؟
با وحشتي كه برايش ايجاد مي‌كرديم، قدرت مقاومت نداشت.

از چند دختر اخاذي كرده‌ايد؟‌
6 مورد بود.

سابقه كيفري داريد؟
برادرم سابقه زورگيري و سرقت دارد، اما من سابقه ندارم.

از مجازات جرم آدم‌ربايي خبر داشتي؟
خير، من همه چيز را يك شوخي تصور مي‌كردم. قاضي مي‌گفت مجازات آدم‌ربايي از 10 تا 15 سال زندان است.

پدر و مادرت در كجا هستند؟
آنها از هم جدا شده‌اند و با من و برادرم هيچ ارتباطي ندارند...
 سه شنبه 12 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 527]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن