تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820222088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نظرخواهي ايرنا / براي اعتلاي دوباره كشتي چه بايد كرد ؟ امير توكليان: يزداني خرم عذرخواهي كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نظرخواهي ايرنا / براي اعتلاي دوباره كشتي چه بايد كرد ؟ امير توكليان: يزداني خرم عذرخواهي كند
ورزش. كشتي آزاد . امير توكليان. نظرخواهي
مربي سابق تيم ملي كشتي آزاد ايران گفت: محمدرضا يزداني خرم رئيس فدراسيون كشتي باعث ناكامي اين رشته ورزشي در بازيهاي المپيك ‪ ۲۰۰۸‬پكن شد به همين دليل وي بايد از جامعه كشتي عذرخواهي كند.

امير توكليان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت:
مديريت فدراسيون كشتي قبل از حضور در فدراسيون بر اين باور بود كه همچون واليبال مي‌تواند در ورزش اول مملكت موفق عمل كند اما نتيجه كار رئيس فدراسيون كشتي در بازيهاي المپيك ‪ ۲۰۰۸‬پكن كاملا روشن و نمايان شد.

وي ادامه داد: حضور دوباره يزداني خرم در كشتي منجر به تنش و حاشيه براي اين رشته ورزشي است، وي اگر ادعا مي‌كند كه يك مدير توانمند است بايد شكست‌ها را بپذيرد و همانند يك مدير حرفه‌اي از سمت خود كناره‌گيري كند.

نايب قهرمان مسابقه‌هاي جهاني سال ‪ ۲۰۰۱‬در صوفيه بلغارستان گفت: قبح و حرمت فدراسيون كشتي با شكست‌هايي كه در المپيك بدست آمد، شكسته شده است به همين دليل رئيس فعلي فدراسيون كشتي ديگر نمي‌تواند در ورزش اول مملكت نقش آفريني كند.

توكليان افزود: كار كردن در كشتي با ساير رشته‌هاي ورزشي تمايزات وافري دارد. مديران اين رشته ورزشي بايد برخواسته از بطن جامعه كشتي باشند.

وي تصريح كرد: البته بايد تاكيد كنم كه با شكست كشتي در المپيك همه چيز به پايان نرسيده است همانگونه كه در مسابقه‌هاي جهاني سال ‪ ۲۰۰۵‬در بوداپست مجارستان تنها با يك مدال برنز مراد محمدي به كار خود پايان داديم ولي يك سال بعد در مسابقه‌هاي جهاني ‪ ۲۰۰۶‬در گوانگ ژو چين نايب قهرمان جهان شديم. اكنون هم مي‌توانيم دوباره كشتي ايران را به دوران آقايش در جهان برسانيم.

اين مربي اهل مشهد در پايان خاطرنشان كرد: منتهي هرچه زودتر بايد تكليف مديريت كشتي روشن شود تا جامعه كشتي در يك فضاي دوستانه و به دور از تنش براي موفقيت كشتي گيران خود در ميدانهاي معتبر بين‌المللي ، گامهاي بلندي را بردارد.
 سه شنبه 12 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن