تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817323922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محمد منصوري در ايسنا: دلم براي ابومسلم تنگ شده است مي‌خواهم دوباره به تيم ملي دعوت شوم تلاش‌مان را مي‌كنيم تا پرسپوليس قهرمان شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: محمد منصوري در ايسنا: دلم براي ابومسلم تنگ شده است مي‌خواهم دوباره به تيم ملي دعوت شوم تلاش‌مان را مي‌كنيم تا پرسپوليس قهرمان شود


خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: ورزشي - فوتبال

با اينكه چند ماهي است به يكي از پرطرفدارترين تيم‌هاي آسيا پيوسته است اما مي‌گويد دلش براي ابومسلم و بازيكنانش و هواداران مشهدي تنگ شده است و از بازگشت به ابومسلم در آينده صحبت مي‌كند. محمد منصوري، بازيكن جديد تيم فوتبال پرسپوليس تهران، 5 سال پيش توسط فيروز كريمي از تيم اميد بانك ملي به ابومسلم آورده شد و در فصل گذشته با اين تيم به مقام چهارمي ليگ دست يافت تا بهترين مقام تاريخ باشگاه ابومسلم كسب شده باشد. وي در فصل نقل و انتقالات به تيم پرسپوليس پيوست اما باز هم از عشق و علاقه به ابومسلم و بازگشت به اين تيم مي‌گويد و اينكه دلش براي ابومسلم تنگ شده است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) _ منطقه خراسان، هافبك تيم فوتبال پرسپوليس تهران با حضور در دفتر ايسنا در مشهد به سوالات خبرنگاران در خصوص وضعيت پرسپوليس، تيم ملي ايران و حضور دو تيم مشهدي در ليگ برتر فوتبال پاسخ گفت.

* جدايي از ابومسلم برايم سخت بود

محمد منصوري در ابتدا درمورد رفتن از ابومسلم و انتقال به پرسپوليس اظهار داشت: در 5 سال حضورم در ابومسلم خاطرات خوشي از اين تيم داشتم و جدايي از ابومسلم برايم خيلي سخت بود اما فوتبال حرفه‌اي است و من بايد براي پيشرفت به تيم ديگري مي‌رفتم.

وي افزود: در مشورت با بازيكنان بزرگتر و با تجربه‌تر به اين نتيجه رسيدم كه براي پيشرفت بايد به تيم هاي تهراني و به خصوص پرسپوليس يا استقلال بروم و با توجه به علاقه‌اي كه به پرسپوليس داشتم اين تيم را انتخاب كردم.

منصوري در ادامه عنوان كرد: در ابتدا با كاشاني و استيلي مذاكره كردم و با قطبي هم در شوراي شهر ملاقاتي داشتم اما وقتي كاشاني از پرسپوليس رفت براي آمدن كمي دچار ترديد شدم و منتظر ماندن تا ببينم چه كسي مديرعامل مي‌شود و كدام مربي هدايت پرسپوليس را بر عهده مي‌گيرد. شايد اگر براي پرسپوليس مديرعامل و سرمربي ديگري انتخاب مي‌شد، تصميم من هم عوض مي‌شد.

وي افزود: داريوش مصطفوي روي من شناخت كافي داشت و وقتي به پرسپوليس آمد تصميم گرفتم در پرسپوليس بازي كنم؛ من پرسپوليس را دوست داشتم اما مي خواستم زماني به اين تيم بيايم كه شرايط به نفع خودم هم باشد و شايد اگر مديرعامل و سرمربي ديگري انتخاب مي‌شد تصميم من هم عوض مي‌شد.

* سوء تفاهم‌هاي من و قطبي حل شده است

هافبك تيم فوتبال پرسپوليس ادامه داد: در ابتدا و پس از بازي با پاس همدان مصدوميت به سراغم آمد و سوء تفاهم با قطبي هم به آن اضافه شد و باعث شد كمي دچار مشكل شوم اما قبل از بازي با ذوب آهن طي صحبتي كه با قطبي انجام دادم، همه چيز حل شد.

منصوري افزود: نمي دانم اين مشكلات از كجا نشات گرفته بود وقتي با قطبي صحبت كردم فهميدم همه چيز سوء تفاهم بوده و خدا را شكر همه چيز حل شد.

وي ادامه داد: پرسپوليس تيم بزرگي است و حاشيه‌ها در اطراف اين تيم زياد است و شرح وظايف هم در اين تيم فرق مي‌كند و من هم تمام تلاشم را مي‌كنم تا شرايطي كه در ابومسلم داشتم را در پرسپوليس هم پيدا كنم كه البته خيلي مشكل است چون طرز تفكر مربي جديد با مربي سابقم فرق مي‌كند.

* بايد روي اشتباهات داوري هم فكر كنيم

وي در خصوص نقش اشتباهات داوري در نتيجه گيري پرسپوليس در دو بازي اخير اظهار داشت: به نظر من تيمي كه مي‌خواهد قهرمان ايران و آسيا بشود بايد بحث داوري را كنار بگذارد، چرا كه اشتباهات داوري در هر بازي ممكن است وجود داشته باشد، تيمي كه به فكر قهرماني است بايد به فكر همه چيز باشد و بازيكنان طوري تلاش كنند كه از حريف 2 يا 3 گل جلو باشند تا اشتباهات داوري نتواند مانع پيروزي تيم شود.

وي تاكيد كرد: خوب شد كه اين اتفاق در ابتداي فصل افتاد تا برايمان درس عبرتي باشد و روي اشتباهات داوري هم فكر كنيم.

منصوري ادامه داد: هيچ تيمي هنوز صد درصد هماهنگ نيست اما كم كم با تمرينات و انجام بازي‌هاي تداركاتي در تعطيلات، شرايط تيم هم بهتر خواهد شد.

* در انتقال من به پرسپوليس "خداداد" نقشي نداشت

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا خداداد عزيزي و ارتباط خوب او با مصطفوي نقشي در انتقال سه بازيكن ابومسلم به پرسپوليس داشته، عنوان كرد: فكر نمي‌كنم همچين چيزي وجود داشت چون در انتقال من به پرسپوليس خداداد نقشي نداشت و براي آمدن ايوان پتروويچ هم مسوولان پرسپوليس از من راجع به ايوان پرسيدند و من هم با ايوان تلفني صحبت كردم و شرايط به گونه اي پيش رفت كه همه چيز براي آمدن او به پرسپوليس درست شد.

هافبك تيم فوتبال پرسپوليس افزود: در مورد فرانك آتسو هم فكر مي‌كنم دوستي فرانك با ايوان تا حدودي روي انتقال او تاثير داشت.

وي در پاسخ به اين سوال كه چرا فرانك آتسو براي پرسپوليس بازي نمي كند، اظهار داشت: شايد دليل قطبي اين باشد كه در ابتداي فصل از بازيكنان فصل گذشته كه هماهنگ‌ترند، استفاده كند.

* قطبي بازيكنان را براي قهرماني تهييج مي‌كند

منصوري در خصوص تفاوت قطبي با ساير مربيانش گفت: قطبي هم از لحاظ گفتاري و هم از لحاظ مربيگري مربي شايسته‌اي است و از علم روز دنيا سر رشته دارد، ضمن اينكه انگيزه زيادي براي قهراني به ما مي‌دهد به گونه‌اي كه با نشان دادن كاپ قهرماني قبل از هر بازي ما را براي قهرماني تهييج مي‌كند.

* تلاش مي‌كنيم تا پرسپوليس دوباره قهرمان شود

وي در خصوص اطمينان قطبي از قهرماني پرسپوليس در ابتداي فصل خاطرنشان ساخت: اطمينان قطبي بي مورد نيست اما پيش‌بيني اينكه چه تيمي قهرمان شود سخت است چون ليگ ما بسيار فشرده است و هر تيمي كه تلاش بيشتري انجام دهد نتيحه لازم را كسب مي كند و قهرماني پرسپوليس هم در فصل گذشته در دقيقه 96 اتفاق افتاد اما ما امسال تمام تلاشمان را مي‌كنيم تا دوباره قهرمان شويم.

هافبك تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص شرايط ليگ برتر در حال حاضر عنوان كرد: امسال تيم‌ها خيلي به هم نزديك شده‌اند، به طور مثال مي‌بيينم كه ملوان در دو بازي شكست مي‌خورد و فولاد دو بازي را مي‌برد اما همين فولاد در شهر خودش از ملوان شكست مي‌خورد. ديگر نمي‌توان گفت تيمي از پيش برنده است و همين مسئله باعث مي‌شود تيم‌ها براي قهرماني بهتر و با انگيزه‌تر كار كنند و تا آخرين لحظه تلاش كنند و بازيكنان هم در شرايط مطلوبتري قرار مي‌گيرند و اين مسئله هم به نفع باشگاه‌ها و هم به نفع تيم ملي است.

* همه بايد به تيم ملي كمك كنيم

وي در پاسخ به اين سوال كه در حال حاضر تيم ملي را چگونه مي‌بينيد، اظهار داشت: بازيكناني كه به تيم ملي دعوت مي‌شوند ديگر فقط از پرسپوليس و استقلال نيستند و مي‌بينيم كه اين دو تيم نمايندگان كمي در تيم ملي دارند و اين مسئله باعث شده كه همه بازيكنان انگيزه بيشتري براي درخشش داشته باشند اما با وجود اين از نظر تماشاچي سطح بازي‌هاي ملي پايين مي‌آيد چون بيشتر مردم طرفدار پرسپوليس و استقلال هستند و به اين دو تيم گرايش دارند و حضور كم بازيكنان اين دو تيم در تيم ملي باعث مي‌شود مردم كمتر به استاديوم بروند.

منصوري افزود: در حال حاضر همه بايد به تيم ملي، سرمربي آن و رييس فدراسيون كمك كرده و اختلافات را كنار بگذارند و كساني كه به دنبال منافع خودشان هستند از منافع خود چشم پوشي كنند.

وي با بيان اين مطلب كه همه بايد براي صعود تيم ملي به جام جهاني كمك كنند، ادامه داد: من شانس صعود را براي تيم‌هايي كه در گروه سخت‌تري قرار بگيرند بيشتر مي‌دانم، به خصوص‌ ما ايراني‌ها بهتر مي توانيم نتيجه بگيريم چون اگر حريفمان از نظر خودمان ضعيف باشد او را دست كم مي‌گيريم بنابراين هر چه گروه ايران قوي‌تر باشد صعود به جام جهاني راحت‌تر است.

* دايي بازي‌هاي ليگ را بهتر و بيشتر نگاه كند

منصوري افزود: در حال حاضر بازيكنان خوبي به تيم ملي دعوت شده‌اند اما در هر گزينشي اشكالاتي پيش مي آيد و من اميدوارم دايي از اين پس بازي‌هاي ليگ را بهتر و بيشتر پيگيري كند چون بازيكنان شايسته ديگري هم هستند كه بتوانند خودشان را نشان دهند.

وي درمورد سابقه حضور خود در تيم ملي گفت: در زمان مربيگري قلعه‌نويي به تيم ملي دعوت شدم و در تيم ملي ب هم حضور داشتم، سال گذشته هم جز نفرات دعوت شده بودم اما بعد از مصدوميتي كه در بازي مقابل پرسپوليس به سراغم آمد، نامم از ليست خارج شد.

هافبك تيم فوتبال پرسپوليس افزود: پس از مصدوميت بازي هاي خوبي براي ابومسلم انجام دادم و توقع داشتم دوباره دعوت شوم و در حال حاضر كارم سخت تر شده چون شرايط سال گذشته را در پرسپوليس ندارم اما تمريناتم را بيشتر كردم تا عملكردم بهتر شود و دوباره به تيم ملي دعوت شوم.

وي گفت: دايي بازيكناني را به تيم ملي دعوت مي‌كند كه هم آمادگي خوبي داشته باشند و هم با وي موافق باشند تا هم تيم ملي نتيجه بگيرد و براي خودش هم مشكل حاشيه‌اي پيش نيايد.

* خداداد رفت تا به ابومسلم شوك وارد شود

منصوري در ادامه به شرايط ابومسلم در فصل پيش و نتيجه‌گيري اين تيم اشاره كرد و گفت: در فصل گذشته قبل از شروع ليگ اردوهاي سختي را در چالدران و ايتاليا گذرانديم و دچار افت بدني شديم و پس از آن هم در 3 بازي سخت مقابل 3 تيم اول جدول ليگ شكست خورديم و همين نتيجه در ادامه روند بازي‌ها تاثير منفي گذاشته و باعث شد نتايج خوبي نگيريم.

هافبك سابق تيم فوتبال ابومسلم افزود: خداداد عزيزي صلاح دانست كه از تيم برود و با اين كار خود يك شوك به تيم وارد كرد و آمدن مظلومي هم انگيزه بازيكنان را چند برابر كرد.

وي ادامه داد: من با مظلومي در اردوي تيم ملي ب كار كرده بودم و از ايشان شناخت داشتم، مظلومي در تمرينات بسيار منظم بود و بهترين گزينه براي ابومسلم بود و تاثير زيادي بر تيم گذاشته به طوري كه در نهايت بهترين مقام تاريخ ابومسلم را با او كسب كرديم و اگر سايپا را در آخرين ديدار شكست مي‌داديم، سوم شده و حالا آسيايي شده بوديم.

* دوست دارم باز هم با خداداد كار كنم

منصوري ضمن ابراز علاقه‌اش به خداداد عزيزي تاكيد كرد: خيلي دوست دارم باز هم با او كار كنم و ديني را كه نسبت به وي دارم ادا كنم و اگر خداداد عزيزي در تهران مربيگري مي‌كرد حتما به تيم او مي‌رفتم.

وي افزود: خداداد عزيزي مربي خوبي است اما اگر از من مي‌خواست كه به پيام بروم هرگز اين كار را نمي‌كردم چون با ابومسلم خاطرات خوبي دارم و نمي‌توانم در مشهد در تيم ديگري بازي كنم.

منصوري درمورد شرايط ابومسلم و پيام در ليگ برتر و پتانسيل موجود در اين دو تيم، اظهار داشت: تيم‌هاي مشهدي اگر از لحاظ مالي شرايط درستي داشته باشند، خيلي بهتر مي‌توانند خودشان را نشان بدهند، ابومسلم و پيام بازيكنان خوبي دارند اما مشكلات مالي در روند كاركرد تيم‌ها خيلي تاثير دارد.

* ابومسلم و پيام پتانسيل و دفاع از اعتبار فوتبال مشهد

هافبك سابق تيم فوتبال ابومسلم در ادامه تاكيد كرد: مسوولان مشهد بايد از اين دو تيم حمايت كنند چون ابومسلم و پيام پتانسيل خوبي براي دفاع از اعتبار فوتبال مشهد دارند و اگر از حالا جلوي اين مشكلات گرفته نشود وضع بدتر مي‌شود.

وي ادامه داد: ما اگر فصل گذشته خوب نتيجه گرفتيم يكي از دلاليش اين بود كه از نظر مالي هم به تيم شوك وارد شد و ما طلب‌هاي دو فصل پيش خود را دريافت كرديم و اگر اين شوك روحي به تيم وارد نمي‌شد، ما هم مقام چهارمي را كسب نمي‌كرديم.

* روزي به ابومسلم باز مي‌گردم

منصوري در خصوص بازگشت خود به ابومسلم گفت: جدايي از ابومسلم برايم سخت بود چون با مديرعامل اين تيم و بازيكنان ارتباط خوبي داشتيم اما بالاخره بايد اين تيم را ترك مي‌كردم با وجود اين اميدوارم روزي چه به عنوان مربي و يا بازيكن به ابومسلم برگردم و به فوتبال مشهد كمك كنم.

وي تصريح كرد: دلم براي مشهد و ابومسلم تنگ شده است و تازه الآن متوجه ميزان علاقه خود به ابومسلم شده‌ام.

انتهاي پيام
 سه شنبه 12 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 419]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن