تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815411457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شرح ارائه خدمات و ايمن سازي راههاي استان كرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شرح ارائه خدمات و ايمن سازي راههاي استان كرمانشاه
كرمانشاه ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : مديركل حمل ونقل و پايانه هاي استان كرمانشاه درجمع خبرنگاران گفت : باتوجه به اينكه نزديك به 90 درصد از حمل ونقل كشور به صورت جاده اي است ارائه خدمات و ايمن سازي راه ها جزو ضروريات است و بايد در جهت تقويت اين بخش تلاش كنيم .
محمدرضا بني عامريان افزود : حمل ونقل و ارتباطات يكي از مهم ترين نيازهاي بشر در تمام اعصار بوده و همواره جز مظاهر تمدن به شمار مي رفته چرا كه توسعه حمل ونقل زيربناي توسعه در تمام سطوح اقتصادي وخدماتي است .
بني عامريان تصريح كرد : باتوجه به مرزي بودن استان كرمانشاه و دارا بودن بزرگ ترين پايگاه مرزي كشور ما را بر اين امر وا مي دارد كه از اين موقعيت طبيعي و استراتژيك اقتصادي به صورت درست و مطلوبي در جهت توسعه استان و كشور استفاده كنيم .
مديركل حمل ونقل و پايانه هاي استان در ادامه گفت : دولت نهم در جهت توزيع عادلانه ثروت و كاهش تبعات بيكاري به ويژه در قشر جوان طي سه سال گذشته با بسيج كليه منابع و امكانات و جذب 554 ميليارد ريال اعتبار در قالب بنگاههاي اقتصادي زودبازده براي 2 هزار و 334 نفر در استان شغل ايجاد شده است .
وي افزود : در جهت توسعه حمل و نقل جاده اي به منظور جذب سرمايه گذاري بخش خصوصي احداث مجتمع هاي خدماتي رفاهي بين راهي از يك مورد در سال 84 به 10 مورد تا پايان سه ماهه اول سال 87 افزايش داشته ايم .
بني عامريان تصريح كرد : طي سه سال گذشته تا پايان خرداد ماه 87 ميزان جابه جايي مسافر در استان 46 ميليون و 724 هزار نفر و جابه جايي كالا 19 ميليون و 52 هزار تن بوده است .
مديركل حمل ونقل و پايانه هاي استان از كاهش 32 درصدي تصادفات و تلفات جاده اي در استان كرمانشاه خبر داد و گفت : افزايش نسبت كنترل و نظارت جاده اي افزايش دوربين هاي كنترل سرعت افزايش پايگاههاي امداد و نجات جاده اي تاسيس مراكز امداد خودرو آموزش ايمني رانندگان و متصديان امر حمل و نقل آموزش ايمني سازي دانش آموزان مدارس حاشيه جاده ها و ايمن سازي جاده ها و بالا رفتن فرهنگ رانندگي از جمله علل كاهش تصادفات و تبعات آن در استان است .
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن