تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821216971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تازه ها


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تازه ها
يك گروه ايراني 450 سايت رژيم صهيونيستي را هك كرد
يك گروه اينترنتي ايراني به نام « جهادگران مجازي » اعلام كرد كه در مجموعه عمليات هاي اخير خود 450 سايت اينترنتي رژيم صهيونيستي را هك كرده است و اكنون به ده ها سرور اين رژيم دسترسي دارد. يك عضو گروه جهادگران مجازي با اعلام اين خبر گفت : عمليات هك سايت هاي صهيونيستي را از ابتداي تيرماه جاري شروع كرديم و قرار بر اين بود تا پايان ماه تعداد اين سايت ها را به 40 برسانيم اما امروز اعلام مي كنيم علاوه بر هك شدن 450 سايت صهيونيستي به چندين سرور متعلق به رژيم اشغالگر قدس دسترسي پيدا كرده ايم . وي با بيان اينكه جهاد ما جهاد تدافعي است افزود : به همين خاطر فعلا فقط به اين سرورها دسترسي داريم اما در موقع مقتضي و در صورت كوچكترين حماقت اسراييل در تهديد نظامي يا سياسي همه سايت هاي زيرمجموعه اين سرورها را كه بيش از صدها سايت هستند هك خواهيم كرد. اين عضو جهادگران مجازي با اشاره به اينكه اكنون ما به تمامي سايت هاي وزارتخانه هاي رژيم صهيونيستي نيز دسترسي كامل داريم تاكيد كرد : اكثر سايت هاي در دسترس را پايگاه هاي دانشگاهي و سايت هاي متعلق به وزارتخانه هاي رژيم صهيونيستي و سايت هاي نظامي تشكيل مي دهند كه با هك شدن آنها ضربه سختي بر پيكره سيستم هاي اينترنتي اسرائيل وارد خواهد شد. گروه جهاد مجازي كه پيش از اين عمليات هاي خود را به روح شهيد « عماد مغنيه » تقديم مي كرد اعلام كرده است كه اين عمليات ها را تا محو كامل اين « غده هاي سرطاني » ادامه خواهد داد.
بي .بي .سي : رابطه رو به رشد ايران ـ بوليوي خشم آمريكا را برانگيخته است
شبكه خبري « بي .بي .سي » در گزارشي پيرامون سفر رئيس جمهور بوليوي به تهران نوشت : از نظر ايوو مورالس رييس جمهور بوليوي كشور وي و ايران « دو كشور دوست و انقلابي » بوده كه در حال تقويت روابط شان هستند. براساس اين گزارش پس از وام مقدماتي كه ايران در سال گذشته و در زمان سفر احمدي نژاد به بوليوي پرداخت كرد در هفته جاري تاييد شد كه ظرف پنج سال آينده ايران قصد دارد 1 1 ميليارد دلار در بوليوي سرمايه گذاري كند . اين ميزان براي تقويت روابط اقتصادي و كشاورزي دو جانبه از كارخانه هاي غني سازي شير گرفته تا ايستگاه هاي راديويي و تلويزيوني و سرمايه گذاري در بخش هيدروكربن و توليد برق از آب به كار گرفته خواهد شد. رابطه ي رو به رشد اين دو دولت باعث تعجب و خشم آمريكا شده است كه به نفوذ ايران در حيات خلوتش نظر مساعدي ندارد. بي .بي .سي مدعي شد كه از نظر برخي تحليلگران ايران به دنبال به دست گرفتن كنترل ژئوپولتيك آمريكاي لاتين با كمك هوگو چاوز رييس جمهور چپ گراي ونزوئلا است كه متحد بي چون و چراي مورالس است .
عمليات سرويس امنيتي هلند در ايران
) در حال اجراي يك عمليات فوق سري در ايران است اما به دليل AIVD يك روزنامه هلندي مي نويسد : « سرويس امنيتي هلند ( برخي طرح هاي آمريكا براي حمله به ايران متوقف شده است » . به گزارش روزنامه « دي تلگراف » هدف اين عمليات فوق سري خرابكاري و نفوذ در صنايع موشكي جمهوري اسلامي ايران بوده است . اين روزنامه سرشناس هلندي مدعي شده اين عمليات كه فوق العاده موفق ارزيابي مي شد به تازگي به دليل قوت گرفتن حمله آمريكا به ايران از راه هوايي و اين كه اماكني كه هدف خرابكاري هلندي ها بوده است نيز مورد حمله واقع خواهد شد متوقف گرديد. دي تلگراف در ادامه ادعا مي كند : « يكي از ماموران درگير در اين عمليات كه موفق به نفوذ در يكي از صنايع نظامي ايران شده بود به تازگي به هلند فراخوانده شد زيرا در هفته هاي آتي آمريكا تصميم خواهد گرفت تا با هواپيماهاي بدون سرنشين به ايران حمله كند » . اين روزنامه با اشاره به اشتراك گذاشتن اطلاعات هلند از صنايع ايران به سيا اهداف بالقوه حمله آمريكا را علاوه بر تاسيسات هسته اي تاسيسات نظامي كه ماموران هلندي به آنها نفوذ كرده اند مي داند! اين مقاله به وسيله « جوست دي هاس » كه به خاطر ارتباط خود با منابع امنيتي جهان مشهور است نوشته شده است . » شركت ارتباطات سيار : پيگيري پيامك هاي ضد انقلابي بر عهده دستگاه امنيتي است
در خبرها آمده بود به تازگي گروهك تروريستي منافقين اقدام به فرستادن پيامك هايي به تلفن هاي همراه هموطنان ايراني كرده است كه به جاي شماره ارسال كننده پيامك در بخش فرستنده نام سردسته اين گروه منافق جايگزين شده است . در همين رابطه ; مدير روابط عمومي شركت ارتباطات سيار از ارسال اين گونه پيامك ها كه حاوي موضوعات سياسي از سوي گروهكهاي منافق در خارج از كشور است اظهار بي اطلاعي كرد و گفت : اين موضوع به وزارت اطلاعات مربوط مي شود و ارتباطي با شركت ارتباطات سيار ندارد. عباسعلي ابوالفضلي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان افزود : با توجه به قوانيني كه براي اپراتورهاي تلفن همراه تدوين شده هرگونه كشف مزاحمت و پيگيري پيامكها و تماسهايي كه از جانب برخي افراد سودجو صورت مي گيرد تنها از طريق شكايت خود افراد و پيگيري مراجع قضايي صورت مي گيرد و شركت ارتباطات سيار تعهدي در اين زمينه نخواهد داشت . وي ادامه داد : همچنين وظيفه شركت ارتباطات سيار پيگيري مزاحمت هايي است كه افراد گاهي يا به طور عمد براي ديگر مشتركان ايجاد مي كنند و به همين دليل امكان پيگيري پيامك هاي تبليغاتي و با محتواي خاص مربوط به اين شركت نيست .
نيويورك تايمز : آمريكا در عراق به حداقل ها قانع شده است
روزنامه نيويورك تايمز نوشت : كار آمريكا در عراق به جايي رسيده كه بعد از هزينه كردن تقريبا 700 ميليارد دلار حتي به اين هم راضي است كه بتواند بعداز خروج از عراق يك دولت مركزي را كه در حاشيه مشغول انجام وظيفه باشد در اين كشور باقي گذارد. نيويورك تايمز افزود : جورج بوش رئيس جمهور آمريكا كه همواره به موضوع تعيين جدول زماني خروج نيروهاي آمريكايي از عراق بي اعتنايي مي كرد حال در اين زمينه با رهبران عراق همراه شده است رهبران عراق از بوش مي خواهند كه در ازاي اعطاي امتياز قانوني شدن حضور ممتد نظامي آمريكا در كشورشان با تعيين ضرب الاجل خروج موافقت كند. به نوشته نيويورك تايمز رهبران عراق حداقل در يك مورد با آمريكا موافقند اينكه مي خواهند آمريكا از كشورشان برود هرچه زودتر بهتر.
تدابير شهرداري براي ممنوعيت استفاده از تلفن همراه در بوستان بانوان
شهرداري تهران تدابيري شديدي را براي كنترل گوشي هاي تلفن همراه در پارك مختص بانوان آغاز كرد. درپي اخبار منتشره در خصوص انتشار بلوتوث بوستان بانوان محمد هادي موذن مشاور عالي شهردار تهران گفت : از روز گذشته شهرداري تهران اقدامات شديد امنيتي را در اين زمينه انجام و به شدت با متخلفان برخورد خواهد كرد. وي ادامه داد : تدابير لازم را در اين خصوص انجام داده و اميدواريم مشكلي براي شهروندان ايجاد نشود. بوستان بهشت مادران كه در تپه هاي عباس آباد واقع شده است . اين بوستان با هدف راحتي و آرامش زنان ساخته شده و اداره تمام امور در بوستان توسط بانوان انجام مي شود. دور تا دور بوستان بهشت مادران احاطه شده تا بانوان به راحتي بتوانند در اين بوستان بدون حجاب رايج در جامعه فعاليت كنند.
توصيه معاون اوباما به « مصالحه » اسرائيل با ايران
برخي منابع از توصيه معاون باراك اوباما به برخي مقامات يهودي براي « مصالحه با ايران » خبر مي دهند. به گزارش از هاآرتص « جو بايدن » معاون باراك اوباما نامزد دمكرات ها در انتخابات رياست جمهوري در جريان مذاكره خود با برخي سران اسرائيلي پشت درب هاي بسته آنها را به وفق دادن خود به ايران هسته اي » فراخواند كه با تعجب آنان روبرو شد. هم چنين راديو ارتش اسرائيل نيز از مخالفت بايدن با « گشودن يك جبهه نظامي و ديپلماتيك ديگر » خبر داد. بنابراين گزارش بايدن مي گويد : « اسرائيل بايد خودش را با ايران هسته اي شده وفق دهد و مصالحه كند. من به تاثير تحريم هاي اقتصادي شك دارم و مخالف گشودن يك جبهه نظامي و ديپلماتيك ديگر هستم . » سال گذشته بايدن در گفت و گويي با تلويزيون آمريكايي « شالوم » وابسته به يهوديان گفت : « من صهيونيستم . شما نبايد يهودي باشيد تا صهيونيست باشيد. اسرائيل تنها حامي آمريكا در منطقه است . و حضور اين حامي استراتژيك در منطقه يعني نياز كمتر آمريكا به پايگاه ها و نيروهاي نظامي . » بايدن كه هم اكنون رئيس كميته روابط خارجي سناي آمريكا نيز مي باشد از حاميان جدي لابي اسرائيل در آمريكا شناخته مي شود; يكي از دلايل انتخاب وي بعنوان معاون باراك اوباما نيز جلب آراي يهوديان آمريكا بوده است .
درخواست محاكمه مشايي به جرم اقدام عليه امنيت ملي
يكي از نمايندگان استان آذربايجان غربي در واكنش به اظهارات اخير معاون رئيس جمهور درباره اين استان گفت : اظهارات مشايي مصداق اقدام عليه امنيت ملي است و وي بايد به اين اتهام محاكمه شود. سيد سلمان ذاكر كه با خبرگزاري مهر گفتگو مي كرد با بيان اينكه نمايندگان اروميه با نگارش نامه اي خطاب به رئيس مجلس شوراي اسلامي خواستار پيگيري حقوقي اظهارات معاون رئيس جمهور هستند تصريح كرد : يكي از طرحهاي دشمنان براي مقابله با نظام اسلامي به جان هم انداختن قوميتها است و اگر كسي اظهارات اخير مشايي مبني بر اينكه آذربايجان جزئي از سرزمين كردستان است را بر زبان مي راند قطعا متهم سياسي تلقي مي شد و مورد محاكمه قرار مي گرفت . عضو كميسيون حقوقي و قضايي مجلس هشتم ادامه داد : اظهارات اخير مشايي درست همان چيزي است كه سالهاي سال ضد انقلاب و منافقين مطرح مي كردند و ما ضمن محكوم كردن اين سخنان اعلام مي كنيم كه با همه اقوام همزيستي مسالمت آميز داريم اما قائل به مرز استاني هستيم و اجازه تحقق خواسته دشمنان را نخواهيم داد. نماينده مردم اروميه در مجلس هشتم با بيان اينكه نمايندگان استان آذربايجان غربي به اظهارت مشايي معترض هستند اظهارداشت : در نامه اي كه به رئيس مجلس نوشته شده درخواست كرده ايم كه از طريق كميسيون امنيت ملي گفته هاي مشايي بررسي شود چرا كه اين سخنان با تاريخ و واقعيتهاي موجود مخالفت و مغايرت دارد. وي تاكيد كرد : مشايي يك بحث چالش برانگيز مطرح كرده و نمايندگان به جد اعتراض خود به اين سخنان را دنبال مي كنند.
شايعه كودتاي نافرجام در عربستان
برخي منابع امنيتي در عربستان از وقوع كودتايي نافرجام در اين كشور خبر دادند. اين كودتا قرار بود چند روز پيش توسط تعدادي از فرماندهان بلندپايه ارتش عربستان عليه تعداد ديگري از فرماندهان ارتش كه از نزديكان و هواداران سرسخت خاندان سلطنتي « آل سعود » هستند انجام گيرد. به گزارش سايت « جهان » اين منابع امنيتي افزودند : كودتاي طراحي شده توسط فرمانده هان بلندپايه ارتش كه قرار بود با كمك تعدادي از نيروهاي گارد ويژه پادشاهي عربستان انجام شود توسط نيروهاي امنيتي خنثي شد. اين منابع گفتند كودتا با حمايت و پشتيباني يكي از اعضاي خاندان « آل سعود » انجام گرفت و اين به معني آن است كه اختلاف داخلي در درون اين خاندان وجود دارد. به گفته منابع امنيتي سرتيپ « احمد معياض الزهراني » كه از افسران گارد پادشاهي در منطقه رياض است با طراحي و همكاري يكي از اعضاي خاندان سلطنتي به برنامه ريزي و مذاكره با برخي از افسران اقدام كرده و گروهي همفكر متشكل از 150 افسر را گردهم آورده بود . تمامي اين 150 افسر به اتهام طراحي و همكاري براي كودتا به دادگاه نظامي اين كشور فراخوانده شدند.
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن