تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815453803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدل جدید ماشین بیش فعال هوندا !


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان:
[تصویر: Multimedia%5Cpics%5C1389%5C9%5CEconomy%5C7.jpg]

هوندا از جدیدترین خودروی مفهومی خود در نمایشگاه لس‌آنجلس رونمایی کرد. خودرویی که به گفته مسوولان هوندا مخصوص افراد بیش فعال است!


به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام دومین خودروساز بزرگ ژاپن مردم در شهرهای بزرگ زندگی پرمشغله و سختی دارند و این افراد نیاز به خودروی چندمنظوره‌ای دارند تا پاسخگوی نیازهای روزمره آن‌ها باشد.
بر این اساس هوندا از جدیدترین خودرو خود با نام ایر کانسپت در نمایشگاه لس‌آنجلس رونمایی کرد که خودروی ویژه‌ای برای زندگی در شهرهای پرجمعیت و افراد پرمشغله و بیش فعال است.
خودروسازان ژاپنی در تلاشند تا دو عامل دوستدار محیط زیست بودن و طراحی جذاب را در خودروهای تولیدیشان رعایت کنند.

محصول جدید هوندا از سیستم رانندگی پنوماتیک بهره‌مند است. این خودروی برقی با یک بار شارژ قادر است مسافتی معادل ۱۶۰ کیلومتر را بپیماید.

هوندا میزان آلایندگی این خودرو را صفر اعلام کرده است. کل بدنه این خودروی مفهومی از پلیمر ترکیبی از سبزی ساخته شده است. هوندا مدعی شده که این خودرو تنها ۳۶۳ کیلوگرم وزن دارد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن