تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812822531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دنياي ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: دنياي ورزش
"غول آرام اهواز" در راه ممفيس
كنفدراسيون بسكتبال آسيا در گزارشي به تحليل و بررسي حضور حامد حدادي در NBA پرداخته است. در اين گزارش از حامد حدادي به عنوان طرفدار ويژه تيم زير 18 سال ايران در مسابقات قهرماني آسيا ياد شده و آورده است: «به طور واضح، حدادي محبوب هواداران است و تقريبا نزد هر فردي در ورزشگاه آزادي عزيز است، ورزشگاهي كه حدادي از آنجا به بسكتبال آسيا معرفي شد. او در سال 2004 به همراه جابر روزبهاني تيم زير بيست سال ايران را به قهرماني آسيا رساند.» دادي به خبرنگار كنفدراسيون آسيا گفت: «اين رويايي بود كه به حقيقت پيوست. بازي در NBA هميشه روياي من بوده است و اين يك فرصت در تمام زندگي يك بسكتباليست است. حالا نوبت من است كه از اين فرصت نهايت استفاده را ببرم.» اين بازيكن 23 ساله به ساير پيشنهادهاي خود اشاره كرد و گفت: «با آتلانتا هاوكز به طور آزمايشي تمرين كردم و پيشنهادي هم از ميامي داشتم اما، ممفيس را انتخاب كردم چون مي خواهم بازي كنم نه اينكه فقط روي نيكمت بنشينم.» هم چنين رايكو ترومن سرمربي تيم ملي بسكتبال ايران گفت: «براي بازي كردن در ممفيس فشار زيادي روي بازيكن نيست و اين به حدادي كمك مي كند تا بهتر با شرايط كنار بيايد. به طور حتم اين دستاورد بزرگي براي بسكتبال ايران است. حدادي يك مهره حياتي براي دفاع از قهرماني آسيا در سال آينده و همچنين مسابقات جهاني 2010 تركيه است.» هم چنين حدادي يك جمله مخصوص براي محمود مشحون رئيس فدراسيون ايران دارد:«او بيشتر از يك پدر براي من است. او به من خيلي علاقه مند است و من بيشترين احترام ها را براي او قائلم. من نه تنها در بسكتبال بلكه در هر چيز زندگي ام از او الگو مي گيرم. هم چنين از مربي ام سعيد فتحي و مهران شاهين طبع به خاطر آنچه كه براي من انجم دادند تشكر مي كنم. البته نمي توانم كلمه اي براي تشكر از والدينم پيدا كنم.» حدادي به عنوان نخستين بسكتباليست از منطقه غرب آسيا كه به NBA راه پيدا مي كند، حدادي به نمادي در بين هزاران جوان در غرب آسيا تبديل شده است. "غول آرام اهواز" راه طولاني را تا به اينجا پيموده است.

پيشنهاد قزاقستان، قطر و ژاپن به مربي ايراني
مسوولان تيم هاي قزاقستان، قطر و ژاپن به سرمربي ايراني تيم پاكستان پيشنهاد همكاري دارند پس از نمايش مطلوب و درخشش بازيكنان تيم جوانان پاكستان كه كسب مدال برنز مسابقات تهران را براي آنها دربرداشت، "علي معمري" مربي باسابقه ايران مورد توجه برخي تيم هاي حاضر قرار گرفت. دست اندركاران تيم هاي قزاقستان و قطر در جريان مسابقات و مسئول تيم ژاپن پس از پايان رقابت هاي جام چهاردهم از "معمري" خواستند تا شرايط انجام همكاري دوجانبه را مورد بررسي قرار دهد. از سوي ديگر پاكستان تيم تحت هدايت وي نيز پيشنهاد عقد قرارداد چهارساله را به معمري داده است.معمري از مسئولان تيم هاي مذكور خواسته است تا پس از پايان مسابقات پارالمپيك پكن درخصوص پيشنهاد همكاري و يا تمديد قرارداد با تيم پاكستان اعلام نظر كند.

بايد با پليس به دنبال آنها مي رفتيم؟ !
مدير مركز سنجش آكادمي ملي المپيك گفت: آكادمي همه امكانات را فراهم كرده بود اما، وقتي تيم كشتي از اين مركز استقبال نمي كند، كميته ملي المپيك چه كار مي تواند بكند پيمان فخري در خصوص آمادگي جسماني ورزشكاران اعزامي ايران به المپيك پكن اظهار كرد: آكادمي ملي المپيك امكانات نرم افزاري و سخت افزاري بسياري را براي سنجش فاكتورهاي آمادگي جسماني ورزشكاران تدارك ديده است اما، با وجود اين امكانات استقبال چنداني از تيم هاي اعزامي به پكن نديديم. وي تاكيد كرد: يكي از تيم هايي كه از اين مركز استقبال كرد، تيم تكواندو بود. اين تيم هفت بار به آكادمي ملي المپيك مراجعه كرد و نتايج تست ها، حاكي از شرايط خوب جسماني ورزشكاران اين رشته بود. وي ابراز تاسف كرد و گفت: تيم كشتي تنها يك بار به اين مركز مراجعه كرد و يك تست نيمه داد و بلافاصله تيم را جمع كردند و منتظر نتيجه نماندند. فخري تاكيد كرد: ما نهايت تلاش خود را به كار گرفتيم و امكانات را آماده كرديم اما، متاسفانه از آن استقبالي نشد. حالا همه به دنبال مقصر مي گردند. مگر كميته ملي المپيك چه كم گذاشته است؟ بايد با پليس به دنبال ورزشكاران مي رفتيم تا تست بدهند؟ چه طور برخي تيم ها مراجعه كرده و تست دادند و خوب هم نتيجه گرفتند.

شركت نكردن تيم كشتي در تست ها صحت ندارد
مسوول كميته بدنسازي فدراسيون كشتي گفت: شركت نكردن تيم كشتي در تست هاي قابليت جسماني صحت ندارد. دكتر بهمن ميرزايي مسئول كميته بدنسازي فدراسيون كشتي، اظهار كرد: سه تا چهار مرحله از كشتي گيران تست آمادگي جسماني گرفته شده كه شيب ملايم بهبود قابليت جسماني آنها مشخص است. وي ادامه داد: آخرين مرحله تستي هم كه از كشتي گيران گرفته شد به سه هفته قبل از المپيك بازمي گردد كه نتايج آن را از آقاي "تيماجي" جانشين دكتر بهرامي نژاد دريافت كرديم و اگر فردي از اين موضوع اطلاع ندارد دليلي بر اين نمي شود كه كشتي گيران تست نداده اند. مسوول كميته بدنسازي فدراسيون كشتي همچنين گفت: نتايج تمامي تست ها به خصوص در بخش تجزيه گاز كه آزموني مستقيم و معتبر است در آكادمي وجود دارد. دكتر ميرزايي در پايان گفت: اگر عده اي مي خواهند با سو» استفاده، افكار عمومي را به راه غلط ببرند، كاري غير اخلاقي انجام مي دهند. همچنين نبايد بدون كارشناسي تخصصي، عده اي خاص را محكوم كنيم چرا كه با اين كارها نه تنها پيشرفت نمي كنيم، بلكه اين چند سال پيش رو تا المپيك 2012 را هم از دست مي دهيم. بايد از اظهارنظرهاي غير تخصصي اجتناب كرد و با كارشناسي هاي دقيق عيب ها را پيدا كنيم.

در رده هاي پايه فراتر از آسيا هستيم
سرمربي تيم ملي واليبال جوانان ايران پس از پايان رقابت هاي چهاردهمين دوره جوانان آسيا كه به قهرماني تيم ايران انجاميد، گفت: من كمترين نقش را در كسب مدال طلا داشتم اما، مهمترين عامل ثبات تيم ايران در جريان اين دوره از مسابقات بود. مصطفي كارخانه اظهار كرد: هفت بازي سخت و سنگين را در طول مدت مسابقات انجام داديم و با تلاش گروهي بازيكنان و اعضاي كادرفني و جامعه واليبال توانستيم با كسب هفت پيروزي شايستگي هايمان را به اثبات برسانيم. ما كار سخت و طولاني را طي پنج ماه اخير پشت سر گذاشتيم و طبعا حالا بايد از كسب اين عنوان خوشحال و راضي باشيم. وي با بيان اينكه حاصل انجام يك كار گروهي چيزي جز قهرماني نيست، تصريح كرد: ما براي هر بازي يك برنامه و استراتژي خاص داشتيم، گرچه براي انجام هر بازي تنها يك شب و يك روز وقت بود اما، با حداكثر تلاش در راه رسيدن به قهرماني از هيچ كوششي فروگذار نكرديم. كارخانه در پايان از نيازهاي اين تيم براي شركت در مسابقات بين المللي آينده ياد كرد و گفت: ما از اين به بعد تا شروع مسابقات جهاني جوانان يكسال زمان داريم، به شخصه از فدراسيون واليبال مي خواهم كه ما و اعضاي تيم را فراموش نكند. "داورزني" به عنوان رئيس فدراسيون بايد پيگير بازي اعضاي اين تيم در مسابقات ليگ برتر باشد تا آنها با قرار گرفتن در شرايط مسابقه پخته و باتجربه شوند. ما بايد باور كنيم كه فراتر از آسيا هستيم و گواه اين امر هم قهرماني در مسابقاتي است كه به نظر من طي 14، 15 سال اخير به لحاظ كيفي كم سابقه بوده است.

نكونام و شجاعي مجريان ايده هاي سيگاندا
درخشش لژيونرهاي ايراني اوساسونا اين تيم را در قدم اول لاليگا، از شكست خانگي نجات داد. نفوذ كم نظير مسعود شجاعي در محوطه جريمه و گرفتن يك پنالتي براي اوساسونا از او چهره اي بسيار محبوب در ميان هواداران ساخت. وي با حركتي مثال زدني وارد مجوطه جريمه ويارئال شد و مدافعين حريف را به واكنش مجبور كرد. جواد نكونام ديگر ايراني اوساسونا نيز اين حركت زيبا را به سرانجام رساند و با ضربه پنالتي گل تساوي را براي تيم اول منطقه پامپلونا به ثمر رساند. هواداران اوساسونا ساعت ها پس از اتمام بازي با وجود تساوي خانگي در خيابان هاي اطراف رينو دناوارا جشن گرفتند و پيراهن شجاعي و نكونام بيشترين فروش را پس از بازي در ميان هواداران داشت. وب سايت اوساسونا در گزارش خود از اين بازي نوشت: قدم اول براي ما خيلي مهم بود و بايد حساب شده بر داشته مي شد. بازيكنان نيز كمي محتاط عمل كردند كه منطقي به نظر مي رسيد.

دژاگه نمره 5.3 گرفت
مهاجم ايراني تيم ولفسبورگ بخاطر گلزني به تيم اينتراخت فرانكفورت با نمره اي نسبتا خوب مواجه شد.اشكان دژاگه كه در بازي مقابل اينتراخت از هفته سوم بوندس ليگا آلمان گل دوم تيمش را در تساوي 2 بر 2 به ثمر رساند، از سوي نشريه كيكر نمره 5.3 دريافت كرد. گرافيت بازيكن خط حمله ولفسبورگ بهترين بازيكن ميدان بود كه نمره 5.2 دريافت كرد. در اين بازي مهدي مهدوي كيا، بازيكن ايراني تيم اينتراخت فرانكفورت بطوركامل روي نيمكت نشست و بخت حضور در ميدان را نيافت تا نمره اي دريافت كند. درنظام ارزش گذاري اين نشريه بهترين نمره يك و ضعيف ترين نمره 6 است

شكوري مصاحبه عليه كميته انضباطي را تكذيب كرد
مدافع تيم فوتبال استقلال با ارائه نامه به كميته انضباطي فدراسيون مصاحبه عليه اين كميته را تكذيب كرد. كميته انضباطي به هادي شكوري اعلام كرده بود در صورتي براي او راي صادر مي كند كه وي مصاحبه عليه اين كميته را تكذيب كند; اما اين بازيكن اعلام كرده بود هرگز عليه اين كميته مصاحبه اي انجام نداده كه بخواهد آن را تكذيب كند. در همين راستا كميته انضباطي به مطلب چاپ شده در يكي از روزنامه ها كه مصاحبه شكوري در آن قرار داشت استناد كرد. در اين مصاحبه از قول شكوري اعلام شد كميته انضباطي براي عرض اندام، وي را احضار كرده است. مدافع استقلال اين مصاحبه را روز گذشته با ارسال نامه اي رسمي به كميته انضباطي تكذيب كرد. وي و كادر فني استقلال منتظر راي كميته انضباطي هستند.

روته مولر به آلمان باز مي گردد
مشاور سرمربي تيم ملي فوتبال با پايان اردوي تيم ملي در كيش به كشور خود باز مي گردد. اريش روته مولر كه براي مشاوره دادن به علي دايي به ايران آمده و همراه تيم ملي به كيش رفته است، امشب به آلمان باز مي گردد. اين مدرس كه تا پايان سال 2008 با فدراسيون آلمان قرارداد دارد، نمي تواند در حال حاضر با فدراسيون ايران قراداد رسمي امضا كند و به همين دليل از او به عنوان مشاور علي دايي نام برده مي شود. فردا عصر كه اردوي تيم ملي در كيش به پايان مي رسد، او نيز به كشور خود باز مي گردد و همراه تيم ملي به عربستان نخواهد رفت.

هاشميان نمره 5 گرفت
مهاجم ايراني تيم بوخوم در هفته سوم بوندس ليگا با نمره بازي ضعيف روبرو شد.هفته نامه كيكر درتازه ترين شماره خود به بازي وحيد هاشميان در ديدار با شالكه نمره 5 داد دراين بازي مارسل كولر، سرمربي بوخوم از وجود هاشميان در تركيب اصلي استفاده كرد; اما مهاجم فصل قبل هانوفر كه امسال به بوخوم بازگشته است، قادر به گشودن دروازه تيم ميزبان نشد. بهترين بازيكن تيم بوخوم در اين جدال فرناندز، دروازه بان تيم بود كه مقابل حملات خطرناك شالكه ايستادگي كرد و به اين خاطر نمره 2 دريافت داشت.

فدراسيون به دنبال حل مشكل خروجي نوري و غلام نژاد
فدراسيون فوتبال به دنبال حل مشكل خروجي 2 ملي پوش براي سفر به عربستان است. فدراسيون پس از صادر شدن رواديد بازيكنان به دنبال حل مشكل خروجي شماري از بازيكناني است كه به دليل سربازي با مشكل خروجي روبرو هستند. در همين راستا مشكل احسان حاج صفي كه محصل است، حل شد; اما محمد نوري و مجيد غلام نژاد به دليل خدمت سربازي، مشكل خروجي دارند و احمد ابراهيمي در حال رسيدگي به اين مسئله است. سرپرست تيم ملي به دليل رفع و رجوع همين مشكلات اردوي تيم ملي در كيش را ترك كرد و به تهران بازگشت.

براي پيروزي به گلزني طالب لو هم اميدواريم
مربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: كسب پيروزي مهمتر از گلزني مهاجمان است و در اين راه، به گلزني طالب لو هم اميدواريم.اميد طيري اظهار داشت: اكنون همه مي دانند كه هر چقدر فضاها بسته شود، بازي سخت تر خواهد شد. ديگر نفراتي مثل مارادونا در فوتبال پيدا نمي شوند كه بتوانند 6 بازيكن را دريبل بزنند و اقدام به گلزني كنند. مربي تيم استقلال خاطر نشان ساخت: در استقلال مهم نيست چه بازيكني دروازه حريف را باز مي كند. حاضريم وحيد طالب لو گلزني كند; اما سه امتياز بازي را كسب كنيم. البته همه دوست دارند كه وقتي مهاجمان از ساير بازيكنان به دروازه حريف نزديك تر هستند، بيشتر گلزني كنند.

احتمال حضور كريمي در استقلال
جلالي مدير برنامه هاي علي كريمي گفت: "احتمال حضور اين بازيكن در استقلال وجود دارد." مدير برنامه هاي علي كريميپس از حضور بر سر تمرين استقلال، گفت: " من هميشه به رفقايم سر مي زنم. من و امير قلعه نوعي از دوستان قديمي هستيم و ايشان هر زمان به دبي سفر مي كند پيش ما مي آيد. اما مساله علي كريمي و حضور او در استقلال سر و صداي زيادي را به وجود آورده است. جلالي دراين گفت: "من به خاطر اين موضوع به تمرين استقلال نرفته بودم، اما حضور كريمي در استقلال هم اصلا بعيد نيست. وقتي شما مي خواهيد به سفر برويد، اگر بليت هواپيما پيدا نكنيد مجبور هستيد با قطار يا اتوبوس اين مسير را طي كنيد."

مقصر بودم
دروازبان ملي پوش رئال مادريد گفت: متاسفانه هماهنگي لازم ميان من و مدافعين وجود نداشت و روي هر 2 گل دريافتي مقصر بودم. ايكر كاسياس گفت: بايد بگويم كه مقصر هستم. بايد درست جايگيري مي كردم و اين 2 اشتباه قابل چشم پوشي نيست. وي ادامه داد: از هواداران عذرخواهي مي كنم و اطمينان دارم در هفته هاي آينده جبران خواهم كرد. كاسياس افزود: رئال مادريد موقعيت هاي فراواني را از دست داد. 2 بار توپ را به تير دروازه حريف كوبيديم و خيلي بد شانس بوديم كه طلسم ريازور اين بار هم شكسته نشد.

پاوليوچنكو در تاتنهام
"رومن پاوليوچنكو قرارداد نهايي خود با باشگاه تاتنهام را به امضا رساند. پاوليوچنكو مهاجم 26 ساله تيم ملي فوتبال روسيه و باشگاه اسپارتاك مسكو مبلغ قراردادش با تاتنهام را 8 13/ ميليون پوند عنوان كرد. پاوليوچنكو درباره انتقال به تاتنهام گفت: همه چيز خيلي سريع رخ داد و من حتي نتوانستم با هم تيمي هايم خداحافظي كنم. وي افزود: در ابتدا نمي توانستم درباره رفتن به انگليس تصميم قاطعانه بگيرم. يك روز نظرم مثبت بود و يك روز منفي. تنها چيزي كه مانع از رفتن من مي شد خانواده ام بود اما حالا تمامي ترديدهايم را پشت سر گذاشته ام و تصميم گرفتم با تاتنهام قرارداد به امضا برسانم.
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 491]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن