تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803091722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهايي از راديو


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: خبرهايي از راديو
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

*زهرا پورقربان مهمان گفت‌وگو با ادبيات

زهرا پورقربان نويسنده و رمان‌نويس از سه‌شنبه شب ‌١٢ شهريور مهمان برنامه ‌گفتگو با ادبيات است.

به گزارش ايسنا به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني راديو فرهنگ، برنامه گفتگو با ادبيات كاري از گروه فرهنگ و ادب شبكه راديويي فرهنگ است. اين برنامه از سه‌شنبه شب ‌١٢ شهريور به مدت ‌٣ شب ميزبان زهرا پورقربان نويسنده و رمان‌نويس است. موضوع گفتگوي اين برنامه، رمان «با شما كه رودروايسي ندارم» از انتشارات افرا تازه‌ترين اثر زهرا قربان‌پور است. گفتني است اين رمان زندگي‌نامه زهرا قربان‌پور را روايت مي‌كند و يكي از ويژگي‌هاي آن شهامت در تأليف و صراحت و صداقت نويسنده است. يادآور مي‌شود گفتگو با ادبيات به سردبيري و اجراي محسن حكيم‌معاني و تهيه‌كنندگي مژگان سهرابي ساعت ‌٢٢ و ‌٣٠از راديو فرهنگ به روي آنتن مي‌رود.

***صداي آشنا

برنامه «تنديس پيروزي» با موضوع جنگ و دفاع مقدس به معرفي شهداي انقلاب و جنگ مي‌پردازد.

به گزارش سرويس راديو ايسنا به نقل از روابط عمومي اين شبكه، اين برنامه كه از سه اپيزود «مردان ايران زمين»، «روايت عشق» و «حضوري ماندگار» تشكيل شده است، به ترتيب به بررسي زندگي‌نامه و وصيت‌نامه شهدا، خاطرات جنگ و معرفي هنرمندان دفاع مقدس در عرصه‌هاي نويسندگي، خوانندگي، شعر، تصويرگري، فيلم‌سازي و ... مي‌پردازد. تنديس پيروزي زندگي شهيدان چمران، همت، بابايي، خرازي، باكري، كلهر، ستاري، آب‌شناسان، زين‌الدين، و ... را به مخاطبان ايراني در خارج از كشور معرفي كرده است.

مژگان مشتاق سردبير و نويسنده ناهيد گودرزي تهيه‌كننده: نوشين تاجداري، گوينده: رضا آقا شريفيان، بازيگر برنامه: تنديس پيروزي هستند.اين برنامه هرروز ساعت ‌٢٠/٠٠ به وقت گرينويچ از گروه طرح و توليد حوزه آمريكا در شبكه جهاني صداي آشنا به نشاني اينترنتي: www.sedayeashna.ir و ماهواره هات‌برد، فركانس ‌١٢٤٣٧، قطبيت افقي و سيمبل ريت ‌٢٧٥٠٠، پخش مي‌شود.

« چهارسوق» بررسي طرح مشوق هاي صادراتي

برنامه " چهار سوق " از برنامه هاي زنده شبكه راديويي تجارت است كه با محوريت قراردادن صادرات غير نفتي مسائل روز اقتصادي و تجاري ايران و جهان را بررسي مي كند. در روز يكشنبه دوازدهم شهريور ماه اين برنامه قصد دارد طرح مشوق هاي صادراتي را به بحث و ارزيابي بگذارد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، ميهمان برنامه دارابي معاون دفترامور بنگاه هاي سازمان توسعه و تجارت است .كارشناس مجري برنامه دكتر ايزديان است. اين برنامه روزهاي فرد هفته از ساعت ‌١١:35 تا ‌١٢:55 از راديو تجارت پخش مي‌شود.

" اميد ايران " با نمايشگاه گل و گياه

برنامه " اميد ايران " از برنامه هاي زنده و روتين شبكه تجارت است كه هر روز از ساعت ‌١١:10 دقيقه پخش مي‌شود. به گزارش ايسنا، در برنامه روز سه شنبه دوازدهم شهريور نمايشگاه گل و گياه و دستاوردهاي آن بررسي مي شود . رضا مهرباني مدير عامل اتحاديه تعاونيهاي سراسري گل و گياه كشور ميهمان برنامه است . سردبير ي اين برنامه با كشاني است.

***راديو گفت‌وگو

نفت و توسعه: آيا نفت را مي توان از عوامل دستيابي به توسعه دانست؟ اين پرسشي است كه كارشناسان اقتصاد، پاسخ هاي متناقضي به آن داده و آن را از عامل اصلي تا مانع توسعه ارزيابي كرده اند.

سردبير برنامه نقد اقتصادي گفت: در دومين بخش اين برنامه با حضور دكتر سلامي، رئيس جامعه حسابداران خبره كشور و دكتر اسلامي بيدگلي، جايگاه اين ماده بر توسعه كشورها و سهم كشورهاي نفت خيز در اقتصاد جهاني مورد تحليل و بررسي قرار مي گيرد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، محمد مهدي نژآد افزود: رابطه ميان قيمت بالاي نفت و تورم در كشورهاي صادر كننده و وارد كننده نفت، سهم اين كشورها بر قيمت گذاري و جايگاه آنها در رده بندي كشورهاي جهان از ديگر موضوعات مورد بررسي در اين برنامه است.علاقه مندان به اين برنامه مي توانند آن را از راديو گفت و گو، دوشنبه ‌١١ شهريور ماه ساعت ‌٢٣ بر روي موج اف. ام رديف ‌١٠٣.9 مگاهرتز بشنوند.

رهنمودهاي رهبري و عملكرد دولت

رهنمودهاي رهبري در رابطه‌ي عملكرد دولت نهم در برنامه گفت و گوي روز راديو گفت و گو تحليل و بررسي مي‌شود.

سردبير برنامه گفت و گوي روز گفت: پيرو ديدار اعضاي هيات دولت با رهبري در هفته دولت، رهبري توصيه‌ها، انتقادات و تمجيدهايي را در خصوص دولت را از دولت نهم مطرح كردند كه به نظر مي‌رسد در صورت پايبندي دولت نهم وعمل دولت نهم به اين نكات، بازدهي و راندمان كاري اين دولت در سال آخر دوره اول دولت نهم موثر وراهگشا خواهد بود.

امير دبيري مهر خاطرنشان كرد: پيرو فرمايشات رهبري، در برنامه گفت وگوي روز دوشنبه با حضور فعالان سياسي از گروه هاي مختلف درباره راهكارهاي تحقق رهنمودهاي مقام معظم رهبري گفت وگو بحث و بررسي صورت مي گيرد.علاقه مندان به اين برنامه مي توانند آن را دوشنبه ‌١١ شهريور ماه ساعت ‌١٨ بر روي موج اف. ام رديف ‌١٠٣.9 مگاهرتز بشنوند.

راديو گفت و گو موفق به كسب رتبه برتر جشنواره نماز و نيايش شد

هادي پرگير، از برنامه سازان راديو گفت و گو موفق به دريافت كسب رتبه برتر در ميان آثار توليدي هفتمين جشنواره سراسري توليدات آثار برتر راديويي و تلويزيوني نماز و نيايش شد.

به گزارش ايسنا به نقل از واحد ارتباطات شبكه راديويي گفت و گو در اين جشنواره كه روز شنبه نهم شهريور ماه در محل سالن همايش هاي صدا و سيما برگزار شد، پرگير توانست با ساخت برنامه " لطيف نياز- سخني با خدا" به كسب اين مقام نائل شود.

در مجموع ‌٣٩٦ برنامه راديويي و تلويزيوني هفتمين جشنواره نماز و نيايش ارسال گرديد كه ‌٢٠٩ اثر آن راديويي ، ‌١١٩ اثر تلويزيوني، ‌٤٨ اثر خبري و ‌٢٠ اثر آزاد (در قالب هاي تركيبي، آنونس، نيزگرد و مسابقه، نمايش مستند و گزارشي، نماهنگ ،انيميشن و داستاني) بودند كه برنامه لطيف ترين نياز- سخني با خدا در قالب گفت و گويي موفق به كسب تنديس و لوح تقدير شد.

هولوكاست از منظر محمدعلي رامين

طرح نقد باورهاي رايج درباره هولوكاست در چند سال اخير بويژه از جانب محمود احمدي نژاد رئيس جمهوري اسلامي ايران واكنش هاي بزرگي را در جامعه ايراني و جهاني بر انگيخت .

سردبير برنامه مناظره گفت: مساله اصلي اين است كه غربي هاي معتقدند ناز ي ها در جريان جنگ دوم جهاني ميليونها يهودي را در به شكل هاي گوناگون بويژه در كور ه هاي ادم سوزي قتل عام كردند و انكار اين واقعيت تاريخي همدستي با نازيها تلقي مي شود.علاقه مندان به اين برنامه مي توانند آن را از راديو گفت و گو سه شنبه ‌١٢ شهريور ماه ساعت ‌٢١ بر روي موج اف. ام رديف ‌١٠٣.9 مگاهرتز بشنوند.

طنز راديويي در گفت و گو با جلال سميعي

برنامه طنز گفتار راديو گفت وگو با حضور جلال سميعي ويژگي هاي طنز راديويي را بررسي مي كند.

سردبير برنامه طنزگفتار گفت : جلال سميعي در اين برنامه كمدي راديويي و طنز شنيداري را تشريح و خصوصيات هر يك از آنها را مورد بحث و بررسي قرار مي دهد.

محمود فرجامي با بيان اين مطلب كه سميعي در راديو جوان سردبيري برنامه " جواني به وقت فردا" را بر عهده داشت ، خاطرنشان كرد: نقدهاي مطرح شده به اين برنامه و مقايسه آن با ديگر نمونه هاي طنز راديويي از ديگر بخش هاي اين برنامه است.علاقه مندان به اين برنامه مي توانند آن را سه شنبه ‌١٢ شهريور ماه ساعت ‌٢٣ بر روي موج اف. ام رديف ‌١٠٣.9 مگاهرتز بشنوند.

عملكرد وزارت تعاون

عملكرد وزارت تعاون، موضوع برنامه گفت و گوي روز راديو گفت وگو است كه سه شنبه ‌١٢ شهريور ماه ساعت ‌١٨ از اين شبكه راديويي پخش خواهد شد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، سردبير برنامه گفت وگوي روز گفت : در برنامه گفت وگوي روز سه شنبه به مناسبت قرار گرفتن در "هفته تعاون"، برآن شديم تا عملكرد وزارت تعاون را مورد ارزيابي قرار دهيم.

مهرداد صادقي در ادامه اظهار كرد: در اين برنامه باحضور غلامحسين حسيني نيا (معاون تحقيقات،آموزش وترويج وزارت تعاون) و عبدالمجيد غريب رضا (معاون طرح وبرنامه وزارت تعاون) به بررسي عملكرد وزارت تعاون خواهيم پرداخت.

***صداي تهران

شبكه راديويي تهران با هدف اطلاع رساني و آشنايي شهروندان با حقوق خود در جامعه بر نامه "تهران، امنيت ،زندگي" را به روي آنتن مي برد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، معصومه اسمعيل نژاد طراح "تهران، امنيت، زندگي" در توضيح برنامه گفت: با توجه به افزايش روز افزون معضلات امنيتي در جامعه و عدم اگاهي شهروندان از حقوق خود برنامه تهران امنيت زندگي را به روي آنتن مي بريم و با تهيه گزارش از سطح شهر و گفتگو با مردم پاسخگوي مسائل امنيتي آنان خواهيم بود.

وي افزود: در اين برنامه از شنبه تا چهارشنبه ميزبان يك مسئول از اين حوزه هستيم، در روزهاي شنبه اداره آگاهي، روز هاي دوشنبه پليس ‌١١٠ و روزهاي چهارشنبه پليس امنيت عمومي مهمان اين برنامه هستند كه متعاقبا مهمانان روزهاي يك شنبه و سه شنبه را اعلام خواهيم كرد.

گفتني است: با پخش اين برنامه اجراي برنامه ظهر امروز به پايان رسيد و مرتضي عسگرزاده گوينده تهران امنيت زندگي از ساعت ‌١٢:30 تا ‌١٣:30 است.

انتهاي پيام
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن