تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805529860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افتتاح طرحهاي عمراني و اقتصادي در سراسر كشور


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: افتتاح طرحهاي عمراني و اقتصادي در سراسر كشور
افتتاح 5 پروژه شهري در رودبار

لوشان - خبرنگار اطلاعات: 5 پروژه شهري به مناسبت هفته دولت در رستم‌آباد رودبار به بهره‌برداري رسيد.‌

شهردار رستم‌آباد گفت: پارك شادي رستم‌آباد، جدولگذاري بولوار مفتح، ديوار حفاظتي پشته، يك دهنه پل در كلورز و ساماندهي گلزار شهداي پشته از پروژه‌هاي افتتاح شده در اين شهر است. براي اجراي اين پروژه‌ها 922 ميليون ريال هزينه شده است.

بهره‌برداري از 5 پروژه در ورامين‌

قرچك - خبرنگار اطلاعات: پنج پروژه ورزشي، عمراني و خدماتي به مناسبت هفته دولت در ورامين به بهره‌برداري رسيد.

مهديزاده، فرماندار ورامين گفت: اين پروژه‌ها شامل: سالن ورزشي شهداي قشلاق جيتوي قرچك در زميني به مساحت 6 هزار متر مربع و زيربناي 1008 متر مربع با صرف هزينه‌اي بالغ بر 4 ميليارد ريال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبري، جايگاه سوخت گازي ‌‌CNG با صرف اعتبار 12 ميليارد ريال كه زمين آن از سوي شهرداري قرچك واگذار شده و نيز بولوار سي متري خانه كارگر با صرف 9 ميليارد ريال اعتبار است.

وي بهره‌برداري از ساختمان آتش‌نشاني شماره 2 شهرداري قرچك در باقرآباد با صرف هزينه‌اي افزون بر 25 ميليارد ريال و نيز ساخت راه روستايي مافين‌آباد قرچك با 500 ميليون ريال اعتبار توسط اداره راه و ترابري ورامين را از ديگر پروژه‌هاي بهره‌برداري شده در اين شهرستان عنوان كرد.‌

174 پروژه در صومعه‌سرا افتتاح شد

صومعه‌سرا - خبرنگار اطلاعات: 174 پروژه در بخشهاي مختلف همزمان با هفته دولت در صومعه‌سرا مورد بهره‌برداري قرار گرفت.‌

افضلي، فرماندار صومعه‌سرا با اعلام اين خبر افزود:

اين طرحها در بخشهاي مخابرات، بهداشت، راه روستايي و واحدهاي مسكوني براي مددجويان كميته امداد است كه با صرف اعتباري بالغ بر 75 ميليارد و 587 ميليون ريال به بهره‌برداري رسيده است.

همچنين به مناسبت بزرگداشت هفته دولت از كارمندان نمونه شهرستان در مراسمي با حضور فرماندار، امام جمعه و تني چند از مسئولان صومعه‌سرا قدرداني به عمل آمد.

افتتاح 31 پروژه در خرمدره‌

خرمدره -‌ خبرنگار اطلاعات: 31 پروژه عمراني به مناسبت هفته دولت در خرمدره به بهره‌برداري رسيد.

فرماندار خرمدره در نشست مطبوعاتي با اصحاب رسانه و مطبوعات اين شهرستان گفت: اين پروژه‌ها با اعتباري بالغ بر 12 ميليارد و 800 ميليون تومان مورد بهره‌برداري قرار گرفته است. وي همچنين از تصويب طرح جامع شهري خرمدره در آينده اي نزديك خبر داد.

102 پروژه عمراني در رودبار زيتون‌

لوشان - خبرنگار اطلاعات: 102 پروژه عمراني همزمان با هفته دولت در شهرستان رودبار زيتون به بهره‌برداري رسيد.‌

مردانپور، فرماندار رودبار گفت: براي اجراي اين پروژه‌ها كه كمتر از يكسال اجرا شده است، 55 ميليارد و 999 ميليون ريال هزينه شده است.

وي افزود: اين پروژه ها شامل: 27 پروژه مخابراتي، 16 پروژه راه و ترابري، 21 واحد مسكوني مددجويان بهزيستي، 14 واحد مسكوني مددجويان كميته امداد، 4 پروژه جهاد كشاورزي، 3 پروژه منابع طبيعي، آبرساني به 2 روستا، 2 پارك و يك واحد آموزشي است: وي منابع تامين اعتبارات اين پروژه‌ها را ملي، استاني، شهرداريها، بنياد مسكن و اعتبارات داخلي عنوان كرد.‌

افتتاح مدرسه 20 كلاسه وحدت در شهريار ‌

كرج- خبرنگار اطلاعات: مدرسه 20 كلاسه وحدت شهريار به مناسبت هفته دولت با اعتباري بالغ بر هشت ميليارد ريال با حضور مسئولان شهري و استاني به بهره‌برداري رسيد. ‌

‌ رئيس سازمان تجهيز و نوسازي مدارس استان تهران درمراسم افتتاح اين مدرسه گفت:با احداث اين واحد آموزشي در آغاز سال تحصيلي جديد هشت مجموعه به فضاهاي آموزشي شهريار افزوده مي‌شود. ‌

‌ ترابي زاده افزود: از هشت مدرسه يادشده پنج مدرسه تخريب و بازسازي و سه مدرسه توسط خيرين ساخته شده است. ‌

‌ وي اظهار داشت: اين مدرسه به مساحت دو هزار و 815 مترمربع، 15 باب كلاس،پنج سالن و آزمايشگاه با نمازخانه‌اي به مساحت 248 مترمربع احداث شده است.

آغاز بهره‌برداري از 57 پروژه كشاورزي در استان زنجان‌

زنجان - خبرنگار اطلاعات: رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان زنجان از بهره‌برداري 57 پروژه بخش كشاورزي در هفته دولت خبر داد.

نهاوندي‌پور گفت: از اين تعداد پروژه دو واحد توليد قارچ خوراكي، 10 پروژه پرورش ماهي، ساختمان شركت توسعه خدمات كشاورزي، 21 پروژه گاوداري اعم از توليد شير و گوشت، 9 كانال انتقال آب زراعي، 7 مورد احياي قنات، يك مورد لوله‌گذاري در مسير انتقال آب باغها، 5 پروژه احداث سيستم‌هاي آبياري تحت فشار و تجهيز يك حلقه چاه بوده است.

وي، اعتبار اين پروژه‌ها را بيش از 23 ميليارد ريال اعلام كرد و گفت: با افتتاح اين پروژه‌ها براي 661 نفر شغل ايجاد خواهد شد. وي از آغاز عمليات اجرايي 3 واحد پرورش محصولات گلخانه‌اي، آبياري تحت فشار و كانال انتقال آب با اشتغالزايي 31 نفر خبر داد و افزود: براي بهره‌برداري از اين پروژه‌ها 6 ميليارد ريال اعتبار نياز است.

همچنين با حضور استاندار زنجان، فرماندار خدابنده و جمعي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان، مدرسه راهنمايي 5 كلاسه روستاي ارقين در زميني به مساحت 1300 مترمربع با زيربناي 800 مترمربع و صرف اعتباري بالغ بر 2 ميليارد و 705 ميليون ريال از محل اعتبارات ملي، مدرسه 15 كلاسه روستاي زرند در زميني به مساحت يك هزار مترمربع و با زير بناي 500 مترمربع با صرف اعتباري بالغ بر 2 ميليارد و 282 ميليون ريال از محل اعتبارات ملي به بهره‌برداري رسيد.

مسئول روابط عمومي فرمانداري خدابنده نيز از بهره‌برداري 17 واحد مسكوني مددجويان اداره بهزيستي اين شهرستان خبرداد و گفت: اين واحدها در مجموع با زيربناي يك هزار و 700 مترمربع و صرف اعتباري بالغ بر يك ميليارد و 500 ميليون ريال از محل اعتبارات سازمان بهزيستي و مشاركت مددجويان و مردمي ساخته شده است.

محرمي افتتاح و بهره‌برداري 27 واحد مسكوني زوجهاي جوان اداره اوقاف و امور خيريه خدابنده با زيربناي 2 هزار مترمربع و صرف اعتباري بالغ بر دو ميليارد ريال از محل درآمد موقوفات اين شهرستان و بهسازي و آسفالت راههاي ارتباطي روستاهاي قمچقاي و آقجه‌گنبد بخش افشار به طول هفت كيلومتر و عرض 6 متر با صرف اعتباري بالغ بر 5 ميليارد ريال را از ديگر پروژه‌هاي بهره‌برداري شده در هفته دولت اعلام كرد.




 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن