تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815565159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدال طلای دو و میدانی نصیب ایران شد


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی سیتی: گزارش خبرنگار مهر از چین /
مدال طلای آسیا برگردن سجادمرادی درخشید/ روز خوب دوومیدانی ایران

عضو تیم ملی دوومیدانی کشورمان نخستین مدال کاروان ایران در هجدهمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا را برگردن آویخت تا دوندگان ایران در چهارمین روز این رقابتها با کسب دو مدال طلا و نقره به کار خود پایان دهند. به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به چین، سجاد مرادی امروز در فینال دوی 800 متر هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی دوومیدانی آسیا با ثبت رکورد یک دقیقه و 48 ثانیه و 58 صدم ثانیه به عنوان قهرمانی و مدال طلای این بخش از پیکارها دست یافت.
در این ماده نماینده کویت با یک دقیقه و 48 ثانیه و 93 صدم ثانیه دوم شد و ورزشکاری از عراق نیز با یک دقیقه و 49 ثانیه در رده سوم قرار گرفت. همچنین بعد از رده‎های چهارم و پنجم که در اختیار ورزشکاران هند قرار گرفت، امیر مرادی برادر سجاد مرادی در جایگاه ششم ایستاد. وی موفق به ثبت رکورد یک دقیقه و 50 ثانیه و 57 صدم ثانیه شد.
مدال سجاد مرادی اولین مدال طلای کاروان اعزامی ایران به هجدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا بود. وی در روزی موفق به کسب این مدال شد که هادی سپهرزاد در ماده دهگانه عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره را از آن خود کرده است.
هجدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا روز شنبه - 23 آبان - در ماده پرش با نیزه پیگیری خواهد شد.
با تشکر فریبا






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی سیتی]
[مشاهده در: www.p30city.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 255]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن