تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820045995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك روزنامه روسي..سوءاستفاده همسروزيردفاع اسرائيل ازقدرت همسرش


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: يك روزنامه روسي..سوءاستفاده همسروزيردفاع اسرائيل ازقدرت همسرش
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1387/06/11
همسر وزير دفاع اسرائيل به سوء استفاده از قدرت شوهرش متهم است.
روزنامه اينترنتي روسي راسيسكايا گازيه تا در مقاله اي به قلم زاخار گلمان با اشاره به اين كه نيلي پريئل همسر ايهود باراك به سوء استفاده از قدرت شوهرش براي ايجاد شركت مشاور «تااوروس» متهم شده مي افزايد: اين شركت به طور مستقيم از اپارتمان مجلل باراك كه در يكي از بهترين خيابانهاي تل اويو قرار دارد اداره مي شده و در زمينه ارائه كمك به تاجران بزرگ براي اشنايي و برقراري تماس كاري با سياستمداران اسرائيل فعاليت مي كرده است. مشريان شركت در ازاي خدمات دريافتي ساليانه سي هزار دلار پرداخت مي كرده اند و در صورت درامد زا بودن همكاريها شركت درصدي از درامد ها را نيز به خود اختصاص مي داده است. اما اتحاديه «امتس»‌ كه توجه خبرنگاران را به اين موضوع جلب كرده شكايتي براي سازمان دولتي مسئول كنترل فعاليتهاي تجاري در اسرائيل ارسال كرده كه در ان خواهان بررسي احتمال وجود حاميان مالي مبارزات انتخاباتي باراك در ميان مشتريان شركت شده و از قرار معلوم چنين فردي وجود دارد و او يك ميليونر امريكايي به نام داويد فيشر است.
به نوشته تحليلگرروزنامه نيلي پريئل با وجود اين كه پيش از اين بارها تاكيد كرده بود شركت «تااوروس» نتيجه منطقي فعاليت چندين وچند ساله وي در زمينه مشاوره بوده ان را تعطيل كرده تا اسيبي به همسرش وارد نشود. اما بايد انصاف داشت و فراموش نكرد كه نيلي يك مشاور بازرگاني حرفه اي است كه پنج سال پيش با ايهود باراك ازدواج كرده است. منتقدان پريئل معتقدند وي تمايل زيادي به خودنمايي در زمينه تجارت دارد. سه سال پيش چيزي نمانده بود اوبا كمك به افزايش سهام شركت ارتباطي مصري «اورسكوم» دربازار اسرائيل به موقعيت شوهرش لطمه وارد كند. اما حتي با استفاده از قدرت همسرش هم نتوانست موافقت سازمانهاي اطلاعاتي اسرائيل را با افزايش سهام شركت مصري در شركت اپراتور تلفن همراه «پارتنر»‌ جلب كند.
نويسنده مقاله درخاتمه با ياداوري اين موضوع كه ايهود باراك و نيلي پريئل در زمان خدمت در ارتش با يكديگر اشنا شده بودند مي افزايد: باراك جوان در ان زمان فرمانده نيلي بود اما انها موفق به ازدواج نشدند و باراك با زن ديگري به نام ناوا ازدواج و سي و سه سال با او زندگي كرد و صاحب سه فرزند شد. نيلي هم زندگي خود راتشكيل داد و صاحب سه فرزند شد اما به گفته باراك عشق دوران جواني سرانجام پيروز شد و انها در ماه دسامبر سال دو هزارو سه موفق شدند پيمان ازدواج ببندند.
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن