تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815481090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سودمندي قهوه در كاهش احتمال ابتلا به سرطان رحم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: سودمندي قهوه در كاهش احتمال ابتلا به سرطان رحم
دانشمندان ژاپني اعلام كردند: تازه ترين تحقيقات نشان مي دهد خطر ابتلا به سرطان رحم در زناني كه مقادير زيادي قهوه مي نوشند احتمالا كاهش مي يابد.
به گزارش شبكه خبر به نقل از خبرگزاري فرانسه؛ وزارت بهداشت ژاپن اعلام كرد؛ تحقيقات روي حدود 54 هزار زن 40 تا 69 ساله در طول 15 سال گذشته نشان داده است زناني كه در مقايسه با ديگران بيشتر قهوه مي نوشند كمتر به سرطان رحم مبتلا مي شوند.

پژوهشگران مركز ملي سرطان شناسي ژاپن گفتند : اين زنان با توجه به مقدار قهوه اي كه مي نوشيدند به چهار گروه تقسيم شدند.
تحقيقات نشان داد : احتمال ابتلا به سرطان رحم در گروهي كه روزانه بيش از سه فنجان قهوه مي نوشيدند در مقايسه با گروهي كه كمتر از دوبار در هفته قهوه مصرف مي كردند بيش از 60 درصد كاهش يافت.

در طول اين مدت 117 مورد ابتلا به سرطان رحم در ميان اين زنان ثبت شد. دانشمندان مي گويند احتمالا تاثير قهوه در كاهش احتمال ابتلا به سرطان رحم به علت نقش اين نوشيدني در پايين آوردن سطح انسولين خون بوده است.

پزشكان در اين تحقيق همچنين تاثير نوشيدن چاي سبز را مورد مطالعه قرار دادند ولي رابطه اي در خصوص نوشيدن چاي سبز و ابتلا به سرطان رحم نيافتند.
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن