تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820423609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
تقدير شمس الواعظين از رئيس قوه قضائيه

ايسنا: سخنگوي انجمن دفاع از آزادي مطبوعات اقدام اخير رييس قوه قضاييه مبني بر دستور به دادستان تهران درباره شرايط توقيف سايت هاي خبري را گام مناسبي در جهت عادي سازي رفتار حقوقي با سايت ها دانست.
ماشا»الله شمس الواعظين با اينكه اين اقدام را گامي مثبت در مسيري صحيح دانست اظهار كرد: اين گام مي تواند مقدمه اي براي ساماندهي حقوقي به مسايل مطرح در رسانه هاي الكترونيكي باشد; چراكه ما در گذشته شاهد بستن يا فيلتر سايت هاي خبري و سياسي بدون راي دادگاه، اعلام دلايل و حتي تشكيل پرونده حقوقي بوديم.
وي با بيان اين كه «نامه آيت الله شاهرودي باعث مي شود تا گامي در جهت ساماندهي حقوق سايت هاي الكترونيكي برداشته شود» ابراز عقيده كرد: چنين گامي اين حق را براي دارندگان سايت هاي الكترونيكي محفوظ خواهد داشت افرادي كه سايت هاي شان فيلتر شده است، با تكيه بر اصل حق ملت براي دسترسي به اطلاعات شكايتي را به قوه قضاييه و محاكم دادگستري تقديم كنند و دادگستري نيز به اين شكايات رسيدگي كند و دادستان را موظف به بازگشايي سايت هاي فيلتر شده خود كنند.

خالي كردن ميدان اشتباهي است كه
دودش به چشم همه مي رود

ايلنا: ابراهيم يزدي با تاكيد بر ضرورت ائتلاف ميان گروه هاي اصلاح طلب در انتخابات رياست جمهوري دهم گفت: مبناي ائتلاف ميان نيروهاي اصلاح طلب وتحول خواه مي تواند توافق بر روي يك برنامه حداقلي باشد.
اين فعال سياسي گفت: نيروهاي اصلاح طلب و تحول خواه كه طيف وسيعي هستند، مي توانند و مي بايست با حفظ مواضع خود بر سر يك كانديدا به ائتلاف برسند.
اين فعال سياسي كاهش مشاركت مردم در انتخابات را از نگراني هاي تشكل متبوعش ذكر كرد و افزود: ناراضي بودن از عملكرد و سياست هاي حاكمان و اعتراض به آنها يك چيز است اما سلب مسووليت از خود، كناره گيري و ميدان را براي رقيب خالي گذاشتن اشتباهي است كه دودش به چشم همه مي رود.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا مشاركت نهضت آزاد در انتخابات، مشروط به ائتلاف با ساير گروه هاي اصلاح طلب بر سركانديداي واحد است يا خير؟ پاسخ داد: بحث پيرامون اين مسائل نظري زود است و اظهارنظري در اين باره نمي كنم.

عمادالدين باقي به بند عمومي منتقل شد

ايلنا: عماد الدين باقي كه چندي پيش از بند عمومي به بند 209 اوين براي بازجويي منتقل شده بود، به بند عمومي انتقال يافت.
سيد محمد عليزاده طباطبايي وكيل «باقي» گفت: سه روز پيش باقي از بند 209 اوين به بند عمومي منتقل شد كه اميدواريم با در خواست مرخصي وي جهت درمان نيز موافقت شود.
وي از برگزاري جلسه رسيدگي به اتهامات موكل خود در شعبه 15 دادگاه انقلاب در اواخر آبان ماه خبرداد.

مهدي كروبي:
براي حضور در انتخابات دهم
تصميم قطعي نگرفته ام

ايلنا: دبير كل حزب اعتماد ملي در سفر سه روزه به استان همدان گفت: چاره اي جز حضور فعال در انتخابات آينده رياست جمهوري نداريم و اين حزب با تمام قوا در انتخابات شركت خواهد كرد.
حجت الاسلام و المسلمين مهدي كروبي در جمع اعضاي شوراي مركزي حزب اعتماد ملي همدان و برخي فعالان سياسي اين شهر افزود: امروزه بيش از هر وقت ديگري اصلاح طلبان بايد دلايل پيروزي ها و شكست هاي خود را بررسي كنند و براي آينده برنامه ريزي نمايند.
كروبي در اين نشست با بيان اينكه براي حضور در انتخابات دهم هنوز تصميم قطعي نگرفته است، اظهارنظر در اين مورد را به آينده موكول كرد.

سلا مت انتخابات مهم تر از تغيير قانون آن است

ايلنا: دبيركل مجمع نمايندگان ادوار گفت: جريانات سياسي در كشور به آن درجه از رشد سياسي نرسيده اند كه بتوانند قواعد بازي سياسي را رعايت كنند.
اسلامي با بيان اينكه فرهنگ نقدپذيري در كشور وجود ندارد، اظهار داشت: جامعه ما از شفافيت برخوردار نيست. برخي بي جهت مورد هجمه قرار گرفته و بعضي افراد بي دليل مورد تكريم و احترام قرار مي گيرند. در چنين فضاي ابهام آلودي نمي توان جامعه را اداره كرد.
دبير كل مجمع نمايندگان ادوار همچنين در واكنش به مسكوت ماندن قانون انتخابات،گفت: تغيير يافتن يا نيافتن قانون انتخابات موثر نيست، مهم اين است كه قانون به عنوان مبنا در جامعه پذيرفته مي شود يا نه؟ اينكه سلامت انتخابات تضمين شود بسيار مهمتر از تغيير قانون انتخابات است.
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن