تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820157498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عابدزاده:زمان شكايت از برخي روزنامه ها رسيده است!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: عابدزاده:زمان شكايت از برخي روزنامه ها رسيده است!
برخي منتقدان احمدرضا عابدزاده مربي دروازه بانهاي تيم فوتبال پرسپوليس اين روزها با دامن زدن بر اين شايعه كه افشين قطبي تمايلي به ادامه همكاري با عابدزاده ندارد، انتقادات خود را وارد فاز جديدي كرده اند.

احمدرضا عابدزاده در مواجهه با اين خبر كه قطبي تمايلي به همكاري با وي ندارد به برنا مي‌گويد: يك عده از خبرنگاران و تعدادي از روزنامه هاي ورزشي هرچه دلشان مي خواهد مي نويسند. 4 ، 5 روز است كه تيم ها تعطيل هستند و ليگ هم كه برگزار نمي شود، به همين دليل سوژه نداشته اند و از اختلاف من و قطبي نوشته اند در صورتيكه اين حرفها دروغ است.

وي در ادامه مي گويد: ديگر زمان آن رسيده كه با آنها برخورد كنم، شكايت مي كنم تا بيايند دادگاه و ادعاهايشان را ثابت كنند، قانون به اين خبرنگاران نشان مي دهد كه دروغ گويي و كارهاي كثيف چه عواقبي خواهد داشت.

مربي دروازه بانهاي پرسپوليس خطاب به برخي خبرنگاران مي گويد: آقايان دست از اين كارها برداريد! به اندازه كافي فوتبال ايران را خراب كرده ايد، به اندازه كافي دروغ نوشته ايد، بس كنيد. اگر با كس ديگري مشكل داريد و نمي توانيد باج بگيريد پاي مرا وسط نكشيد!

وي درباره آخرين وضعيت دروازه بانهاي پرسپوليس مي گويد: هم از واعظي راضي هستم و هم از حقيقي.واعظي به مرز آمادگي نزديك شده است و قرار است آقاي قطبي درباره بازي كردن وي تصميم بگيرد. حقيقي هم با تجربه تر از قبل شده است.

عابدزاده در پاسخ به اين سوال كه "كدام دروازه بان جايگزين معمارزاده مصدوم خواهد شد؟" به خبرنگار ورزشي برنا گفت: طي روزهاي اخير دروازه بانهاي زيادي در تمرينات ما شركت كردند اما به نظر من هيچكدام از آنها به درد پرسپوليس نمي خورند. ما بايد دروازه باني را بياوريم كه همسطح واعظي و حقيقي باشد.

وي در انتها گفت: ترجيح مي دهم درباره تيم ملي و بازي با عربستان برايتان صحبت نكنم فقط اميدوارم ايران موفق شود به جام جهاني صعود كند.
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن