تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815183093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با ايجاد صف‌هاي طولاني در پشت درب مدارس صورت گرفت اتمام فرم شماره 2 طرح جمع‌آوري اطلاعات اقتصادي خانوارها در تبريز


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با ايجاد صف‌هاي طولاني در پشت درب مدارس صورت گرفت اتمام فرم شماره 2 طرح جمع‌آوري اطلاعات اقتصادي خانوارها در تبريز
خبرگزاري فارس: در آخرين روز جمع‌آوري فرم اطلاعات اقتصادي خانوارها، بسياري از مدارس تبريز با كمبود فرم شماره دو اطلاعات اقتصادي مواجه شده‌اند.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، امروز بسياري از مردم كه تحويل فرم‌هاي اطلاعات اقتصادي خود را به آخرين روز موكول كرده‌اند با صف‌هاي بلند در مدارس رو به‌ رو شدند.
براساس اين گزارش، بسياري از مسئولان طرح جمع‌آوري اطلاعات اقتصادي خانوارها براي تحويل فرم‌هاي شماره دو به مراجع ذي‌صلاح مراجعه كرده‌اند و به اين ترتيب روال عادي جمع‌آوري فرم‌ها عملاً مختل شده است.
يك مقام مسئول در ستاد اجرايي طرح جمع‌آوري اطلاعات اقتصادي نيز به خبرنگار فارس گفت: فرم‌هاي شماره دو اطلاعات اقتصادي خانوارها به ميزان كافي در تبريز و استان وجود دارد.
بنا بر اظهار برخي از مسئولان پايگاه‌ها كار جمع‌آوري اطلاعات اقتصادي خانوارها امروز بيش از ظرفيت و توان كاري آنان صورت گرفته است.
گزارش خبرنگاران فارس نيز از تعدادي از ايستگاه‌هاي جمع‌آوري فرم‌هاي اطلاعات اقتصادي خانوارها در تبريز حاكيست، با وجود ازدحام بيش از حد مردم در اين مدارس ماموران آمارگير و كاشناسان امر با جديت و تلاش‌هاي شايسته تقدير به فعاليت خود ادامه مي‌دهند.
آخرين خبرها از تمديد يك روزه زمان اجراي اين طرح حكايت دارد، اما مردم بي‌توجه به اين بخشنامه، در صف‌هاي طويل انتظار تحويل فرم‌هاي هاي خود را مي‌كشند.
تلاش خبرنگار فارس براي تماس با معاون برنامه‌ريزي استاندار آذربايجان شرقي و مسئول اجرايي اين طرح در استان براي كسب اطلاعات بيشتر بي‌نتيجه ماند.
اين در حالي است كه عبدالاحد بهارلونژاد معاون فرماندار تبريز در هفته‌هاي گذشته و در گفتگوهاي خود با خبرنگاران از شهروندان خواسته بود زمان مراجعه خود به ايستگاه‌هاي جمع‌آوري اطلاعات اقتصادي را به روزهاي پاياني طرح موكول نكنند.
انتهاي پيام/ش
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن