تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819257273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قلعه نويي:جاسوس را شناسايي كردم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: قلعه نويي:جاسوس را شناسايي كردم
امير قلعه نويي مي گويد:« جاسوس استقلال را شناسايي كردم و به زودي او را اخراج مي كنم.»

به گزارش رجانيوز به نقل از شبكه ايران، صبح ديروز ارگان رسمي باشگاه استقلال تهران با انتشار گزارش ويژه اي ماجراي وجود فردي در جمع استقلالي ها به نام جاسوس را مطرح كرد تا خوراك جديدي براي رسانه ها فراهم شود.جذابيت ماجرا باعث شد ذهن افكار عمومي به اين سمت كشيده شود كه اين فرد چه كسي است و چرا نام او به شكل رسمي معرفي نشده است.

پس از انتشار اين گزارش اخبار متفاوتي در محافل خبري رد و بدل مي شد اما هيچ يك از اين اخبار به صورت رسمي از كانال باشگاه بيرون نيامده بود از اين رو شائبه هاي بسياري در خصوص صحت اين ماجرا به وجود آمد با اين حال امير قلعه نويي سرمربي استقلال تهران كه يقين داشت اين موضوع مي تواند بسياري از حواشي اطراف تيمش را از بين ببرد، در حركتي كاملا حساب شده در گفتگو با يكي از سايت هاي خبري مدعي شد:« كسي كه براي مطرح شدن در روزنامه دست به خبرچيني مي زند قطعاً به توانايي هاي فني خود شك دارد و

مي داند قدرت خوب تمرين كردن و درخشيدن در ميدان را ندارد لذا دست به دامن برخي خبرنگاران مي شود و اخبار داخلي تيم را به آنها مي دهد.»

سرمربي استقلال بدون آنكه نامي از كسي ببرد، توضيح داد:« تيم فوتبال مثل يك خانواده مي ماند و اگر كسي بخواهد اتفاقات داخل خانواده را بيرون ببرد، نامحرم است و جايي در اين خانواده ندارد. تلاش مي كنيم تا هر چه سريعتر بازيكني كه اين كار زشت را انجام مي دهد شناسايي كنيم و او را از بدنه باشگاه حذف كنيم. دو بازيكن را تحت نظر داريم و اگر ثابت شود كه آنها خبرچيني كرده اند بدون احضار به كميته انضباطي باشگاه اخراج شان مي كنم.»

حرفهاي امير قلعه نويي در وهله اول جالب توجه بود اما حساسيت موضوع باعث نمي شد اين موضوع را به راحتي پذيرفت به ويژه زماني كه مديران استقلال از هر گونه توضيح جامع و كاملي طفره مي رفتند و تنها به كلي گويي بسنده مي كردند.

اين دوگانگي باعث شد رايزني براي دريافت حقيقت دو چندان شود كه سرانجام يكي از نزديكان باشگاه استقلال در محفلي دوستانه اعتراف كرد كه اين ماجرا يك برنامه از قبل طراحي شده بود تا بازيكنان با استرس بيشتري مراقب رفتار خود باشند و اخبار داخلي تيم را به كسي انتقال ندهند.

پديده جاسوسي در تيمهايي بزرگ چند ساليست كه به يك اپيدمي رايج مبدل شده و مديران باشگاه هايي استقلال و پرسپوليس در آستانه هر فصل براي آنكه بتوانند كانالهاي خبري غير رسمي تيم خود را مسدود كنند از روشهاي مختلفي استفاده مي كنند اما حاصل تمام اين حركتها قرار گرفتن در بن بست است ، چون در طول ساليان گذشته هيچ كس به عنوان جاسوس شناخته نشده و از اين پس هم شناخته نمي شود.

نظرات كاربران:
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن