تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820849889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبير يازدهمين جشنواره شهيد رجايي توسعه و ترويج فرهنگ و رفتارسازماني هدف اصلي برگزاري اين جشنواره است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دبير يازدهمين جشنواره شهيد رجايي توسعه و ترويج فرهنگ و رفتارسازماني هدف اصلي برگزاري اين جشنواره است
اجتماعي. جشنواره. شهيد رجايي
دبير يازدهمين جشنواره شهيد رجايي استان تهران گفت: توسعه و ترويج فرهنگ و رفتار مطلوب سازماني كمك به بهبود نظام اجرايي در راستاي تحقق برنامه هاي توسعه و تحول اداري از جمله اهداف برگزاري اين جشنواره است.

به گزارش ايرنا، اسماعيل مسعودي روز يكشنبه در آيين تجليل از دستگاههاي اجرايي، مديران و كاركنان برتر استان تهران افزود: فراهم كردن بستري مناسب براي ايجاد رقابت سازنده با رويكرد مهرورزي و عدالت گستري و به منظور ارايه نتايج ارزيابي عملكرد در سطح دستگاههاي استاني، شهرستاني، فرمانداري‌ها و كاركنان نمونه از جمله اهداف برگزاري اين جشنواره بشمار مي رود.

وي تصريح كرد: ارزيابي عملكرد دستگاههاي اجرايي هرساله توسط استانداري تهران و با همكاري ساير دستگاهها صورت گرفته كه براساس ضرورت وجود يك نظام ارزيابي عملكرد كارآمد در سطوح مختلف به دليل حصول اطمينان ازانطباق عملكرد دستگاههاي ارزيابي‌شونده با برنامه‌ها و سياستهاست.

مسعودي اظهار داشت: در دوره‌هاي متوالي برگزاري اين جشنواره به منظور تشخيص ظرفيت‌ها توانايي‌ها و زمينه‌هاي بهبود و تعالي دستگاهها و مقايسه عملكرد و رتبه بندي دستگاههاي ارزيابي‌شونده با هدف تعيين الگوهاي مناسب و تشويق دستگاهها به استفاده از تجارب موفق ضروري بوده است.

معاون منابع انساني و پشتيباني استاندار تهران تاكيد كرد: هدف استانداري تهران بكارگيري نتايج حاصل از ارزيابي عملكرد در جهت بهبود مديريت دستگاهها، ارتقاي پاسخگويي، شفافيت در دستگاههاي اجرايي و نظام مند كردن اقدامات و فعاليت‌هاي دستگاههاي اجرايي از طريق اخذ بازخورد نتايج ارزيابي است.

وي گفت: برگزاري اين جشنواره محيط رقابتي براي مديران و دستگاههاي اجرايي استان كه الگوي خدمتگزاري هستند بوده و ارزيابي عملكرد دستگاهها براساس اهداف تعيين شده و مد نظر قرار دادن عدالت محوري است.

مسعودي افزود: شناخت نقاط ضعف و قوت دستگاههاي اجرايي براي ارايه هر چه بهتر خدمات رساني به مردم از ديگر اهداف اين جشنواره محسوب مي‌شود.

به گفته وي، در اين جشنواره ‪ ۷۳‬دستكاه اجرايي استان تهران مورد ارزيابي قرار گرفتند كه در اين ميان در هشت بخش دستگاههاي نمونه، قابل تقدير، فرمانداري نمونه استان، دستگاههاي برتر در طرح نظر سنجي از مردم، مديران نمونه استان، مدير برتر در همايش خلاقيت و نواوري، واحدهاي نمونه شهرستاني و بخشداري نمونه معرفي شدند.
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن