تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814702530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فعاليت ويژه 124 در ماه رمضان و ايام بازگشايي مدارس


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: فعاليت ويژه 124 در ماه رمضان و ايام بازگشايي مدارس
تهران / واحد مركزي خبر /مكتوب 1387/06/10
سرپرست اداره مشاركت هاي مردمي (124) سازمان بازرگاني استان تهران گفت : اين واحد روزانه حدود 300 شكايت قابل پيگيري را دريافت و به اداره رسيدگي به شكايات ارسال مي كند .
سيد محمد موسوي در خصوص روند رسيدگي به شكايات افزود : شكايات واصله كه نياز به كار كارشناسي ندارد در كمتر از 48 ساعت رسيدگي و به شاكي پاسخ داده مي شود و اين در حالي است كه شكاياتي كه نياز به اقدامات كارشناسي دارد به دليل طي مراحلي در حدود 2 هفته رسيدگي و پاسخ داده مي شود.
وي با بيان اينكه روزانه حدود 3 هزار تماس با واحد 124 گرفته مي شود اضافه كرد : هم اكنون 10 اپراتور فعال در اين واحد مشغول دريافت شكايات تلفني هستند ، 2 نفر شكايات حضوري و يك نفر نيز شكايات كتبي را دريافت مي كنند.
سرپرست اداره مشاركت هاي مردمي از اجراي طرح نظارتي ويژه ماه رمضان و بازگشايي مدارس خبر داد و بيان كرد : براساس دستورالعمل سازمان حمايت از مصرف كننده اين طرح نظارتي ويژه از امروز به مدت يكماه قابل اجرا است .
وي افزود : درباره اين طرح واحد 124 در 2 نوبت از ساعت 7:30 تا 20 به صورت مداوم آماده دريافت و رسيدگي به شكايات است و همچنين درباره قيمت اقلامي نظير لبنيات ، مواد پروتئيني ، ميوه ، سبزيجات ، خرماو شيريني در ماه رمضان به صورت ويژه در قالب طرح نظارتي ماه رمضان رسيدگي مي شود .
موسوي درباره تخلفات در استانه بازگشايي مدارس تصريح كرد : شكايات مربوط به لوازم التحرير به صورت ويژه در قالب طرح نظارتي بازرسان در كمتر از 48 ساعت رسيدگي مي شود .
وي در ادامه به ارائه آماري از عملكرد واحد رسيدگي به شكايات مردمي در سال گذشته پرداخت و گفت : در سال گذشته حدود 56 هزار گزارش به صورت تلفني ، كتبي و حضوري دريافت شده و در همين سال از اين تعداد 50 هزار شكايت به نتيجه رسيده و پيگيري شده است .
موسوي افزود : از ابتداي سال 87 تاكنون 28 هزار و 563 فقره شكايت از طريق واحد 124 ارائه شده كه از اين تعداد بيش از 23 هزار مورد شكايات تلفني و بقيه حضوري و كتبي است .
سرپرست اداره مشاركتهاي هاي مردمي گفت : بيشترين شكايات درباره شير و مواد لبني است .
كد 0001/10107/98
 يکشنبه 10 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن